Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Hij. .

U leest om dit moment het verhaal Hij. gepost door Emma Deryckere. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Emma Deryckere
Gepost op: 2011-6-3

Verhaal:

Hij.
Het was een zonnige namiddag. Ik en mijn beste vriendin, Laura, besloten het studeren voor de proefwerken even te staken om naar het basketbalveld te gaan. Het was er op zaterdag meestal wel druk, maar we hielden net van die drukte. Vreemd genoeg was er nog niemand. We ploften ons neer op het bankje en ik zette muziek aan, waarop we niet veel later luidruchtig zaten te dansen. Wat we niet doorhadden, was dat er intussen twee ultra-knappe jongens aan het basketten waren, en ons lachend aankeken. Uitlachen, of toelachen? Je kon het niet zo goed afleiden. We keken bewonderend toe, ze speelden fantastisch. Laura was kennelijk meer geïnteresseerd in de blonde jongen, maar ik liet mijn oog meteen vallen op de bruinharige jongen. Hij was groot, had kastanjebruine ogen en een goed gevoel voor mode. Op slag verliefd. (Nou, kan je dat verliefdheid noemen?)
Blijkbaar hadden ze het door. De bruinharige jongen stopte de bal. "Zin om mee te doen?" Ik knikte vrijwel meteen, maar Laura twijfelde. Uiteindelijk stemde ze in. Ik was vooral bezig met de bruinharige jongen, maar Laura kreeg alle aandacht die nodig was van de blonde. Het klikte meteen. We plaagden elkaar, alsof we elkaar al eeuwen kenden, pakten de bal van elkaar af, lachten elkaar uit...Pure vriendschap. Op dat moment wist ik niet dat er meer achter zat.

Even later kreeg Laura een belletje, ze moest naar de winkel. Ik besloot nog eventjes te blijven, het was gezellig. Al snel voelde de blonde jongen zich nogal aan de kant geschoven en zei ook hij gedag, en we bleven met twee over. De bruinharige kwam naar me toe. "Eindelijk, match, face to face. Ik heet Anthony."
Ik lachte honingzoet en achterdochtig tegelijk. "Ik ga je lekker verslaan, en ik ben trouwens Emma."
Ik moet toegeven; we hebben meer gepraat dan gespeeld. Op het eind werd het donker, ik moest gaan. Anthony kwam dichterblij. Hij bracht zijn gezicht dichter bij het mijne en drukte zijn lippen zachtjes tegen de mijne. Na enkele minuten liet ik los. "Je bent fantastisch, en ook al ken ik je nog maar net, ik heb het gevoel dat ik je al veel langer ken. Geloof me; ik hou van je en dat doe ik voor eeuwig."

Aantal keer bekeken: 3349
Waardering: 6.28 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online