Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het onverwachte avontuur in de sauna.

U leest om dit moment het verhaal Het onverwachte avontuur in de sauna gepost door marbok. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: marbok
Gepost op: 2011-6-8

Verhaal:

Het onverwachte avontuur in de sauna

Het onverwachte avontuur in de Sauna. 27 mei 2011


Ik vind het heerlijk om mezelf te verwennen met een sauna. Na de weken die achter me lagen, was ik er helemaal aan toe. Vele uren had ik me opgesloten op kantoor, ondanks het feit dat collega’s vaak zeiden dat ik het rustiger aan moest doen. Nu was ik zover en kon rustig vrij nemen om de druk van de afgelopen tijd van me af te laten glijden. Ik verheugde me op ontspanning. Thuis gekomen schopte ik mijn schoenen uit en trok makkelijke kleding aan, haalde de make-up van mijn gezicht en mijn haar in een staart. Nu is er niets meer te zien van de zakenvrouw. Ik pak de tas in en gooide deze in de auto en reed naar de sauna. Nadat ik bij binnenkomst wat bekenden had begroet en vervolgens een salade had genuttigd, werd het tijd om iets aan mijn lichaam te doen. Er was een nieuwe vleugel aan het saunacomplex gebouwd die pas onlangs in gebruik was genomen. Nieuwsgierig liep ik er rond. Het was ruim opgezet en zag er professioneel uit. Als eerste nam ik een douche, vervolgens een voetenbad zo werden uiteinden van de zenuwen geprikkeld -, en daarna ging ik de sauna om de poriën te openen en het lichaam te laten zweten.

Na tien minuten moest ik de cabine al uit omdat het te warm werd. Ik nam een stortbad om mijn lichaam af te koelen en probeerde vervolgens opnieuw. Ditmaal ging het me beter af, de cabine vulde zich met andere gasten. Er werd niet veel gezegd men was hier immers om te ontspannen. Hier en daar puften enkele nieuwelingen, wat een glimlach op mijn lippen bracht, maar ik hield mijn ogen gesloten. Na ruim een kwartier gelegen te hebben, was het tijd eruit te gaan om af te koelen.

Buiten stond een dompelton met ijskoud water ik liep erheen. Het regende pijpenstelen. Heerlijk! De regen streelde mijn naakte, warme lijf. Met gespreide armen en opgeheven hoofd stond ik daar, terwijl regendruppels langs mijn hals rolden en mijn lichaam verkoelden. De tuin was schaars verlicht de ligbedden stonden uitnodigend te wachten. Geen sterveling zou het in z'n hoofd halen om daar nu plaats te nemen. Een beetje rebels strekte ik me uit, maakte me lang om alle spieren die de afgelopen weken in gareel waren gehouden een beetje los te maken. Ik droomde van vakantie met palmstranden en vlijde me neer op 'n ligbed, lang uitgerekt als een spinnende poes. Langzaam ontwaakte mijn lichaam. Ik streek mijn handen over mijn lijf, de rondingen beroerend.

Terwijl ik daar lag voelde ik dat ik niet meer alleen was. Sloom sloeg ik mijn ogen op. Als een adonis stond hij daar.. Hij deed hetzelfde wat ik net had gedaan. Alsof hij de goden aanriep, Hief hij zijn uitgestrekt armen in de regen. De druppel liepen via zijn golvende haar en rolde via zijn gespierde rug langs zijn slanke taille en appetijtelijk kontje naar zijn stevige goed gevormde benen. Hij stond met zijn rug naar me toe en waande zich onbespied. Daarom kon ik hem zonder schaamte bekijken. Ik liet mijn gedachten de vrije loop en zag voor me hoe ik de liefde bedreef op een palmstrand onder de zon. Ik voelde de regen niet meer. Mijn huid gloeide. Mijn handen gleden naar beneden en streelde mijn tintelende lichaam. Ik sloot mijn ogen en betastte me daar waar ik zijn handen zou willen hebben: mijn borsten, mijn buik en verder. Instinctief voelde ik dat er wat veranderd was en opende mijn ogen. De adonis had zich omgedraaid. De stand van zijn voeten stond recht naar mij gericht. Mijn ogen gingen omhoog langs zijn gespierde benen, bleven rusten op zijn. ...O mijn god,.... zijn fier op staande mannelijkheid!
Ik voelde me betrapt als een schoolmeisje, maar zag dat er traag een glimlach om zijn welgevormde lippen plooiden. Onze ogen vonden elkaar bliksemschichten vlogen door de lucht. Waren wij het of was de omweer losgebarsten. Snel vermaande ik mezelf, en trok me terug achter het masker van de zakenvrouw een houding die me al vaker had geholpen. Ik probeerde niet te vluchten maar stond waardig op en liep rustig naar de ingang. Mijn hart bontste in mijn keel, ik moest hem immers passeren om binnen te komen. Toen ik vlakbij hem was blikte ik omhoog en keek ik zijn ogen. Ik durfde niet naar beneden te kijken. De glimlach lag nog altijd om zijn mond. Hij had mooie bruine ogen. Even wilde mijn voeten niet verder, ik verdronk in deze ogen.
"Nieuw hier!", Vraagt hij met warme stem. Dat bracht me bij positieve. "Nee," antwoorden ik. "Ik heb je anders niet eerder gezien," zei hij. "Weinig tijd gehad de laatste maanden, te veel werk", liet ik er op volgen. En zette mijn lichaam in beweging om naar binnen te gaan.

