Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het spookhuis door Sily.

U leest om dit moment het verhaal Het spookhuis door Sily gepost door Sily. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Sily
Gepost op: 2010-10-21

Verhaal:

Het spookhuis door Sily
Elise en haar kleine zusjes Roos en Iris gingen samen met de Barbie's spelen. Op een dag moest Elise de hond uitlaten samen met Roos en Iris. Ik ga niet mee! riep Iris. Waarom ga je niet mee? vroeg Moeder. Mijn vriendin vertelde dat er een spookhuis was en het er spookt! riep Iris geschrokken. Elise en Roos geloofden er niks van. Ze gingen weg. Elise liep in het bos. Roos zag ineens een snoephuisje. Elise! Elise! kijk nou een snoephuisje! schreeuwde Roos vrolijk. Zullen we er in gaan Elise? vroeg die lieve Roos. Goed dan! zei Elise. Ze gingen naar binnen. Het was pikkedonker. Ze hoorden enge geluiden van spoken. Ze schrokken zich dood. Opeens hoorde de meisjes een stem. Ze konden niks zien. Opeens vond Roos op de grond een Zaklamp met een olifantje erop. Elise raapte het op en deed het aan. Ze konden alles zien. Even later vonden zagen ze een jongentje. Hij heette Sidney. Hij zei, Ik wou dat er er een meisje was voor mijn liefde! Een mooi meisje. Hij zag een meisje opeens. Hallo ik ben Elise en dit is mijn zusje Roos. Hoe heet jij? vroeg Elise. Ik heet Sidney en ik ben 7 jaar. Hij versloeg alle spoken en opeens zag hij zijn moeder. Hallo ik ben Sophie. zei de moeder van Sidney. Laten we naar huis gaan Sid! Elise en Roos gingen uit het huis. Sidney was verliefd op Elise. En toen waren ze samen.


Aantal keer bekeken: 2961
Waardering: 3.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online