Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het verdwaalde meisje deel 1.

U leest om dit moment het verhaal Het verdwaalde meisje deel 1 gepost door sven beelen . Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: sven beelen
Gepost op: 2011-8-24

Verhaal:

Het verdwaalde meisje deel 1

De vrienden gingen in het bos spelen robbert ( 9 jaar )
En Jimmy ( 11 jaar) ze gingen ver het bos in meschien iets te ver . Ze waren verstoppertje aan het spelen . Robbert ging hem verstoppen . Wie niet weg is . Is gezieeen ! Robbert hoorde bladeren ristellen . Aaaaaaaaaaaaaaah ! Een schreeuw deed Jimmy schrikken . Jimmy liep naar de schreeuw en zag een meisje in de verte lopen met een slaap kleed . Hij liep naar het meisje . Hij hield bijna het meisje in . Maar viel over iets . Hij keek waarover hij viel . En zag 2 benen uit steken . Hij keek naar heel het lichaam en zag . Het was robbert . Jimmy liep bang weg . Hij liep verder en verder . Maar zag dat het bos groter en groter werd .
Jimmy is verdwaald

------------

Zal Jimmy uit het bos geraken .
Dat lees je in deel 2 pam pam paaaam !!!


weet jij soms een vervolg stuur dan nog eens een vervolg naar
beelensven1997@hotmail.com


- zet je naam er bij
- je verhaal
- en hoe je er aan het idee komt
- veel geluk

Aantal keer bekeken: 9034
Waardering: 4.65 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online