Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het het de dood kunnen zijn....

U leest om dit moment het verhaal Het het de dood kunnen zijn... gepost door Taylor de waal. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Taylor de waal
Gepost op: 2011-2-24

Verhaal:

Het het de dood kunnen zijn...
Het was tijd. Taylor gaat steeds een stukje hoger en toen... Taylor vliegt wakker. Ze kijkt op haar klok. Maar die doet het niet. Haar lampje staat aan. Er loopt een straaltje zweet over haar voorhoofd. Wat een vreemde droom. Ze kijkt om zich heen. Waarom is alles zo anders op haar kamer? Haar klok doet het niet, haar lichtje staan aan, alles wat op haar nachtkastje staat staat nu op haar bureau, en er ligt een schriftje op de vloer. En een ding dat ze nu pas ziet: In haar bed ligt een envelop. Ze maakt hem open en haalt er een brief uit. Er staat op: Je hebt geluk gehad. Ik heb geluk gehad? De rillingen lopen over haar rug.Ze rent naar de kamer van haar ouders. Mam! Lieverd? Wat doe je nu om vier uur!? Mam? Mijn kamer... Ze begint te snikken.Ik kreeg een droom dat ik vloog. En...En toen...nn.. Ik wakker werd was alles wat op mijn nachtkastje stond weg... En...En het stond op mijn bureau en mijn...mijn lichtje... Die was aan...nn en mijn klok deed het niet. En er lag een brief in mijn bed en daar stond in... in... Je hebt geluk gehad! Ze begint enorm hard te huilen.Haar moeder kijkt haar boos en moe aan maar geeft zich over aan het huilende gezich van Taylor.Ze loopt met Taylor mee. Haar kamer ziet er nu heel netjes uit. Maar mam! Net zag het er heel anders uit! Liefje zei Taylors moeder. Misschien heb je wild geslapen en verbeelden je dingen. Maar mam! Schat er is niets aan de hand ga maar gewoon lekker slapen. Taylor ligt in bed. Dan verschijnt er een schim. Taylor geeft een gil. Taylor stoppen hoort ze haar moeder roepen. Dan zegt de schim: Nee! Niet bang zijn. Wat gebeurde er? Waarom? De schim zegt: Ik ben Sonja. Wat er is gebeurt? Dit is er gebeurt: Je droomde dat je vloog. En ik merkte dat. Luister Taylor hoe hoger je in je dromen gaat hoe dichter je bij de dood komt. En ik heb je proberen wakker te maken door die dingen op je kamer te doen. Deze droom was mijn dood. Sonja verdwijnt. En ineens snapt Taylor het. Die droom had haar dood kunnen zijn...

Aantal keer bekeken: 2068
Waardering: 7.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online