Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Hij had niks door !?.

U leest om dit moment het verhaal Hij had niks door !? gepost door ROB BAARN. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ROB BAARN
Gepost op: 2009-9-3

Verhaal:

Hij had niks door !?
Ik moest er maar eens aan geloven. Voor de zoveelste keer ging Rob, mijn man, met zijn vrienden naar de kroeg om voetbal op een groot scherm te kijken. Regelmatig vroeg hij me of ik mee wilde maar aangezien ik niet zo van voetbal houd, bedankte ik telkens voor de eer. Maar nu was het anders. Hij daagde mij uit mee te gaan en beloofde daarbij dat als ik hem zou kunnen afleiden, we naar de bar van de kroeg gingen om daar gezellig wat te drinken.
Met stoute plannen in mijn hoofd en een glimlach op mijn gezicht zei ik hem de uitdaging aan te gaan. Ik besloot mijn strakke witte, iets doorzichtige jurkje aan te trekken omdat ik weet dat hij daar zo op geilt. Een paar flinke hakken erbij en hij zou de rust niet eens halen.
In de kroeg aangekomen was het al behoorlijk vol zodat we aan een statafel achterin moesten plaatsnemen. Toen de wedstrijd begon, liep ik naar het toilet om mijn slipje uit te trekken. Ik had het plan opgevat om Rob mijn slipje te geven zodat hij zijn gedachte niet meer bij het voetballen kon houden.
Terugkomend van het toilet met mijn string in mijn hand zag ik dat er nog meer mensen waren binnengekomen en aan een statafel naast ons stonden. En ineens herkende ik een van hen. Henk, mijn allereerste echte vriendje, stond daar en mijn adem stokte even. Wat zag hij er geweldig uit. Op dat moment kruisten onze blikken en hij liep onmiddellijk op mij af. We begroetten elkaar met een paar brave kussen en bespraken onze verwondering elkaar hier te treffen. Na over en weer complimenten over elkaar te hebben uitgedeeld zag ik hem kijken naar mijn hand en hij vroeg wat ik daar nou in had. Ongemakkelijk bekende ik in zijn oor dat het mijn string was en vertelde hem wat ik er eigenlijk mee van plan was. Hij lachte en bood aan mij gezelschap te houden mocht het niet lukken. Daar houd ik je aan, glimlachte ik terug.
Weer bij de tafel aangekomen tikte ik Rob op zijn schouder en gaf hem mijn string die hij lachend aannam. Ik stelde hem voor aan Henk en vertelde hem wie hij was.
Na even met z’n drieën te hebben gebabbeld viel er een doelpunt en een gejuich barstte los. Weg was de aandacht.
Nou Henk, zei ik, ik geloof dat ik dan maar van je aanbod gebruik moet maken. We haalden herinneringen op aan vroeger en ik vertelde hem dat ik nog regelmatig aan hem dacht. Hij bekende ook met regelmaat aan mij te denken en met name aan onze sexuele uitspattingen. Het gesprek werd steeds intiemer en om anderen daarvan buiten te sluiten, gingen we steeds dichter tegen elkaar staan. Hij legde zijn hand op mijn billen en fluisterde graag op herhaling te willen gaan. Ik keek om naar Rob, maar die had z’n aandacht bij het scherm. Mijn hand op zijn borstkas leggend trok ik met mijn andere hand zijn hoofd naar me toe en zei zachtjes ook naar hem te verlangen. Hierop keek hij mij verlangend aan en gaf me een kus op mijn mond, iets langer dan eigenlijk normaal is. Weer keek ik om; nog steeds geen aandacht. Ik omhelsde Henk en legde zijn handen om mijn middel. Zonder schaamte kusten we elkaar op de mond waarbij onze tongen elkaar streelden. Zijn handen zakten af naar mijn billen en ik voelde kriebels in mijn onderbuik. Ik voelde dat ik natter en natter werd en omdat ik geen string droeg voelde ik een druppel geil langs de binnenkant van mijn dij naar beneden lopen.
