Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het vreemde werkplaats deel 1.

U leest om dit moment het verhaal Het vreemde werkplaats deel 1 gepost door Julencia slamet. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Julencia slamet
Gepost op: 2011-5-3

Verhaal:

Het vreemde werkplaats deel 1
Chrisje(ik) loop over het natte sneeuw.Nou als ik over een week niet met de auto kan gaan moet ik maar een slee kopen.
Het is abnormaal om 45min van mijn huis naar mijn werk te lopen....
Ik heb toevallig een baantje gevonden dicht bij alle snacksbarren en kledig-en schoenenwinkels.
Als ik vrij ben kan ik even wat kledig en wat schoenen kopen.En elke dag lus ik wel een vleesbroodje of een lekker ijsje..Maar nu het winter is lus ik wel chocomelk of coffee.
Soms eet ik wel een broodje gezond.Het is gewoon lekker.Door al het eten word ik dag voor dag een kilo meer.
Ik heb laats een soort afslankkuur gekocht.Die moet ik savonds drinken.
Dan val ik 5kilo af.Maar de volgende dag weer 5kilo bij.Maar ik gebruik niet elke dag mijn afslankkuur.Ik ga soms in een weekje Gymen.
Nu het winter is heb ik een loopbaan aangeschaft.
Ik oefen in 1week 1keer.Dan val ik wel kilootjes af.
Maar nu ik moet lopen naar het werk in deze kou,en dat is weer een optie van vet verbranden.
Ik zie CLAUSE-snackbar al inzicht.
Nog 4snackbarren en 3winkeltjes ben ik op me werk.
Het is zo ver.En 45min.lopend gaan.Maar er is geen ander optie,lopend is het beste.En om een beetje vet te verbranden heb ik een minderdikke jas aan.Het is wel behoorlijk koud.Maar ik voel ook enkele kilo's af gaan.
Bij CLAUSE-snackbar zie ik Jenne zitten.Jenne is me collega.
"Kom maar erbij zitten Chrisje"zegt ze.
Ik loop halfhijgend naar haar toe.
"Moet je weer lopend"vraagt ze.
"Uhm,nee ik..ik ben met...uhm de bus"verzin ik snel.Ik haat als Jennne die soort vragen stelt.En als antwoord gaat ze geven"ben je bang om met je auto te rijden,ow dat doen alleen baby's."
Jenne is voor niks bang.
"Oke,gelukkig heb je de bus niet gemist"lacht ze.
"Ja..Hahaha"zeg ik alsof.
"Choco en een broodje gezond"vraagt ze.
"Warme Choco graag en een warme broodje gezond"zeg ik.
"Nog iets"vraagt ze.
"Nee,ik bestel wel voor me lunch"zeg ik.
"Owkie,OBER!!!!!"roept Jenne zo luid.
De ober komt.
"Warme choco en een warme broodje gezond graag"zegt Jenne.
"Oke wat nog meer"vraagt de ober.
"Ik wil 't binnen 5min hebben"schreeuwt Jenne.
De ober rent naar binnen en binnen 4min staat hij al buiten.
"1min.vroeg plaagt Jenne hem."
Ik ben alvast begonnen met eten.
Na 5min.heb ik me broodje al op.
Mijn chocomelk is ook al in mijn maag.
Ik loop naar de bar en klikt op het bel.
Een meneer komt naar buiten."Wat moet u"vraagt hij beleeft.
"Ik wil een lunch voor 12.sm.die ik altijd bestelt"zeg ik.
"Wat is uw combinatie vandaag" vraagt hij.
"Graag een zakje patat en erwtensoep en als drank wil ook coffee"zeg ik.
"Oke tot straks"en hij loopt naae binnen.
Ik loop naar mijn werk.
Iedereen is al bezig.Jenne is intussen bij de directrice voor de een of andere papiertjes.
"Chrisje Havelberg graag aanmelden bij de concierge"roept een persoon door de luidspreker.
Ik glimlach.Het is Ine.Wat voor belangrijk nieuws heeft ze weer.
Ik meld me aan.
"Goeiemorgen Chrisje"zegt ze.
"Goeiemorgen Ine"zeg ik
"Mijn nieuws voor vandaag is dat er een nieuweling is en dat ze samen met jouw gaat werken in jouw afdeling"zegt Ine.
"Hoe heet ze"vraag ik verbaasd.
"Wendy"zegt ze.
"Dankjewel voor je nieuws"zeg ik.
"Graag gedaan"zegt Ine en loopt haar kantoor binnen.
"Ine,om 12u wil ik samen met jou naar CLAUS-snackbar"zeg ik.
"Thanks"zegt ze.
Ik glimlach.
Ik loop naar mijn kantoor.Ik zie Wendy daar zitten.
Ik loop naar binnen geef haar een hand en bezemt al het sneeuw dat in mijn kantoor ligt naar buiten.
Waar ik werk is gewoon een kantoor waar men grondpapieren bekijkt en jou PRECIES wijst waar jou grond ligt.
WE verkavelen ook percelen en verkopen het voor weinig geld.
Het kantoor waar Ine werkt is een oproepkantoor.
Als er nieuwelingen met jouw in jouw kantoor komt samenwerken gaat zij het bekent maken.
Ook nieuwsjes die ze BIJNA altijd krijgt moet ze bekent maken.
ZE krijgt van haar baas of van de bode(in onze bedrijf hebben we ook een bode)bijna elke dag briefjes en nieuwsjes die ze moet bekent maken.
Eerst moet Katrien(ook een collega van mij,maar van een ander afdeling)alles stempelen.Dan weet Ine dat ze het moet voorlezen.
Hanna die precies naast mijn afdeling is,is telefoniste.
Kenny en Leo werken ook met haar.
BIj Jenne moet je altijd je ochtendbrief inleveren.Als je niet inlevert betekent dat je verzuimt.
Deze briefjes neem je altijd bij de voorafdeling waar er vaak klanten zijn die percelen wilt kopen.
En dan gaan ze bij een andr afdeling waar ze foto's hebben van die percelen.
Jenne levert dan die in bij BAAS.
Mijn afdeling is alleen grondpapieren bekijken en lezen en die stempelen en inprinten op pc.
Ik doe mijn werk snel.
Om 11:30 loop ik mijn kantoor uit.
"Waar ga je,we zijn nog niet klaar"zegt Wendy.
"Geef jij mij opdracht,en integendeel jij mag doorwerken als je wilt want wij hebben nu al lunchpause"zeg ik.
IK loop met grote stappen naar buiten.
Ik loop naar Winkeltje TOP TEEN.
Daar hebben ze vaak merkjurken en blousen.
Als ik binnenstap bekijk ik de computersysteem plattegrond.
Ik klik op kledingafdeling.Ze hebben nieuwe kleren.
Ik loop naar het afdeling Jurken en Bloesen.
Ik zie een paarse schoudertruitje en een prachtige jurk.
Het kost heel duur.

Deel 2 vervolgt

Aantal keer bekeken: 3515
Waardering: 3.56 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online