Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het overvloed van huiswerk.

U leest om dit moment het verhaal Het overvloed van huiswerk gepost door Lency. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: Lency
Gepost op: 2011-7-1

Verhaal:

Het overvloed van huiswerk
Het was maandagochtend.Ik liep naar school.Mijn mentor was al in de klas samen met een paar andere studenten.Nou,ja ik weer als laatste.En nog dan verwachten een briefje halen bij de hoofd.Maar goed dat was het niet,nou ja ik was blij.Maar voor de lunchpauze riep mijn mentor me.Ik,schoorvoetend naar hem."Lency,je krijgt 20sommen en 5oefeningen van me omdat je laat kwam."zei hij.Ik zei niets.Nou ja dat zal je denken want ik zei stil en tussen de tanden van WAT ALWEER MET DEZE MENTOR.
Mijn lunch kon nieteens in m'n maag.'t leek alsof het dicht was met bakstenen.Tijdens het les van aadrijkskunde was ik niet bij.Denken aan 20 pittige sommen.Vooral breuken en redactie sommen waren zo moeilijk.En voor rekenen kreeg ik soms een zesje.Mijn normale cijfer is een 5 of 4.Lager scoor ik nooit ofja wel toen we een repetitie kregen alleen maar met breuken en redactie dan was mijn cijfer een 3.3.Op me rapport was mijn gemiddelde een 4.9.Maar tot nu toe heb ik alleen een 5.7 op me rapport staan voor het vak rekenen.
"Lency ik stel je een vraag en je hoort me niet!!!!"schreeuwde me mentor.De klas was al ondersteboven van het lachen.Ja,ja lachen jullie maar dach ik.
"Je krijgt een 5.7 voor je aadrijkskunderip"zegt hij.Ja,voor dit keer maar op me rapport komt die gemiddelde staan dommie dach ik bij mezelf.
Na aadrijkskunde hadden we gym.Ik trok me paars gympie's aan en me paarse short en een paarse T-shirt.
Ik loop de kleedkamer uit.Iedereen zag ik in hun turnkleding.Ik rende haastig naar mijn klas.Ik liep naar me tafel en nam m'n agenda uit de lade.
Maandag:Turnspulletjes meenemen,gymjuf afwezig.
O,shit!!!!!dach ik.Me turnschoentjes.Ik kon met me gymkleding wel turnen maar met m'n gympie's niet.Maar goed ik had me turnkleding meegenomen.Die was sinds vorige week maandag in me tas.Maar toen hadden we gym.Dus was ik met me turnpakje en me turnschoentjes gaan gymen.Vorige week vrijdag had m'n zusje Alexa me turnschoentjes genomen en verstsopt.Natuurlijk had ik geen tijd om te zoeken.
En vandaag alleen het pakje hier.Ja,nou met die gympie's proberen te turnen.
IK ging me verkleden en liep het turnzaaltje binnen.Juf Marjolein keek me doodvreemd aan.Binnen voelde ik me lijf kleuren.De hele zaal was al in lachen uitgebarsten.Juf Marjolein kreeg de slappe lach.IK ging doodleuk plaats nemen op een bank.Maar voordat ik bij het bankje was gleed ik.Patsboem!!Ik viel op m'n bil.Nou,ja die gympie's toch.De hele zaal was weer in lachen uitgebarsten.
Ik ging toen kruipend naar m'n plaats.Anders viel ik weer.Mijn gympies hadden geen grip.Ze waren gewoon gaaf dat als je op tegel of op een turnvloer glijd."Baby,baby"werd er geroepen.
"Jongens,we gaan beginnen"riep juf Marjolein.
Ik was inmiddels op de bank.Steeds volgden er meer kinderen en ik als laatste tuurlijk.
Het was mijn beurt.Ik liep naar het matje.Ik was niet goed in turnen.Mijn eerste sprong was een mislukking.De koprol niet minder.Ik kreeg van juf Marjolein toch een 6.5 omdat ik goed kan basketballen(maar tijdens gymen).
Na turnen mochten we naar huis.Ik kreeg een blaadje waar 20 sommen vol breuken en redactie staan.In die 5 taaloefeningen waren er alleen zinnen die je moest ontleden.Ontleden vond ik ook al moeilijk genoeg.Ja,nou ik zal het liefst mijn huiswerk niet maken.
Ik liep naar huis.(ik vertel alleen wat op school gebeurd...Wat want er thuis gebeurt...Nou dat is dan een RAMP...Eerst vechten met Alexa dan met me broer Mackky..)

Ja,nu is het dinsdag en weer op school.Eerste lesuur wiskunde.Niet mijn vak tuurlijk.Want wiskunde zit vol breuken.Ik lette niet op.Wat een rotzooi om op te letten."Lency je let weer niet op.Dit is de 10e waarschuwing,dus vandaag 10 sommen strafwerk"zegt m'n mentor.Niet weer dach ik.Na wiskunde hebben we engels.Ik was bij engels maar halfbij.Ik moest weer aan die domme sommen denken.Dus ik gaf een gek antwoord.M'n mentor vroeg of ik het zin"Hoe gaat met jou ouders in parijs?"kon vertalen.Ik was halfbij dus gaf het antwoord"How are you boyfriend in Paris".
"Lencyy...5bladzijden straf voor engels"zei m'n mentor.
Nou ja denk ik.Ik liep naar huis.Zoveel huiswerk.
Grrr een OVERVLOED AAN HUISWERK.
Wat een blunder..!!!!Hadden jullie ooit zoveel huiswerk????????Hahahahahahhaaa,,Ik kreeg wel de slappe lach hoor toen ik die nietgemaakte huiswerkjes van maandag en dinsdag op buro zag.

Hopelijk geven jullie me een hoge cijfer

Aantal keer bekeken: 4674
Waardering: 6.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online