Ik liet hem staan anders zou ik hem spontaan hebben gekust. Eenmaal binnen trok ik mijn badjas aan. Er liep een rilling over mijn rug. Ik had het koud. ”Stommerd” zei ik tegen mezelf - ik was te lang buiten gebleven. Ik liep naar de balie om de sleutel van de cabine te vragen. Ik moest zorgen dat ik droog en warm werd. Even kon ik me niet vertonen onder de mensen. "Ik wil een half uur” zei ik tegen Petra het meisje dat achter de balie stond. De lieverd ze had gelukkig niets in de gaten. In de behagelijk warme kamer ging ik onder de zonnebank liggen en liet me verwarmen door de lampen. Naarmate de warmte bezit nam van mijn lichaam gleden mijn gedachten weg. Ik was toe aan vakantie. Het was een druk jaar geweest. Een beetje rust zou goed zijn. Ik zocht in gedachten een vakantie bestemming uit. Hawaï met zijn witte stranden tropische temperatuur en een blauwe zee. Ik zag me al op het strand liggen. Door de zon verwarmd, ik voelde me loom en ontspannen. Langzaam verscheen er een man in mijn beeld die zich naast meneer vlijde.
Ik herkende de adonis van de sauna in hem, en liet hem in mijn droom toe. Hij boog zich over me heen en nam mijn tepel in zijn mond.

Een stroomstoot vloog naar het middelpunt tussen mijn benen het voelde zo echt dat ik mijn ogen opende en zag dat mijn adonis er werkelijk was. Voor ik wat kon zeggen, lagen zijn lippen op de mijne. Eerst zacht, strelend, het bracht me in de war. Ik zat nog half in mijn droom. Zijn hand beroerde mijn snakkend lichaam van mijn buik naar mijn borsten en mijn hals. Zijn lippen lieten mijn mond los, gingen naar mijn borsten en namen heel teder mijn tepel in zijn mond. Zijn hand gleed naar beneden strelend over mijn buik, en verder naar beneden… Ik sloot mijn ogen om in gedachten zijn hand te volgen, zijn lippen te voelen.

Mijn lichaam was gevoelig, reageerde op zijn aanraking en ging 'n eigen leven leiden. Zijn hand raakte mijn kloppende middelpunt aan en traag beroerde hij mij. Zijn mond bedolf mijn lichaam met kusjes Even speelde zijn tong rond mijn navel, wat me een rilling bezorgde, om vervolgens af te zakken naar mijn inmiddels in vuur staande kutje. Hij kuste mijn schaamlippen en zijn tong zocht zijn weg naar mijn knopje. Mijn spieren trokken samen in mijn schede, zijn vinger gleed naar binnen. Een kreun welde diep van binnen op. Mijn handen zochten zijn lichaam en streelde zijn lijf op zoek naar zijn mannelijkheid.

Ik deed mijn ogen open en zag hem over me heen komen. Zijn immense mannelijkheid zweefde voor mijn ogen. Gulzig nam ik hem in mijn mond, hij smaakte heerlijk. Ik betaste zijn mooie kontje zijn strakke buik en gespierde rug, en zakte af naar zijn benen en naar zijn gevulde ballen.
Mijn tong speelde rond zijn eikel en mijn lippen omsloten zijn Goddelijke staaf, terwijl hij mijn vrouwelijkheid met zijn bedreven tong tot groot genot bracht

