Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het slaafje en de meesteressen.

U leest om dit moment het verhaal Het slaafje en de meesteressen gepost door Anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Anoniem
Gepost op: 2009-2-18

Verhaal:

Het slaafje en de meesteressen
Inleiding: Dit verhaal gaat over een paar meesteressen en een slaaf.
Ik gebruik bij het begin meesteres en slaaf al, als iemand spreekt dat is makkelijker.
Maar bij dat stuk was ik nog geen slaaf dat zie je vanzelf wel wanneer.

Yes, nog maar 2 dagen voor vakantie! Zwemmen met vrienden, uitslapen, opstap gaan, films kijken en nog veel meer.
Ik zat in de klas iedereen sprak erover bijna vakantie, we moesten wiskunde doen bah wat saai.
Leraar: Meesteres en slaaf vandaag mogen jullie in de hal werken.
Wat was ze mooi!! Hoe ze liep haar pumps haar kontje ze was perfect ik werd er hartstikke geil van.
We zochten een plekje ik ging expres tegen over haar zitten zodat ik haar goed in de gaten kon houden ik rook de parfum mijn lul werd stijf. Plotseling stond de leraar achter me: slaaf je hebt bijna niets gedaan! Je mag niet meer op de gang werken want je kunt het niet!
Slaaf: Jawel hoor ik ga mijn best doen mag ik het nog een keer proberen?
Vooruit dan maar.
10minuutjes later in een keer voelde ik een schok ik schrok me dood haar punt van haar pumps duwde tegen mijn lul ze begon te rijden.
Ik wilde opstaan maar ik was te geil ik kon het niet, het voelde zo goed!
Slaaf: Wat doe je? Doe normaal man.
Meesteres: Al een aantal dagen ben ik je in de gaten aan het houden, elke keer als er een meid voorbij loopt kijk je naar beneden, altijd als je praat kijk jen aar beneden.
Maar bij de jongens nee kijk je niet naar beneden maar naar het gezicht.
Wat is er? Word je geil van schoenen of zo?
Slaaf: vertel het tegen niemand door, ik doe alles voor je.
Meesteres: Oke, we zijn bijna uit fiets met me mee naar huis en dan zien we wel.
Slaaf: oke maar tegen niemand vertellen oke?

Ik kon niet werken alleen aan de gedachte al! Hoe kan ik me concentreren als ik met zo’n geil wijf mee moet?
Eindelijk de school was voorbij nog maar 1 dagje en ik had vakantie.
Bij haar huis aangekomen vroeg ze of ik wat wilde drinken. We dronken wat en ik vroeg: Waarom moest ik naar je komen?
Meesteres: ik vind je wel knap en ik dacht dat het wel gezellig kon worden.
Kon we gaan naar boven.
We waren een beetje aan het praten tot dat ze met handboeien aankwam. Ze lachte en deed dollig alsof ze dronken was en ze zei, wil je deze om doen? Vind je wel sexy he! Mag je lekker niet!
Slaaf: haha, dat wil ik ook niet vertrouw het niet hehe.
Meesteres: O, dus je vertrouwt me niet? Ze kunnen we toch niets met elkaar nemen? Ben je bang schatje?
Slaaf: Ach! Wat kan mij het ook boeie, maar als ik stop zeg moet je stoppen oke?
Meesteres: haha is goed mij kun je vertrouwen.
Ze maakt mijn handen vast om een paal en zei streng: Van af nu ben ik je meesteres en doe je wat IK zeg.
Slaaf: haha, ik hou niet zo veel van deze dingen kon je hebt je zelf bewezen maar me los gaan we op de xbox.
Klats in een keer kreeg ik een klas tegen mijn hoofd. Ik schrok en zei kappen maak me los!
Ik kreeg een blind doek om en voelde haar handen bij mijn voeten, ze trok mijn schoenen los en zei: Ik ga ze verstoppen hihi.
Ik voelde iets koud om mijn voet en kriek ging het, o nee het is een handboei voor me benen, voordat ik kon bewegen zat ik vast.
Meesteres: Oke, nu is het meenes! Ik ben jou meesteres jij doet wat ik zeg begrepen.
Slaaf: Doe normaal laat me gaan het is nietm eer leuk.
Klets een hand tegen mijn wang: Wat ben je?
Ik bleef stil ik wist niet wat ik moest zeggen ineen keer zette ze haar pumps op mijn lul.
En zei ze: Wat ben je?
Slaaf: Au! Dit doet pijn laat me los.
IK voelde een pijn door mijn lichaam ze trapte tegen mijn ballen ik kon het niet meer uit houden. Waar is ze mee bezig? Ik dacht dat we vrienden waren?
Meesteres: Wat ben je?
Slaaf: Ik ben je slaaf.
Ze pakte mijn haren en begon eraan te trekken ze trok mijn gezicht naar achter en tufte erop.
Toen pakte ze mijn tepel en kneep er hard in.
Meesteres: Hoe spreek je me aan?
Slaaf: sorry meesteres sorry alsjeblieft stop sorry
Ze liep weg.
Daar lag ik dan vast gemaakt aan een paal met een bluind doek om en tuf op mijn gezicht 20minuten later horde ik de bel gaan.
Ik schrok en dacht dat het haar ouders waren ik begon wilt overal aan te trekken om los te komen. Dit had geen zin toen hoorde ik de deur open gaan.

Meesteres 2: fluisterend zei ze wat doe je man dit is mishandeling laat hem gaan.
Meesteres: Nee we kunnen hem gebruiken hij is onze slaaf hij doet alles.
Meesteres 3: hihi ik vind het wel grappig mag ik eens?
Hey kutje! Lig je lekker? Haal je blinddoek er maar af. O wacht dat kan je niet! Hahaha
Mijn blind doek werd eraf gehaald, ik schrok er stonden 3 meiden voor me neus te lachen en dingen te zeggen.
Meesteres 3: Kom sgatje lik mijn laarsjes maar schoon ze zijn vies.
Ik begon te likken probeerde alles schoon te krijgen van onder naar boven en pijpte haar hak.
KLETS ik kreeg een klap tegen mijn gezicht. Meesteres: Wat moet je zeggen?
Slaaf: Dank je wel dat ik je schoenen mag likken.
Ze deden me broek uit en begonnen kei hard te lachen, Is dat alles wat je hebt? Haha zo klein?
Staat lekker stijf ben je geil? Je vond mijn schoenen toch niet geil of wel? Je bent nu een slaafje hihihi. Sukkeltje we gaan foto’s maken.
Knip knip er werden allemaal foto’s gemaakt van mij vastgebonden als een vastgebonden naakte hoer.
Er werd een laars vast aan mijn schoen getapet en knip knip meer foto’s werden gemaakt.
Ze maakte me los en ik vroeg wat gaan jullie doen? Meesteres: Kom we maken een afspraak voor de vakantie ik weet wel iets leuks.
Zorg dat je van je moeder mag blijven slapen mijn ouders gaan op vakantie en ik moet mijn paarden verzorgen meesteres 2 en meesteres 3 blijven ook slapen dat is al geregeld, je mag voor ons een leuke vakantie gaan zorgen.

Alles was afgesproken voor de vakantie…

Word vervolgt.



Aantal keer bekeken: 20298
Waardering: 7.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online