Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het mooiste afscheid.

U leest om dit moment het verhaal Het mooiste afscheid gepost door sanne B. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: sanne B
Gepost op: 2007-4-24

Verhaal:

Het mooiste afscheid
Het was het einde van het volleybalseizoen, het is nooit leuk als het seizoen is afgelopen, maar deze keer was er iets wat nog minder leuk was.

Aan het begin van het seizoen is er een man komen volleyballen, rond de 30, en hij had gewoon iets wat me aantrok. Zijn manier van praten, intelligent, maar ook veel over seks. We hebben urenlange gesprekken gehad over onze fantasieen met elkaar.Een fantasie van hem is me bijgebleven, dat hij me met mijn blote billen over zijn motorkap van de auto wilde leggen en me dan heel hard te nemen. Ik zelf ben 20, en ik vond het leeftijdsverschil groot, hij ook. Maar fantaseren mocht natuurlijk wel.

De hele avond had hij eigenlijk zitten kletsen met andere mensen, en vond t wel jammer dat hij geen aandacht had voor mij. Het was tenslotte waarschijnlijk de laatste keer dat ik hem zou zien.

Het feest was bijna ten einde, en ik had hem nog steeds niet gesproken.Toen kreeg ik een telefoontje en liep naar buiten. Het was verder geen belangrijk telefoontje, maar wat wel belangrijk was is dat hij net op dat moment naar buiten liep omdat hij naar huis ging.

Ik liep naar hem toe, gaf hem een knuffel en met een brok in mijn keel zei ik hem dat ik hem vreselijk zou gaan missen. Waarop hij antwoorde dat deze avond nog niet voorbij hoefde te zijn als ik nu bij hem in de auto stapte.

Ik had hier vaak over nagedacht hoe het met hem zou zijn, en nu was mijn laatste kans om dat te weten te komen. Ik wist dat ik deze kans moest grijpen en stapte bij hem in de auto.

We reden naar een bos. In de auto kon hij zich al niet bedwingen en ging met zijn hand van mijn knie langzaam richting mijn kutje. Ik kon natuurlijk niet achterblijven en streelde zachtjes zijn inmiddels al hard geworden lul.

Eenmaal bij het bos aangekomen zette hij alle lichten uit en draaide de stoelen naar achteren. We begonnen te zoenen. Dat bracht me al in extase, laat staan wat de rest met me zou doen.

We kwamen er al gauw achter dat het in de auto toch niet zo comfortabel was en we gingen naar buiten. We gingen tegen de motorkap aanstaan, zoenden wat, maar al gauw liet hij zijn handen afdwalen naar mijn borsten. Hij had me al vaker gezegd dat ik mooie borsten had, en nu kon hij ze dan eindelijk goed bekijken en aanraken.Zijn handen bleven niet lang bij mijn borsten, maar gingen al gauw naar beneden, eerst langs mijn lies en daarna over mijn bobbeltje. Hij maakte mijn broek los en deed deze naar beneden zodat hij alles nog beter kon zien. Hij zakte door zijn knieen en begon me te likken, eerst in mijn lies,toen over mijn klitje heen naar de andere lies. Dat maakte me al helemaal gek.Toen begon hij me te beffen, zoiets had ik nog nooit mee gemaakt.( ik ben absoluut niet onervaren, maar dit was geweldig)Toen vroeg hij me hoeveel vingers ik riep meteen twee, en hij keek me lachend aan.Hij verwende mij, terwijl ik hem niet aan mocht raken. De manier waarop hij me tegelijkertijd befte en vingerde bracht me al gauw tot een hoogtepunt. Hij merkte dit en stopte meteen, want hij wilde het nog even uitstellen.Toen mocht ik laten zien wat ik met hem van plan was.ik trok zijn bloes open en zag dat hij een geweldig gespierd lijf had, iets waar ik echt op kick.ik zoende hem in zijn nek en ging langzaam verder naar beneden, naar zijn tepels waar ik zachtjes in beet, zijn reactie hierop liet mij weten dat hij het lekker vond. Ik zakte steeds verder naar beneden, naar zijn broek. Ik maakte zijn broek open en haalde zijn lul er uit, sjesus die was groot... heerlijk... Ik begon hem eerst te teasen door kleine likjes over zijn eikel, tegeleijkertijd trok ik hem af, afwisselend speelde ik met zijn ballen. Daarna nam ik zijn lul in mijn mond, hij zij me altijd dat hij dacht dat ik geen deepthroat kon, nou dat heb ik hem laten zien. Hij kreunde van genot. hij liet merken dat hij bijna klaar kwam, maar dat wilde hij nog niet, dus trok hij mij voorzichtig aan mijn haren omhoog en gaf me weer zo'n lekkere zoen. Hij draaide me om zodat ik met mijn buik over de motorkap lag en bewonderde mijn billen, hij heeft al vaker gezegd dat ik geweldige billen had. Hij begon met een hand mijn billen te strelen. Met zijn andere hand bewerkte hij mijn natte kutje. Ik hield het niet meer uit en zij dat hij me moest neuken. Dit hoefde ik geen tweede keer te zeggen, hij draaide me om en tilde me op de motorkap.Ik liet me achterover vallen en hij duwde mijn benen naar buiten. Hij duwde zijn lul tegen mijn klitje aan, toen zette hij zijn lul tegen de ingang van van mijn vagina en duwde zijn lul in een keer hard naar binnen. Ik slaakte een kreet want het was zo lekker. Hij begon me eerst rustig te neuken, maar verhoogde al snel het tempo, hij ging steeds dieper en harder, hij maakte me helemaal gek. Toen haalde hij zijn lul er uit en draaide me weer om. Hij masseerde mijn billen en sloeg er een paar keer op. Daarna ging hij achterlangs bij me binnen en het was een genot. hij ging nog harder en dieper dan de eerste keer en ik zei hem dat ik het niet meer hield.Daarop tilde hij me weer op de motorkap en begon me weer zo hard en diep te neuken, hij zei dat hij het ook niet meer hield en met een luide kreun kwamen we allebei heerlijk klaar. Hij viel over me heen en we hebben nog even liggen zoenen op de motorkap.

We kleedden ons weer aan en hij reed weer terug naar het feest om mij af te zetten, ik bedankte hem voor het geweldige afscheid, en zei hem dat ik me geen mooier afscheid had kunnen wensen.

Zo was zijn fantasie werkelijkheid geworden, en ik moet zeggen, het was een heerijke fantasie. Ik heb hem verteld over mijn fantasie, en we hebben afgesproken dat die ook nog een keer werkelijkheid gaat worden...(als zijn vriendin niet thuis is)

Aantal keer bekeken: 8889
Waardering: 8.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online