Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Hoe geil het is om......

U leest om dit moment het verhaal Hoe geil het is om..... gepost door Gerrie. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Gerrie
Gepost op: 2011-8-6

Verhaal:

Hoe geil het is om.....

Het is vroeg in de morgen als ik mijn ogen open doe. Het is nog heel stil buiten, op een enkele vogel na en nog niet helemaal licht. Ik draai me op mijn zij, naar jou toe en neem de tijd om je te bekijken. We hebben een heerlijke nacht gehad samen... Ik glimlach bij de herinnering. Met jou zijn nachten altijd heftig en zeer bevredigend. Nu lig je te slapen op je buik. Het dekbed ligt maar half over je heen. Ik kan het niet laten... Met mijn vingertoppen streel ik heel zachtjes je rug. Je wordt er niet wakker van. Gelukkig... Ik gun je je rust. Hoewel... Je hebt me genadeloos laten klaarkomen, opnieuw en opnieuw en opnieuw. Je gunde me geen rust. Tot ik niet meer kon reageren, alleen maar ondergaan wat jij met me deed.

Het was heerlijk! Maar.... misschien....

Ik laat mijn hand langzaam afglijden naar jouw billen.... En trek traag een spoor van kleine kusjes over jouw rug. Je beweegt. Ik ga rustig door.

"Lekker hoor!" hoor ik je slaperig mompelen. "Oh ja?" vraag ik onschuldig. Ik blijf je kussen en strelen en zachtjes plagen, tot je je omdraait en reageert. Je wilt me tegen je aan trekken, maar ik hou je tegen. "Had ik gezegd, dat je mocht omdraaien?" Ik praat met hele zachte stem, maar op vaste toon. Je kijkt me aan. Dan ontspant jouw gezicht in een jongensachtige grijns en draai je terug op je buik.

Je laat me mijn gang gaan en geniet er intens van. "Wat ben je van plan?" "Wraak nemen!" fluister ik in je oor. Ik knijp in je billen en glijd opnieuw met mijn vinger tussen je billen door. Je kreunt van genot. "Wraak... Waarom?" Het kost je wat moeite om te concentreren. Iets waar ik elke keer van geniet. "Je hebt me waanzinnig vaak en waanzinnig lekker laten klaarkomen.... Dat kan niet zomaar." Ik ga met mijn borsten langs je rug. "Nu is het mijn beurt om met jou te spelen." De enige reactie is, dat je er nog eens extra lekker voor gaat liggen.

Ik ga op je zitten, en masseer je nek en rug. "Mmmm, Karin...." Ik lach. "Zal ik haar cd aanzetten voor je?" plaag ik Je gromt. Je hebt een hekel aan die relax-muziek, ik weet het. Na een poosje vind ik het genoeg. "Nu mag je je omdraaien." Je zegt niks, draait je alleen om op je rug. Ik zie aan de uitdrukking op je gezicht dat je er van geniet. Ik buig me over je heen. Kusjes in je nek, op je borst. Ik speel met je tepels. Likkend, zuigend, bijtend...

Jouw reactie is heerlijk en moedigt mij aan. Ik geniet er intens van om jou dingen te laten ondergaan.

Intussen laat ik mijn mond liefkozend afzakken, naar je buik. Met mijn tong draai ik rondjes om je navel en af en toe bijt ik heel zachtjes in je buik.

Verder ga ik, tot ik bij je pik kom. Die is zo ontzettend hard! Een compliment, zo zie ik het. Blijkbaar vind je het erg lekker wat ik doe.

Ik neem je pik in mijn mond en begin zachtjes te zuigen. Met mijn tong ga ik strelend over je eikel en mijn vingers kriebelen heel licht over je ballen. Dit is zo lekker! Jij vindt dat blijkbaar ook, ik hoor je kreunen. Je huid begint te gloeien, je woelt met je hand door mijn haar. "Ga eens anders zitten schat, ik wil je vingeren." Ik til mijn hoofd op en kijk je aan. Ik grijns ondeugend en schud mijn hoofd. "Nu ben ik de baas," fluister ik.

Ik geef je kusjes, likjes, kriebel met mijn vingers, om uiteindelijk opnieuw je pik in mijn mond te nemen. Eerst zo diep als ik kan, zonder over mijn nek te gaan... dan trek ik langzaam terug, tot ik je eikel nog in mijn mond heb. Ik zuig zachtjes en speel met je. Ik streel je heupen en dijen.

Ik vind het geweldig om zo met je lichaam bezig te zijn. Puur genot. Daarnaast heb ik ook een gevoel van triomf. Ik trek mijn hoofd terug en kom op je zitten. Langzaam verdwijnt jouw pik in mijn natte, geile kutje. Ik kreun en sluit mijn ogen...

En daar maak jij gebruik van. Je pakt me vast en rolt me om tot ik op mijn rug lig. Ik geef een kreet van schrik. Maar jij sluit onmiddellijk mijn mond met een kus. Ik probeer me los te worstelen, maar je houdt me moeiteloos in bedwang. Met je knie duw je mijn benen uit elkaar en neemt bezit van mijn lichaam. God, dat is zo lekker! Ik trek mijn rug hol, mijn borsten tegen je aan duwend. Je neukt me. Bepaalt het ritme, laat me voelen dat jij het voor het zeggen hebt. Je zuigt aan mijn borst, en bijt in mijn tepel. Ik zuig even scherp lucht naar binnen. Je merkt het heus wel, maar besteedt er geen aandacht aan. Je neukt me, tot je bijna klaarkomt. Dan trek je terug. "Nu wil ik je mondje voelen, schat."

Gretig neem ik opnieuw je pik in mijn mond en zuig. Ik voel jouw zaad in mijn mond en slik het door.

Ik voel me warm, trots, tevreden. Heerlijk om je zo klaar te laten komen! Ik zuig je leeg. Dan trek ik mijn hoofd terug en kijk je aan met glanzende ogen. Jij hebt een tevreden, gelukkige trek op je gezicht.

"Dat deed je lekker, vrouwtje." Ik duik weg in jouw armen, gelukkig. Ik streel je af en toe, terwijl ik tegen je aan lig. We vallen weer in slaap, dicht tegen elkaar aan.....

Aantal keer bekeken: 73250
Waardering: 7.41 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 28 bezoekers online