Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het levende vliegtuigje.

U leest om dit moment het verhaal Het levende vliegtuigje gepost door Sanne Pol. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Sanne Pol
Gepost op: 2010-7-14

Verhaal:

Het levende vliegtuigje
Het verhaal gaat over Lin.

Het was een koude dag, Lin besloot een vliegtuigje te vouwen en te gooien. Hij deed het heel goed! Midden in de nacht kon ze niet slapen, dus besloot ze om even meet haar vliegtuigje te spelen. Tot haar schrik hoorde ze een stem van het vliegtuigje vandaan komen, en die stem zei: 'Als ik jou was zou je mij niet gooien'. Maar ze schrok zo erg dat ze hem wel gooide! Maar toen...

Het vliegtuigje kwam terug. en met de scherpe punt die ze had gevouwen stook het vliegtuigje haar! Ze rende gillend naar beneden met het vliegtuigje, en gooide hem in de prullebak. De volgend nacht om 12 uur lach Lin te slapen. En toen hoorde ze weer en stem zeggen 'Als je het waagt om dat nog eens te doen...
Lin schrok en legde het vliegtuigje de volgende morgen in een glazen doos zodat hij niet wegkon, en dat helpte. Maar nu slaapt ze nog steeds n een kamer met het gemene vliegtuigje.

Aantal keer bekeken: 1747
Waardering: 3.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online