Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Hoe mijn vrouw likles kreeg.

U leest om dit moment het verhaal Hoe mijn vrouw likles kreeg gepost door Exotic Machine. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Exotic Machine
Gepost op: 2011-6-24

Verhaal:

Hoe mijn vrouw likles kreeg
Hoe mijn vrouw lik-les kreeg

Zoals beloofd zou ik naar aanleiding van mijn eerdere ervaringen ("Mijn Buuf" en "De kut van de buurvrouw") nog vertellen hoe mijn vrouw Sanne opeens zo goed bleek te kunnen beffen.

Nadat onze eerste trio met de buurvrouw bleek Sanne erg goed in beffen. Dit terwijl Sanne een jaar daarvoor nog had aangegeven niets te moeten hebben van een trio met een andere vrouw, en er niet aan moest denken om dat ooit te ervaren. Ik had de hoop dus al opgegeven dat het er ooit nog van zou komen. Tot die vrijdagavond toen mijn vrouw me betrapte terwijl ik me aan het aftrekken was op de foto's van de buurvrouw. Die avond gaf Sanne te kennen dat ze de buuf en mij erg graag samen zou willen betrappen. Sanne had een plannetje bedacht, en de volgende dag was het al zover... Emma en ik werden 'betrapt' door mijn vrouw, die onze buurvrouw heerlijk oraal begon te verwennen.

Ik was erg benieuwd hoe het nou kon dat mijn vrouw blijkbaar erg goed kon beffen. Die avond heb ik er niets meer over gevraagd, we waren te lekker bezig met z'n allen. Maar de volgende dag kwam het gesprek uiteraard weer uit op mijn seksuele relatie met de buurvrouw. Sanne wilde alle details weten, en die dag kon ik niets anders dan alles eerlijk opbiechten. Sanne zei dat het haar pijn had gedaan om erachter te komen dat ik met de buurvrouw neukte, maar dat het meedoen aan een trio de pijn had verzacht. Ook gaf ze toe zelf ook niet zo onschuldig te zijn als ik had gedacht.
Natuurlijk wilde ik direct weten wat zij dan allemaal had uitgespookt en met wie. Ook was ik erg benieuwd hoe het nou kon dat zij opeens zo goed bleek te kunnen beffen. Omdat we nu toch open en eerlijk aan het biechten waren was het voor Sanne niet moeilijk om haar avontuurtje uit de doeken te doen.

Sanne's verhaal:

Of ik me nog kon herinneren dat zij naar het buitenland was rond Koninginnedag, vroeg ze. Natuurlijk kon ik me dat herinneren, dat was de eerste keer dat ik Emma geneukt had.
"Nou" zei ze, "dat was voor mij ook de eerste keer dat ik het met een vrouw gedaan heb." Ze was een kleine week naar Rome met een vriendin van haar. Die vriendin, Kristine, is een mooie vrouw van middelbare leeftijd. Nou ja, middelbaar... ze is zo rond de 60 jaar, en oorspronkelijk een vriendin van Sanne's ouders. Ze is hoofdonderwijzeres op een school in een van de betere buurten in de stad. En hoewel ze onderwijzer was, was Kristine een chique vrouw. Echt een vrouw uit de buurt. Ze was mooi en elegant en had voor haar leeftijd nog een redelijk strak figuur, maar zolang ik me kan herinneren al vrijgezel. Volgens Sanne, die haar veel langer kent dan ik, moest ze de mannen vroeger altijd van zich afslaan.

Sanne en ik hadden het wel eens over haar. Meestal was het een iets in de trant van "Denk je niet dat Mr. X goed bij Kristine zou passen?" Maar ook kwamen gigolo's wel eens ter sprake, en Sanne zei me dan dat het haar niets zou verbazen als Kristine zich wel eens had laten nemen door een gigolo. En eerlijk gezegd kon ik me daar wel iets bij voorstellen, zij paste precies in het profiel van een potentiele klant van een gigolo.
Sanne en Kristine waren 15 jaar geleden als eens samen naar Rome, en eigenlijk was dat het begin van hun vriendschap. Blijkbaar hadden ze het toen erg gezellig gehad en elkaar beloofd dit nog eens over te doen. Die bewuste koninginnedag was het dus zover.

Ze hadden de stad helemaal opnieuw verkend, veelal lopend. En aangezien ze in Rome op Nederlandse tijden gingen dineren, lagen ze tegen een uur of tien - half elf al uitgeput in bed op hun hotelkamer. En op een van die avonden was het gesprek tussen Sanne en Kristine op seks uitgekomen.
Kristine heeft haar jonge jaren in de jaren 70 beleefd, en dus vertelde Kristine dat ze in de jaren 70 geexpirimenteerd had met groepsex, orgie's en alles wat in die jaren heel normaal was. Sanne was met rooie oortjes aan het luisteren. Ook vond Kristine het de normaalste zaak van de wereld om op z'n tijd een gigolo te nemen, net zoals Sanne en ik altijd al dachten.
Sanne begon vragen te stellen. Hoe was het nou om door 5 mannen tegelijk genomen te worden? Hoe was het nou om af te spreken met een gigolo? Had Kristine gedurende die orgie's ook seks gehad met vrouwen?

