Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

High School In The Middle (Demo).

U leest om dit moment het verhaal High School In The Middle (Demo) gepost door Matthijs Lardé. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: Matthijs Lardé
Gepost op: 2011-4-12

Verhaal:

High School In The Middle (Demo)
High School In The Middle

Hoofdstuk 1: Een dag in Augustus

‘Gergino, wacht nu even! Ik wil je iets vragen!’ roept Francine door de volle gangen van High School Beaver Support. Gergino staat stil en draait zich om. Daarna vraagt hij: ‘Wat is er toch Francine? Je bent al de hele school aan het doorlopen achter mij aan om iets schijnbaar belangrijks te vragen,’ zegt Gergino. ‘Vertellen! Vanmiddag heb ik voor het eerst in vijf jaar een nieuwe fiets! En ik wou vragen, of je een keer bij me achterop komt zitten,’ vraagt Francine slijmend. Gergino keert Francine weer de rug toe en loopt door. Francine rent zoals gewoonlijk weer achter Gergino aan. Gergino houdt in zijn achterhoofd dat Francine zeer waarschijnlijk verliefd op hem is. Maar dat houdt hij uit zijn buurt als Francine hem voor zijn verjaardag een Minimuffin gaf met de smaak Banappel, wat dus een zekere Banaan gemengd zal zijn met een Appel. En Francine weet dat Gergino die smaken haat. Gergino staat voor de tweede keer stil en draait zich om: ‘Wat is er nu weer?’ vraagt Gergino. ‘Ik wil dat je met me mee gaat naar Wiskunde,’ zegt Francine. ‘Ik wil dat ik nu zonder gestoord te worden nog één kleine meter verder te kunnen lopen en het Scheikundelokaal te betreden,’ zegt Gergino. ‘Zo willen we allemaal wel iets!’. Francine keert Gergino de rug toe en stort zich op één of andere Jeremy, de slimste van de klas, maar niet de mooiste.

Carl en Porter lopen welletjes door de gangen van High School Beaver Support. Samen zijn ze op weg naar het Taallokaal waar vandaag een grootse toets zal plaatsvinden.


Aantal keer bekeken: 2090
Waardering: 6.07 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online