Ik draaide me om naar Rob en zei hem dat ik met Henk naar de bar ging om daar wat bij te babbelen. Over mijn antwoord op zijn vraag of ik het vervelend vond als hij bleef kijken, hoefde ik niet lang na te denken. Natuurlijk vond ik dat niet erg. Nog even bleef hij ons nakijken, net lang genoeg om ons ongegeneerd hand in hand weg te zien lopen richting bar. Hij glimlachte…
Bij de bar zelf was het toch nog drukker dan verwacht en er was nog maar 1 barkruk over. Henk ging er half op zitten en trok mij tegen zich aan. Ondanks dat Rob in de verte nog wel in het vizier was, kronkelden we in elkaars armen en zoenden elkaar nat, heet en langdurig. Ik besloot me helemaal af te sluiten voor de mogelijkheid dat Rob ons zou kunnen zien. Dan had hij maar mee moeten komen. Ik stapte over het linkerbeen van Henk en drukte zijn dij tegen mijn gezwollen kutje. Mijn God, wat was dit spannend en geil. We betastten elkaar dat het een lieve lust was en de sfeer werd alsmaar losser en geiler. Opeens voelde ik zijn hand onder mijn jurkje op zoek naar mijn natte lippen. Beseffend dat ik mij die middag nog helemaal had geschoren, liet ik hem begaan. Hij duwde mijn gezwollen schaamlippen uit elkaar en begon me te vingeren. Kreunend spreidde ik mijn benen ietsje om hem er nog beter bij te laten en stopte mijn tong in zijn oor. Ik herinnerde mij dat hij dat vroeger ook altijd al opwindend ovond. Ik ging met mijn hand naar zijn kruis en voelde een enorme erectie. Helemaal losgeslagen door geilheid bevrijdde ik zijn genotstaaf uit zijn broek en trok hem langzaam af. Of mensen het doorhadden weet ik niet, ik had er geen aandacht voor. Henk hijgde en stamelde op knappen te staan. Over zijn voorstel samen naar het toilet te gaan hoefde ik niet lang na te denken. Ik moest en zou vanavond gevuld worden door zijn pik en snel ook. De wedstrijd zou immers nog maar een half uur duren. Omarmd liepen we naar het toilet en even zag ik Rob ons nog nakijken. In het toilet liet Henk er geen gras over groeien. Hij knoopte mijn jurkje half open, gooide zijn broek op zijn enkels, tilde me op en liet me vervolgens over zijn heerlijke keiharde lul zakken. Zonder veel weerstand voel ik hem dieper en dieper in me pompen. Ik kreun, hijg en zucht en werd gek van genot. De spanning betrapt te worden terwijl ik helemaal uit elkaar wordt getrokken wordt me teveel. Gillend kom ik klaar. Hij tilt me van zijn kloppende pik af en gulzig buk ik me om zijn staaf heerlijk te pijpen. Terwijl ik zijn ballen masseer door er zachtjes in te knijpen, voel ik zijn penis dikker worden. Ik zie dat hij begint te schokken met zijn heupen en weet dat het niet lang meer gaat duren. Ik kneed zijn ballen nog wat harden en zuig zijn hele pik tot diep in mijn keel.
OH Barbara, ik ga je helemaal volspuiten, gromt hij dierlijk. Plotseling voel ik een warme straal sperma in mijn keelgat schieten en probeer zo goed als het gaat alles door te slikken. De ene salvo na de andere spuit in mijn mond en ik geniet ervan. Nadat ik hem helemaal heb leeggezogen, sta ik op en we zoenen elkaar heftig.
Bezweet en voldaan gaan we weer terug naar ons plekje aan de bar en zien daar Rob staan. Op zijn vraag waar we waren, heb ik niet gelogen. We waren even naar de wc. Nog even nababbelend heb ik Rob en Henk beloofd vaker mee te gaan. Ik vond het toch leuker dan dat ik dacht, daarbij Henk een knipoog gevend.
Ik zie nu al uit naar de volgende wedstrijd.



Aantal keer bekeken: 30430
Waardering: 7.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online