Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het knappe meisje Jessica.

U leest om dit moment het verhaal Het knappe meisje Jessica gepost door julencia slamet. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: julencia slamet
Gepost op: 2010-10-7

Verhaal:

Het knappe meisje Jessica
Jessica is een stil en knap meisje.Ze is populair en is ook de mooiste.Bijna de hele school is verliefd en jaloers op haar.Vooral Ketty,Rianne en Chelly zijn jaloers.Denny een knap,flinke jongen van de school is op Jessica.Maar Jessica is niet op hem,maar ze heeft wel een gevoel dat hij bij haar hoort.Chelly probeert Denny van Jessica aftehouden.Vaak wanneer Denny even wilt groeten of praten heeft Chelly iets te doen met Denny.Denny vind Chelly,Ketty en Rianne hinderlijk.Trrrriiiinnngggg(schoolbel)

Dag jongens en meisje groet juf Sastra
Dag jufferouw groeten de kinderen.
Oke vandaag maken we Taalrepitie.Wie heeft niet geleerd vraagt juf Sastra.
Niemand steekt zijn/haar vinger op.Oke,dan zal ik een goeie cijfers verwachten zegt juf daarna.
Jufferouw begon.

(Over een uur is iedereen klaar)
Oke,ik geef jullie cijfer na deze pauze zegt juf.
Hoe heb je gewerkt vraagt Ketty slijmerig aan Jessica.
Slecht zegt Jessica op een slijmerige toon,zo doet Ketty altijd.
Jessica eet haar brood en drinkt stroop.O,jee daar komt Denny.
Hey,Jes hoe gaat het vraagt Denny.
Goed en met jou vraagt Jessica lachend.
Denny is even in de waar met haar lach.Zo mooie lach heeft Denny nooit gezien en zo beleefd praten heeft Denny nooit gehoord van Chelly.
....ben je nog bij vraagt Jessica.
Eh...ja hoor het gaat goed enne wat is je cijfer vraagt Denny.
Ik weet niet,straks krijgen we reken en taal cijfer en jij vraagt Jessica.
Ik weet het ook niet,na de pauze zegt Denny.
Ooooh,jeeee kijk daar komt chelly de hinderlijke weer zucht Denny.
Haat je haar,zij heeft toch mooi lang haar en ze speelt toch model zegt Jessica.
ja ik haat haar,en als je model van mij moet worden moet je goed studeren en niet veel mode maken dan pas ben je een model van mij zegt Denny.
O,oke maar ze doet toch haar best zegt Jessica.
Nee,zoveel vijven en viertjes in haar rapport....nee hoor,liever jij zegt Denny.
Jessica keek verschrikt.
Hey Denny,hoe is het vraagt Ketty.
Kom Denny laten we gaan wandelen zegt Chelly.Chelly trekt Denny en zegt tegen de anderen om apart te lopen.
Trrrrriiiinnnggg(schoolbel)
O,sorry Denny dat ik laat was maar tweede pauze zie ik je zegt Chelly.
Oke iedereen op zijn/haar plaats zegt juf Sastra.
Als iedereen zit deelt juf blaadjes uit met hun cijfer.
Ketty heeft een 4 voor rekenen en voor taal een 4.7.Jij hebt slecht gewerkt Ketty zegt juf Sastra.En jij ook Chelly,jij hebt een 5 voor taal en een 3.8 voor rekenen.en Rianne jij hebt voor taal en reken een 5.
En de hoogste cijfer heeft Jessica.Zij heeft voor reken een 9 en voor taal een 10.Heel goed gedaan zegt juf.Alweer denkt Chelly.
(in de pauze)
Halo Jes,wat is je cijfer vraagt Denny.
Een tien en een negen,en van jou vraagt Jessica.
Een 8 en een 9 zegt Denny.Nu voelt Chelly zich schuldig zegt Denny.
Voor?vraagt Jessica.
Ze vind dat wij goed bij elkaar passen zegt Denny.
Gelukkig dat ze het ontdekt heeft zegt Jessica.
Dus dat,wil je een date vraagt Denny.
Ja graag,waar?vraagt Jessica.
Bij het openveld vlak hier op henar.
Oke zegt Jessica.

En hoe was hun Date....jullie weten succes vol afgelopen.



Aantal keer bekeken: 3150
Waardering: 4.69 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online