Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het tuinmeisje.

U leest om dit moment het verhaal Het tuinmeisje gepost door onbekend. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: onbekend
Gepost op: 2005-8-21

Verhaal:

Het tuinmeisje
ik ben een man die graag van tuinieren houdt en ook graag met zijn handen in de modder speelt. Smerig worden is niet erg. daar is een bad goed voor.
Ik heb zelf een stukje grond vlakbij een bosrand waar ook een sloot langs loopt. Op een avond in juli had ik de gehele avond in de tuin gewerkt en zat nog na te genieten van het heerlijke weer. Een tijdje geleden had ik een aantal voetstappen gezien op een pas gestort cementpad. Ik besloot die avond wat langer te blijven om te kijken of er nadat ik weg was er toevallig nog andere mensen op mijn stukje grond kwamen.
Mijn grond is aan de voorzijde en aan de zijkanten afgesloten met een hek en alleen aan de achterzijde door de sloot te bereiken. Deze sloot heeft echter een zeer modderige bodem waar je een heel stuk in wegzakt. Ik heb er zelf al eens naakt ingelegen om met me zelf te spelen.
Om een uur of half 10 zag ik een meisje van ongeveer 19 jaar gekleed in een kort rokje en een topje richting sloot lopen. Aan de rand van de sloot aangekomen zag ik dat ze haar sandalen uitdeed en haar rokje omhoog deed om de sloot over te steken naar mijn stukje grond.
Ik zat dit tafereel vanuit mijn tuinhuisje te bekijken met mijn hand in mijn onderbroek. Het had flink geregend en de bodem was nu extra modderig maar dat wist sabine zoals ze bleek te heten niet. Halverwege de sloot aangekomen stond ze dan ook tot over haar knieen in het water en de modder. Ze stond helemaal vastgezogen in de blubber en door haar gespartel was haar rokje ook al smerig geworden. Wat een heerlijk gezicht.
Ik besloot haar uit de modder te helpen en kleedde me aan de rand va de sloot geheel uit tot ik helemaal naakt was en met mijn stijve paal voor haar stond. Ze had me helemaal niet verwacht maar was wel blij dat ik haar kwam helpen ook al was ik dan geheel naakt.
Het eerste wat ik gedaan heb is haar van haar laatste schone kleren die ze nog aanhad bevrijd, dit waren het topje en haar bh.
Haar rokje en haar slipje zaten onder de blubber. Nadat ik haar van achteren had vastgepakt heb ik haar losgetrokken uit de blubber en me extra laten vallen zodat we samen in de blubber lagen te rollen. Sabine had mijn stijve pik al te pakken en begon eraan te trekken. Nadat ik haar van haar rokje en slipje bevrijd had heb ik haar geheel ingesmeerd met blubber en haar daarna lekker verwend. Dit vond ze lekker zei ze. Na de grote beurt zijn we naakt een maisveld ingelopen waar een boer aan het beregenen was. Onder de grote sproeiers hebben we elkaar schoongewassen. Nadat sabine schoon was kwam ze tot de ontdekking dat ze geen schone kleren had om aan te doen. Ik heb haar smerige slipje weer aangedaan en haar toen weer schoongespoeld onder de sproejer. Hierna met haar rokje het zelfde gedaan tot ze weer bijna schoon was. Na het uitdoen van haar natte kleding zijn we zelf weer onder de sproejer gaan staan waardoor mijn pik weer zeer snel stijf was door het koude water. Ze speelde net zo lang met mijn pik tot ik weer klaarkwam over haar naakte lichaam heen. Nu moest ik mijn pis ook nog over haar heen spuiten. Nadat ik haar gewassen had zijn we teruggelopen naar mijn tuinhuisje waar we haar kleren gedroogd hebben boven een kachel die daar staat voor in de winter.
Toen ze weer droog waren heb ik haar rokje en topje weer aangedaan. Haar slipje en bh heb ik laten liggen zodat ik haar nog eens terug zou zien voor deze op te halen. Via de toegangspoort is ze weer weggegaan.

Aantal keer bekeken: 29923
Waardering: 4.01 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online