Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het oude huis op elm street .

U leest om dit moment het verhaal Het oude huis op elm street gepost door isabella c.. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: isabella c.
Gepost op: 2009-12-25

Verhaal:

Het oude huis op elm street
DE OUDE HUIS (ELM STREET)

Er gebeurde heel veel rare dingen in dat huis zegt mijn moeder.

In 1875 woonde er een meneer, hij heette Freddy krueger.

Hij hield van kleine meisjes, en hij lokte ze in zijn huis en vermoorde ze.

Op een dag kwam een klein meisje, en haar naam was Emily Stone.

Ze was 6 jaar oud ze woonde naast Freddy Krueger's huis, de kleine Emily ging naar buiten, en ging op de grond kleuren, daarbij zong ze een lied.

Opeens ging een deur open, en Emily keek naar de deur.

Een stem kwam eruit :EMILY OH EMILY KOM EENS HIER EMILY, KOMAAR JE HOEFT NIET BANG TE ZIJN:
en Emily ging er heen, ze zag niemand opeens ging de deur dicht maar Emily kon er niet uit!!
Een meneer kwam uit een kast, en Emily vroeg hem heel vriendelijk :meneer kunt u a.u.b de deur openen...?

Maar Freddy zij iets heel anders: Emily kom we gaan spelen,
Emily wou niet.


Maar Freddy zei:kom maar Emily daarna open ik je de deur.

Emily ging met hem mee naar beneden,
en Freddy zei :Emily schatje wil je met mij spelen?

En ze zei :JA

Freddy ging iets pakken, het waren zijn handschoenen met scherpe messen!!


Emily dacht dat het een pop was, maar toen begon de nachtmerrie!

Freddy begon met de messen in haar kleine gezichtje te snijden, en ze beweegde niet meer!!

Emily was dood en Freddy lachte luid......(hahahahahah oh ahahhahha )

Emily's vader en moeder zochten haar maar ze vonden alleen haar kleine popje op de grond voor Freddys huis....

Ze wisten het, FREDDY had hun kleine meisje gedood!

Emilys vader roepte de politie maar de politie wilde niet komen, ze waaren bang van hem.
Maar toen kwam de hele buurt, met alle buuren en ze hadden het huis van Freddy Krueger in vuur gezet!!

Hij is levend in vuur gedood......
En nu komt Freddy alleen nog in dromen van kinderen voor, en vermoord ze!

Alleen in hun droomen wanneer ze slapen.............


veel kinderen zijn te bang om te slapen in de donker, maar je hoeft niet bang te zijn van het donker, maar van FREDDY KRUEGER .


Aantal keer bekeken: 2866
Waardering: 5.89 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online