Ik wilde hem in me voelen. We stonden waarschijnlijk in telepathie met elkaar wand hij draaide zich om, zetten zijn armen naast mijn hoofd en stak zijn dikke penis in me. "Oh ja, kreunde ik, en hij plantte zijn mond op de mijne en stootte diep in me. Ik duwde mijn venusheuvel omhoog voor meer. "Oh ja Neuk me, "bracht ik uit. Dit was lang geleden. Hij vulde me helemaal. "Oh wat lekker" Mijn adonis kreunde van genot, mijn kutje trok samen om hem beter te voelen. Hij hield stil, ik voelde hem kloppen in mijn schede. Mijn spieren spande en ontspande zicht alsof ze hem pijpte. Het was een heerlijk gevoel zoals onze lichaamsdelen met elkaar speelde ik gooide mijn benen om zijn lenden om hem dieper in me te voelen. Hij duwde zijn bekken naar voren. Raakte mijn baarmoeder. Zo diep was nog geen man geweest. Ik kreunde van genot en zweepte hem op. Ik wilde het heft in handen hebben We draaide zodat ik boven kwam. Ik richt me op ging op mijn knieën zitten en bereed hem als een volleerd amazone. Nu was hij degene die onderdanig was nu had ik de touwtjes in handen. Ik gooide mijn bekken naar voren, hem steeds opnieuw opzwepen naar het hoogste punt van genot. Als een drenkeling greep hij naar mijn borsten. Hij had zijn ogen gesloten en gromden als een Neanderthaler. Onze lichamen glommen van inspanning. De lampen gaven een speciale dimensie aan het licht. Met mijn overnamen had ik hem overvallen. Zijn verbaasde blik veranderde al snel. Zijn ogen werden wazig. "Ja toe maar, ga door" maar ik wilde het nog rekken. Draaide me om, zat met mijn rug naar zijn gezicht boog me voorover. Mijn handen gleden over zijn bovenbenen naar zijn gespierde kuiten. Ik kuste de binnenkant van zijn benen. Langzaam naar beneden. Likte de binnenkant van zijn knieholte. Zo naar beneden. Hij had stevige voeten. Ik nam zijn tenen een voor een in mijn mond. Onderwijl bewoog ik mijn onderlijf in een rustig ritme. Zijn handen beroerden mijn billen, het was een nieuwe sensatie. Mijn kittelaar raakte zijn ballen. Het maakte me wild van verlangen. Mijn adonis liet zich niet onbetuigd, de kwelling werd hem te machtig en nam het initiatief weer. Hij gebood me om te draaien. Hij kwam in zittende houding en kuste me wild. Terwijl onze bekkers bewogen op het aanjagende ritme. Zo op z'n schoot kwam hij diep in me. Mijn borsten tegen zijn borst de armen om elkaar heen geslagen voerden we naar te toppen van uiterste genot.

Hongerig naar meer bewogen we steeds sneller en dieper. Ik vergat alles om me heen en kreunde. "Ooh jaa,,, toe maar,, Oh ja, ja,,, Schokkend kwam ik klaar oncontroleerbaar bewoog ik mijn onderlijf over zijn strak gespannen penis. Hij probeerde me in bedwang te houden, maar het was te heftig. Hij hield het niet meer en kwam klaar. Hevig schokkend liet zich achterover vallen. Zijn liefdes sappen vulden mijn schokkende schede Ik voelde de beweging van zijn klaarkomende penis. Intens beleefde we dit oergeweld. Genietend liet ik me voorover vallen. Hij sloeg zijn armen om me heen en ik vlijde mijn hoofd in zijn hals. Het duurde even voordat we weer bij zinnen kwamen.

Als twee kometen in het heelal waren we elkaar tegen gekomen. "Dit was vuurwerk" zei hij. Ik richtte mijn hoofd op om hem in zijn ogen te kijken en zag zijn waas langzaam verdwijnen. Hij keek me onderzoekend aan. " Je bent een gevaarlijke vrouw". Als een spinnende poes kruip zij tegen hem aan. Onze zwoegende lichamen kwamen nu tot rust. Ik kwam tot het besef dat twee wild vreemden de liefde hadden bedreven, onder de zonnehemel in de sauna.

Als op commando ging het licht uit. Het half uur was om. Ik gaf mijn adonis een dikke kus en stond op. "Bedankt" zei ik en ging weg en liet hem daar liggen. Onder de douche bedacht ik dat ik niet eens zijn naam wist en hij de mijne niet. Dwaas zei ik tegen me zelf. Mijn huid tintelde nog na waar zijn handen me hadden beroerd. Ik voelde me heerlijk. Kleedt me aan rekende af aan de balie. Petra keek naar mijn glinsterende ogen en zei. "Je hebt het zeker naar je zin gehad, je ziet er zo voldaan uit". "Het was zalig ik heb genoten " "O ja, Petra als een Romeinse God naar mijn naam vraagt niets verklappen hoor”. Verbaast staart ze mij na. Terwijl ik de deur uitliep, besefte ik weer eens temeer dat het avontuur overal is als je er maar voor open staat.


Aantal keer bekeken: 46804
Waardering: 7.97 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online