Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het oude Kerkhof.

U leest om dit moment het verhaal Het oude Kerkhof gepost door S.á.ñ.í.t.á. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: S.á.ñ.í.t.á
Gepost op: 2010-10-29

Verhaal:

Het oude Kerkhof
Er was eens een taxchaffeur (Ben) die door de straten van New York reed in taxi 13...
hij kende New York zo goed als de binnenkant van zijn broekzak.

hij heeft de raarste mensen in zijn taxi gehad en de gekste verhalen aangehoord,, maar de nieuwe man bleef hem verbazen het gaf hem zelfs de kriebelen... Ik zal het je vertellen hoe het allemaal begon...

1 maand geleden in oktober
Ben reed op een regenachtige dag door New York, wat raar er waren geen klanten... ''what the hell, helemaal niemand in deze verrotte regendag die een taxi nodig heeft.. Ben Begon zich te irriteren... toen zag hij opeens een man links bij het eethuis staan.
de Man was lang en slank..hij had een lange jas aan met een hoed op. hij hield een tas in zijn hand. de man keek recht naar de taxi, Ben had het gevoel dat hij hem recht in de ogen aankeek. de man deed zachtjes zijn hoofd wat schuin naar onder en zwaaide dat de taxi moet stoppen.

Ben stopte en groette de man. de man staptte alleen in en zei eerst nix. erna zei die alleen zachtjes ''het oude kerkhof''.
Ben moest even nadenken..
het oude kerkhof? daar komt geen hond meer hij had ook even de moeite om de weg te vinden. maar uiteidelijk kwam ze aan. de man stapte uit en zei. wacht hier ik kom zo terug.

Ben vond het maar raar maar bleef wachten hij had de man 15minuten de tijd.

na 10minuten kwam de man terug. met zijn bovenlichaam bebloed. ook rondom zijn gezicht.

de man stapte in en zei '' geen vragen! breng me terug naar het eethuis ik betaal je het dubbele''

Ben bracht de man terug. Eenmaal bij het eethuis stapte de man uit, hij kwam bij het raampje om Ben te betalen toen Ben goed keek zag hij dat al het bloed weer weg was.
De man vroeg of Ben hem iedere zondag op hetzelfde tijdstip hier weer kon ophalen en brengen hiervoor betaalt hij €250.

Ben stemde toe, dit was snel verdiend geld.

en zo reed Ben de man iedere zondag naar het oude kerkhof, en iedere keer kwam de man weer bebloed terug.

Ben werd steeds nieuwschieriger. en besloot na een maand tijd om vragen te stellen aan de man.

de man kwam terug en was bebloed zoals gewoonlijk, Ben vroeg.
waarom ben jij eigenlijk altijd bebloed. de Man antwoorde niet maar bleef Ben aanstaren in de acteruitkijkspiegel.
Ben verhief zijn stem wat en zei ''Waarom kom je hier iedere week?''
de man antwoordde ''ik heb veel dierbaren verloren''
1e zondag mijn moeder
2e zondag mijn vader
3e zondag mijn hond
4e zondag... was het niemand dierbaar

Ben vroeg wie was het dan?
waarop de man naar voren kwam en zachtjes fluisterde ''hoe heet je ook alweer?''

na die dag heeft niemand nooit meer iets vernomen van Ben, Maar ieder jaar oktober overlijdt er iemand in taxi 13 onderweg naar het oude kerkhof.


Muhahhahaahh Muhahhaah
Addore The Devil !!!!

Aantal keer bekeken: 3782
Waardering: 4.47 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online