Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het kaarsen vrouwtje DE ECHTE EDITI...Deel 1..

U leest om dit moment het verhaal Het kaarsen vrouwtje DE ECHTE EDITI...Deel 1. gepost door Amber.. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Amber.
Gepost op: 2010-12-22

Verhaal:

Het kaarsen vrouwtje DE ECHTE EDITI...Deel 1.
op een gezellige kerstavond was jennifer (12 jaar) alleen thuis. ze stak de kaarsen aan die in de kamer gebruikelijk waren. toen kwamen haar ouders thuis met een rare kaars. er stond een gezicht op. een bloedmooi meisje die aan het gillen was. ze nam het mee naar haar kamer en stak hem aan. ze bleef er uren naar staren zo mooi. maar toen het half 2 was werdt ze moe. ze blies het kaarsje uit. het gezicht van de kaars vervaagde. er kwam een mooi lichaampje uit van een wolk. die niet gilde, ,maar lachde. Ze kroop in het lichaam van jennifer. en jennifer liep naar beneden en pakte en slagers mes en een broodmes. ze liep naar haar ouders. ze vroeg om wat drinken maar ze liep heel hard naar haar ouders en ze sprong op het bed.............. en haar ouders waren er niet meer. toen ging jennifer weer slapen. de vrouw ging weer in de kaars. volgende ochtend was jennifer ook dood de kaars was opeens weg.

Aantal keer bekeken: 2036
Waardering: 3.17 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online