Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Hetnognietafgemaakteverhaal..

U leest om dit moment het verhaal Hetnognietafgemaakteverhaal. gepost door Bobeme. 'Chanel.. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Bobeme. 'Chanel.
Gepost op: 2010-1-4

Verhaal:

Hetnognietafgemaakteverhaal.
het was Vrijdag de achtentwintigste. niemand weet meer welke maand.
Het was altijd al een groot mistery geweest, onder de bewoners van het dorp.
Niemand wist waarom het gebeurd was, maar een ding was zeker het is ooit gebeurd is in een dorpje vlak bij de zee van scheveningen.Dat staat vast.
In scheveningen vlak bij de kust, staat een oud groot landhuis.
Men durft daar nooit over te praten.
Omdat ze bang zijn dat de geesten het hoorden en boos werden.
Er is een keer een knappe knaap naar binnen gegaan, maar is er niet levend meer uit gekomen. Ze vonden hem in de tuin van het landhuis met een touw om z'n nek een 3 messen in z'n buik.
Het was afgrijselijk.
Maar tot de dag van gister.
Kwam er een nieuwe man in het dorp wonen.
Kinderen waren bang voor hem, en volwassene schelden hem uit.
Dat was ook wel logisch want hij had ook een vreselijk enge naam, namelijk ''Freek - The torrible one ''
Hij droeg altijd dezelfde rode kleren, kinderen zijden dat dat kwam door bloed. Ook had hij een groot litteken over z'n gezicht, enhij miste een oog. Hij woonde aan het einde van het dorp, vlak bij het landhuis. En elke avond om kwart voor negen kwam hij naar buiten om z'n ramen te lappen met z'n tong. Een man zach het en moest er elke avond naar kijken, want hij was pas om half negen klaar met werken en moet dan langs dat huis.
Na een tijdje vroeg de man aan Freek, Waarom die zijn raam aflikte met zijn tong!?
Freek antwoorde ''Als je mijn werk doet, Ben je daar wel gewend aan '''
De man vroeg ''wat voorn werk doet u dan meneer ?''
Freek antwoorde ''Wilt u het zien?, kom dan maar eventjes meenaar binnen!''
De man ging naar binnen..
En kwam nooit meer terug........




Later.
Chanel.
Daar hebben wij geld voor.
Wij zijn rijk.
Latgerdus.

Aantal keer bekeken: 2818
Waardering: 6.74 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online