Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het verlaten huis.

U leest om dit moment het verhaal Het verlaten huis gepost door Emma. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Emma
Gepost op: 2010-10-24

Verhaal:

Het verlaten huis
Ik hoorde geritsel achter de kast.. Dat was Kelly, mijn vriendin. Ze verstopte zich snel, net als ik. Ik zat onder de tafel. In dat ene enge huis. 'Jennifer, ik ben bang! Straks komt er iemand aan!' fluisterde Kelly. 'Ach joh, wat denk jij nou?! Dat er een geest komt? Het is vast en zeker gewoon de eigenaar.' zei ik. Kelly zuchtte. Ze was bang, dat hoorde ik. 'Nu ben ik het zat!' zei ik en ik stond op en liep naar het midden van de kamer. 'Jennifer, je bent gek! Straks komt er..' Opeens hoorde ik niks meer. Ik liep naar de kast. 'Kelly, niet zo kinderachtig doen, zeg! Mij maak je niet zomaar bang!' zei ik, maar er kwam geen antwoord. 'Kelly?' Weer niks. Voorzichtig deed ik een stapje richting de achterkant van de kast. Mijn hart stond 1 hele seconde stil. Daar lag Kelly, omringt door een plas bloed. 'Kelly! Nee! Kelly, niet doodgaan!' Ik schreeuwde en gilde, maar er gebeurde niks. Ik werd duizelig en alles om me heen begon te draaien. Ik probeerde weg te rennen maar kon niet helder nadenken. Waar was de deur? Waar was die deur? De vraag zwerfde rond in mijn hoofd. Ik kon hem niet vinden. Uit paniek begon ik te hyperventileren. Ik rende het hele huis door. Maar het was overal verlaten en er was nog steeds geen deur. Plotseling herrinderde ik me wat ik hier kwam doen. Kelly en ik waren aan het rondlopen voor snoep, het was namelijk Halloween. En toen vonden we dit huis. We dachten dat ze daar vast veel snoep hadden, omdat ze het huis in de Halloween-sfeer hadden gemaakt. Maar nee, het huis zag er altijd al zo uit. En toen we eenmaal door de deur gingen aan de zijkant... De zijkant van het huis! Daar is de deur! Ik rende terug naar de andere kant van het huis, en dacht dat ik stemmen in mijn hoofd hoorde uit angst. 'Jennifer..... Jennifer....' Maar toen ik eenmaal voor de deur stond, wist ik dat het niet een stem in mijn hoofd was. Een wit gestalte kwam op me af en kneep mijn keel dicht.

Aantal keer bekeken: 3601
Waardering: 6.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online