Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het verhaal over Candy!.

U leest om dit moment het verhaal Het verhaal over Candy! gepost door miss Blondi. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: miss Blondi
Gepost op: 2005-11-28

Verhaal:

Het verhaal over Candy!
Daar stond ze dan helemaal in haar eentje in het bos.
Ze wist niet wat ze moest doen o was ik maar nooit weg gelopen denk ze terwijl ze huilen de grond valt.
Ineens hoort ze iets ritselen in het bos.
Als ze om kijkt ziet ze een donkere man met een touw en een zak die steeds dichter bij komt.
Wat wat doet u? : vraagt Candy bang.
NEEEEJ!!!!

Hè, wijfie wakker worden!
Als Candy wakker wordt ziet ze 3 mannen met zwarte mutsen op staan.
Wie wie zijn jullie? Vraagt Candy bang.
O wijfie zegt een man daar kom je nooit achter.
Iedereen begint te lachen en loopt weg.
Als Candy om zich heen begint te kijken ziet ze dat ze in een cel zit onder in een huis.
Het enige wat in de cel staat is een tafel, stoel, bed, wc en een wastafel.
Ze gaat maar op het bed zitten en ziet een zonnestraal naar binnen komen.
Waar zou die vandaan komen? : denkt ze.
Als ze de straal volt ziet ze een plank voor een raampje ze probeert de plank los te trekken.
Ze trek en trek en BAF… daar lag ze met plank en al op de grond.
Ze knipperde met haar ogen omdat de zon zo vel was.
Zag ze het nou goed? Zag ze een weg?
Maar dat betekend dat er ook mensen langs komen.
Ineens gaat de deur open en staat de ene jongen er hij is de grootste en de langste.
Jezus, wat heb je nu weer gedaan zegt hij tierend.
Ik ik: zeg ze stotterend.
Nu moet ik hem weer dichtmaken stomme trut.
Nou gedraag je je een beetje terwijl ik weg ben?
Ja, hoor zegt ze en hij loopt weg.
Een paar minuten later komt de andere jongen binnen hij is de kleinste maar ziet er wel gespierd uit.
Hij opent de cel en loopt naar binnen en doet de cel weer op slot.
Wat kom je doen? Vraagt Candy een beetje angstig.
Wees niet bang meisje ik doe je geen zeer als je mee werkt zegt hij met een vieze lach.
Hij loopt op haar af en duwt haar op het bed, nee nee hou op schreeuwt Candy nog maar het is te laat hij heeft haar truitje al uit en is al bezig met haar broek los te knopen.
Als ze zich probeert los te krijgen pakt hij een mes en dreigt als je nu niet stil ligt doe ik het wel met een dooie.
Ineens ligt ze stil en laat alles over zich heen komen hij stopt zijn lul in haar en begint heen en weer te wippen van schrik laat ze een kreun gaan.
hij gaat nog snel en nog snel tot hij haar onder spuit.
Net als hij klaar is komt de derde jongen binnen en ziet net dat hij haar aan kleed.
Wat doe jij nu? Zegt hij heel boos.
uh uh… zegt de jongen een beetje rood.
Jij klootzak dat vind echt een kut streek ik kap er ook mee en hij doet zij muts af.
Ineens herkent Candy de jongen het is John die jongen van het café bij haar op de hoek.
Hij maakt de cel open trekt de kleine jongen er uit en pakt Candy vast hij vraagt: heeft hij het veilig gedaan?
Candy begint te huilen en zegt nee hij deed het zonder.
Ben je aan de pil vraagt John en Candy zegt nee ook niet.
okeej dan kopen we nog een morning after pil hij pakt haar en trekt haar mee en jij Leo jij bent nog niet jarig zegt hij tegen de kleine jongen
Als ze in de winkel zijn pakt Candy de pillen en gaat ze betalen John staat buiten te wachten.
Als ze naar buiten gaat zegt hij: sorry dat we dit deden en dat van net was niet de bedoeling maar als er iets is ik betaal.
Ze lopen weer naar de cel en net voor de deur kijkt John haar aan en zoent haar ineens.
enz e staan nog een kwartier in elkaars armen tot de grootste jongen naar buiten komt en hij slaat John met een hamer op zijn hoofd.
hahaha zegt de jongen nu ben ik aan de beurt.
Candy trekt vans schrik de muts van zin hoofd en ziet dat het Marco is hij is de ergste jongen van het dorp is hij misbruikt alleen maar meisjes en daarna vermoordt hij ze of dumpt ze ergens.
Ze schrik en wil weg rennen maar hij pakt haar was en trekt haar de bosjes in.
Zo meisje nu jij.
Hij maakt haar bloesje open en trekt haar beha weg hij begint haar borsten te likken en te zuigen.
Nee roept ze en trappelt tegen maar hij is te sterk en maakt haar broek los en doet haar slipje naar beneden hij stopt zijn kloppende lul in haar mond en zegt zuigen kreng.
Van angst begint ze te zuigen.
O meisje toch wat lekker zo en nu op je knieën zegt hij ze doet braaf wat hij zegt hij duwt zijn lul in haar anus en gaat heen en weer.
auw schreeuwt ze dat doet zeer.
Niet zeuren meisje je vindt het vanzelf lekker hahaha.
Als hij klaar is zegt hij: nu omdraaien.
Ze draait zich om en hij stopt hem in haar natte kutje hij gaat op en neer en het sopt lekker.
O zegt hij wat een lekkere kut heb je ook.
Ineens voelt hij een druk op zijn lul.
O ik kom doe je mond open nu.
Candy doet braaf wat hij zegt en dot haar mond open en hij spuit haar mond helemaal vol.
Ineens wordt hij van achteren neergeslagen.
Daar staat John haar held.
Hij pakt haar op en kleedt haar aan kom meisje we gaan.
Terwijl ze weg lopen komt de politie er aan en neemt de andere twee mee.
Candy kijkt John aan en zegt alleen jij mag mij vol spuiten.

Einde.



Aantal keer bekeken: 15662
Waardering: 3.62 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online