Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Hij verdient geen pijn.

U leest om dit moment het verhaal Hij verdient geen pijn gepost door Dimay. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Dimay
Gepost op: 2011-9-15

Verhaal:

Hij verdient geen pijn
Hij leunt met zijn lichaam tegen het muurtje met zijn ene hand gaat ie door zijn haar en zijn andere hand stopt hij in zijn broekzak. Hij kijkt naar de grond en zakt langzaam naar beneden. Hij zit daar in z’n eentje het verdriet te ervaren. Hij laat zijn hoofd zakken naar z’n knieen. Opeens komt er een meisje naar hem toegerent. Ze gaat naast hem zitten en aait over zijn rug. Het meisje begint nu ook te huilen. Het meisje lijkt 9 jaar en heeft blonde haren gevlochten in een losse vlecht. De jongen kijkt op en gaat snel met zijn hand over zijn wang. Hij helpt het meisje naar boven en knuffelt haar. De jongen laat haar los en pakt haar hand. ‘Het komt goed, het komt goed’ fluistert het meisje. De jongen draait zich naar de muur en slaat met zijn vuist ertegen aan. Hij slaat nog een keer en nog een keer. Hij slaat wel 13x achterelkaar tegen de muur. Zijn hand zit onder het bloed zijn vingers lijken gebroken. Hij veegt zijn hand over zijn broek en slaat nu met zijn andere hand 13x tegen het muurtje. Ook die hand lijkt nu gebroken en zit vol met bloed. ‘STOP! BROER! BROER ALSJEBLIEFT STOP!’ schreeuwt het meisje. Er vliegen wel duizende tranen over het meisje’s haar wangen. De jongen stopt met slaan. Hij draait zich om een loopt naar het vijvertje. Hij stopt zijn handen in het water en houdt ze daar 1 minuutje. Dan draait hij zich om en kijkt naar mij. Ik schrik me rot. Hij kijkt naar mij en ik kijk terug. Ik lees haat, woede, verdriet, pijn in zijn ogen. Hij wendt zijn blik af en loopt weer naar het muurtje. Hij gaat ertegen aan zitten. Op dat moment kruizen onze ogen weer elkaar. Hij kijkt naar mij en ik kijk terug. Verlegen loop ik naar hem toe. Ik ga naast hem zitten zonder iets te zeggen. Ik hou zijn hand vast zonder iet s te zeggen. Hij kijkt naar mijn hand en trekt hem terug. ‘Ik wil je hand niet viesmaken met mijn bloed’ zegt hij zacht. ‘Bloed kan ik in 1 minuut wegspoelen, maar verdriet kan je niet in 1 minuut wegspoelen.’ Zeg ik zacht. Hij kijkt naar me en zucht dan. Ik pak zijn hand weer vast en voel een rilling over mijn rug gaan. Mijn lichaam wordt warmer en warmer. Ik leun met mijn hoofd tegen zijn schouder om daarop te rusten. Hij laat het toe en zucht weer. Hij staat op en zegt dankjewel. Ik sta ook op en geef hem een kus op zijn wang. Ik loop weg en kijk nog een keer om hij is verdwenen. Hij is verdwenen met een zucht loop ik naar huis en ik kan niks aan niks anders denken dan aan hem. Die lieve jongen, hij verdient deze verdriet niet. Hij heeft niks verkeerds gedaan. Echt niet...



Aantal keer bekeken: 7366
Waardering: 6.52 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online