Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het grote toneelstuk.

U leest om dit moment het verhaal Het grote toneelstuk gepost door Selia. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: Selia
Gepost op: 2011-3-12

Verhaal:

Het grote toneelstuk
Ik kwam net in de klas, doodmoe en helemaal bezweet. ik moest wel 4 kilometer fietsen joh! geen wonder dat ik telaat was en 2 u moest nablijven. Natuurlijk weer het gebruikelijke liedje!! Mijn moeder kon me niet naar school brengen omdat ze moest ùìtslapen! Zo idioot!Maargoed ik kwam in de klas toen meester Sprinkel zei(zo heet ie) dat we een toneelstuk gingen opvoeren voor het einde van de basisschool ookwel groep 8. ''Het thema is...'' zei Sprinkel. ''Glamour en beroemdheden!! Dat thema is perfect voor mij! Dan speel ik de hoofdrol: Paris Hilton!'' Dat zei natuurlijk het verwendste meisje uit mijn klas(tenminste, 1 daarvan!): Cloë. ''NEE!! IK ben Paris Hilton ik ben trouwens de mooiste uit de klas Cloë!'' En dat is Zoë, Cloë's zus. De irritanste, vervelendste maar mooiste meisjes uit de klas denken zei!

Aantal keer bekeken: 2932
Waardering: 3.05 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online