Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het is voorbij.

U leest om dit moment het verhaal Het is voorbij gepost door Zenab Zamil. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Zenab Zamil
Gepost op: 2007-8-3

Verhaal:

Het is voorbij
Een lief meisje,zo vond iedereen het meisje dat op een dag in juli geboren werd.Ze groeide op,en werd door iedereen nog steeds zo veel bemind,vanaf haar geboorte,nu nog steeds.Veel vriendinnen & vrienden.Haar hobby's,volleyballen in de grote zaal,zwemmen in het zwembad,tennissen op het grote toernooi,winkelen met haar vriendinnen,een grote klerenfanaat was
ze.Na die acht schooljaren eindelijk vakantie,uitgerust met het vliegtuig naar Italïe.Terug thuis,een lekker bruin kleurtje.Toen begonnen de problemen.Hevige buikpijnen,veel misselijkheid.De dokter wuifde het weg.Maar de problemen bleven.Toen een bloedtest.Ze dachten aan Pfeiffer.Maar..het was de grote ziekte met de letter [K].Ik noem het hier niet,maar ik zeg wel dat ze leukemie had.Ze werd vreselijk bang.De ergste gedachten zweefden rond.Haar prachtige,blonde krullen,in een keer weg.Toen,in een keer.Ze hield vol.Maandenlang geen buikpijnen,misselijkheid.Toen de terugslag.Ze kon het niet meer aan.De dokters zeiden dat het ongeneeslijk was.Maanden,weken,dagen,minuten vlogen voorbij.Ze werd alsmaar zieker.Ze hield het een paar weken vol.Toen is ze overleden.Het was voorbij.Haar lichaam was weg,maar toch is ze er nog een beetje.Ze wordt herdacht op tien augustus aanstaande,in het mooie plaatsje Maastricht in Limburg.Het mooie meisje is heengegaan,het mooie meisje,mijn beste vriendin.Ik wens alle familieleden en vrienden ontzettend veel sterkte toe in deze harde&moeilijke tijd.Voor ons is ze er nog,een beetje,ons Anouk.



Aantal keer bekeken: 3003
Waardering: 7.56 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online