Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het laatste hoofdstuk.

U leest om dit moment het verhaal Het laatste hoofdstuk gepost door ik. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: ik
Gepost op: 2010-12-12

Verhaal:

Het laatste hoofdstuk
De schrijver George Wilkins was naar huis aan het wandelen toen hij plots werd tegengehouden door een bedelaar. De bedelaar wou geld, maar George was zo gierig dat hij hem geen geld gaf en duwde de bedelaar op de grond. Dit had hij beter niet gedaan. Toen George weg liep ging de bedelaar zitten en zei:" Als er in het laatste hoofdstuk van jou nieuwste boek een dode valt, zul jij op diezelfde manier moeten sterven."
George hoorde hem wel maar negeerde hem en liep verder naar huis.
Thuis aangekomen kreeg hij plots goede ideeën. Hij begon meteen aan zijn boek en tot ieders verbazing was het boek al binnen de dag af. Hij bracht het naar de drukker. Een aantal dagen later lag het boek in de winkel. George kocht er een en las het meteen uit. Het boek eindigde met:" Hij schrok zo hard van de knal dat hij het glas water om duwde en het water over de bureaulamp liep. De bureaulamp ging omvallen maar hij was er zo snel bij dat de lamp niet omviel, maar nu hing hij wel aan de stroom. Hij schreewde om hulp en zijn vrouw kwam aanrnnen. Ze probeerde hem te helpen, maar nu hing zij ook aan de stroom. Even later lagen ze allebei dood op de grond"
George dacht plots opnieuw aan wat de bedelaar zei.
George was nu wel bang aan het worden maar bleef volhouden dat de bedelaar blufte.
Plots vloog de deur open. George schrok zo van de knal dat hij het glas water omduwde en het water over de bureaulamp liep. De bureaulamp zou omvallen maar hij was er zo snel bij dat de lamp niet omviel, maar nu hing hij wel aan de stroom. Zijn vrouw kwam helpen, maar nu hing zij ook aan de stroom. En even later lagen George en zijn vrouw dood op de grond.

Aantal keer bekeken: 2729
Waardering: 6.77 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online