Het gesprek werd steeds geiler, en Sanne lag in bed met haar hand inmiddels tussen haar benen (onder de lakens), stiekem met haar klitje te spelen. Volgens Sanne werd ook Kristine steeds geiler, en het duurde niet lang of beide dames lagen allebei onder hun eigen lakens met zichzelf te spelen.
Sanne had bewust niet 1 van haar vibrators meegenomen, omdat ze ervan uitging dat ze daar toch niet mee zou spelen gedurende dat weekend. Maar Kristine had er wel 1 meegenomen, en al snel vroeg Kristine of Sanne er bezwaar tegen had als Kristine onder de lakens zichzelf met de vibrator zou verwennen. Daar had Sanne geen bezwaar tegen.
En dus lagen ze daar, beiden in hun eigen bed, onder hun eigen lakens, te spelen met zichzelf. Een zoemend geluid kwam onder de lakens van Kristine vandaan. Sanne werd eigenlijk nog geiler van het idee dat 1 meter verderop een vibrator in- en uit een geile kut ging. Uiteindelijk vroeg ze of ze mocht kijken. En dat mocht, mits Sanne zelf ook de lakens van haar bed zou gooien. Hoewel Sanne redelijk vaak met zichzelf speelt met behulp van een vibrator, vond ze het een heel geil gezicht om dit nou eens vanuit een andere hoek te bekijken en te zien hoe die vibrator over die klit ging, en hoe die vibrator in de kut van haar vriendin verdween. En terwijl ze daar lagen te masturberen en naar elkaar aan het kijken waren bedacht Sanne zich dat ze eigenlijk ook wel even met die vibrator en dat kutje van Kristina zou willen spelen. Ze had er naar aanleiding van onze gesprekken steeds vaker aan gedacht en zich in de loop van de tijd meer en meer opengesteld voor dat idee. "Mag ik eens met je spelen?", vroeg Sanne. En dat mocht. Sanne pakte de vibrator en begon met de kop zachtjes over de buitenste schaamlipjes van Kristine te bewegen. Kristine kronkelde van genot, zeker als de vibrator tegen haar klit aankwam. En het duurde ook niet lang of Kristine kwam knetterend klaar en Sanne had zojuist haar eerste kutje bevredigd (afgezien van haar eigen kutje).

Toen Kristine klaar was gebruikte Sanne de vibrator bij zichzelf. Terwijl ze dat deed begon Kristine opnieuw met haar eigen kutje te spelen. Al snel kon Kristine zich niet meer inhouden en knielde tussen de benen van Sanne. Ze begon de dijen van Sanne te strelen en likken, en voordat Sanne het wist werd ze gelikt door een andere vrouw! Wat een ervaring had ze dit gevonden. Ze had nooit gedacht dat ze dit zo lekker zou vinden. Voorzover ze nog belemmeringen had gehad waren ze nu verdwenen als sneeuw voor de zon, en Sanne gaf zich helemaal over. Ze werd heerlijk klaargelikt door Kristine, die keurige ietwat bekakte hoofdonderwijzeres uit het chique gedeelte van de stad!
Sanne had zich al een paar dagen niet geschoren tussen haar benen, en ook bij Kristine begonnen de stoppels weer te komen. Sanne ging nadat ze was klaargelikt in bad om bij te komen, maar vooral ook om haar kutje weer lekker glad te scheren. Kristine kwam kijken en volgde haar voorbeeld. Al snel lagen ze weer op bed met elkaar te spelen, deze keer waren beide kutjes lekker kaal en glad. Sanne genoot en kon er geen genoeg van krijgen.
Al met al ging dat hele weekend uiteindelijk dus vooral om seks. Ze heeft heel wat afgelikt, gevingerd en geschaard. En de vibrator werd naar hartelust gebruikt. Sanne op had op een gegeven moment pijn in haar kaken en tong van al dat beffen. En kramp in haar onderarmen en handen van al dat vingeren. Mooi, dan weet zij ook eens hoe dat is. Maar ze heeft het wel goed geleerd, soms met wat aanwijzingen van Kristine, soms gewoon door te bedenken wat ze zelf lekker vindt.

Toen Sanne mij dit verhaal vertelde voelde ik toch iets van jaloezie. Seks met een ander is toch seks met een ander, maakt niet uit met welk geslacht je het doet. Maar ik was ook opgelucht dat ze niet een of andere Italiaan van straat hadden geplukt om het mee te doen. Dat zei ze tenminste, of het echt zo is zal ik nooit weten. En eigenlijk maakt me dat ook niet meer zoveel uit. Ik was ook vreemd gegaan en tegen de verwachting in had het onze seks en relatie en alleen maar goed gedaan, terwijl we daarvoor ook altijd al een goede relatie en seksleven hadden. Waarschijnlijk moeste het zo zijn, en was het geen toeval dat we beiden vreemd gingen in hetzelfde weekend.
Ook ben ik niet echt jaloers meer al hebben we wel de afspraak dat we het niet zonder elkaar met een ander doen. Of we ons daar aan gehouden hebben vertel ik een andere keer. Al kun je nu natuurlijk wel raden dat dat niet zo is.

Als je wil reageren op onze belevenissen kun je mailen naar exoticmachine@gmail.com


Aantal keer bekeken: 22597
Waardering: 7.08 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online