Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Hoe overleef ik Liefde.

U leest om dit moment het verhaal Hoe overleef ik Liefde gepost door Vanessa. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Vanessa
Gepost op: 2009-11-9

Verhaal:

Hoe overleef ik Liefde
lieve joon.

Ik zit in mijn kamer. Je kan beter een sardine blikje zegen. Nou joon het is zo klein hoor.
Hoe zit het in limboland?In roosland is het niet fijn. Want meschien gaat mijn vader naar suriname!Dan zie ik heb nooit meer.Oja Sasha en Noa wonen op de zolder van meneer spaghetti(rosetti).
Ik ga morgen kijken naar de kamer van Neuz. Hij zegt dat het best leuk is om op kamers te gaan.
Maar dat weet ik nog niet.
Verder nog wat????

groetjes roos vanuit een sardine blikje


Rosa ploft op haar bed neer. Ze is moe van het helpen in de bloemen winkel.
Ze gaat alvast vragen of ze mag logeren. Mam!!Roos ik ben hier in de keuken. Rosa loopt naar de keuken.
Mam mag ik bij Neuz logeren morgen?Maandag heb ik toch geen school. Oké Roos. Mia more roept meneer Rosetti. abel roept roos roos. Roos loopt naar Abeltje toe en tilt hem op. Zo jij moet in bad. Abeltje begint te krijsen jade ook mee. Nee Appie ik weet niet waar Jade is. Rosa neemt Abeltje naar boven naar de badkamer. en ze hoed heb vast en vult de bad en doet abel in bad. zo na het baden neemt ze hem mee naar beneden. Sas wat is Sas mam?Ik weet het niet en haar kleren kast is leeg en Jade is ook weg.
Noa denk je wat ik denk?Wat denk je dan?Ik denk dat Sas wegelopen is. Dat meen je niet. Ik zei dat denk ik.
O dacht al.
Meneer rosetti kwam aan met lekker eten. Gekookte aardappelen,gebakken ei,beetje rijst en kippen pootjes.
Rosetti je weet toch dat ik vegetarisch ben?Of niet. Natuurlijk weet ik dat. Daarom voor jou dit stuk taart. Noa stoot Rosa aan. Jij hebt geluk zeg. Hoezo geluk?Lekker kwark taart. Noa wil jij ook taart?Ja graag meneer.

Hoofdstuk2
Neuz wat een kamer ze!Het is een troep hier.DAt weet ik snoepje.Oja kan ik bij jullie wonen?Hoezo?Nou ik was wakker.En kreeg een brief onder de deur geschoven.Ik dee de deur meteen open toen ik het zag .Maar er was niemand.Ik las de brief en werd kwaad.Ik ben naar haar gegaan en heb tegen haar gezegt dat ik haar haat.En dat ik niet langer daar ga blijven en dat ik om3 uur vertrek uit deze kamer.O mijn helel het is 5 voor 3 kom we moeten nu weg.oke w8.Ze pakte haar tas en ging met Neuz weer terug.

Bij Rosa wonen
Maam!Ik ben thuis.Rosa's moeder kwam aangelopen.Neuz wat doe jij hier?Mam hij komt hier wonen,hij heeft knalende ruzie met Julia.Wie is Julia?Dat is een meisje die mij heeft geholpen voor met kamers zoeken.O wat is er dan gebeurt.Toen ik bij Neuz was vroeg hij of hij bij onz kon wonen omdat hij een briefje had gekregen van julia.ZE vroeg hem verkering.Hij is kwaad geworden en wou bij ons wonen.O zo zit dat in elkaar.Maar Neuz we hebben geen kamers meer.Kan ik niet bij Roos slapen?Als Roos dat goed vind.Roos vind je het goed?Ja hoor.

Liefe Jonas
Ik zit nu naast Neuz.Hij woont sinds vandaag bij mij op kamer.Thuis natuurlijk.Heb je wat van esther gehoord?Ik mail haar en ze mailt me niet terug en ik kan haar niet bereiken met mobiel.
Het zit zo.Ik was bij Neuz.Hij vroeg of hij bij mij mocht wonen.Dat mocht natuurlijk.Omdat julia met hem verkering wou is hij bij mij komen wonen.
dit stond erin:
Liefe Vincent
Ik wil je wat vragen al lang.Maar nu komt het.Ik vraag je verkiring.Dump die Rossa gewoon.Ik ben tog leuker en woon dichter bij je. .He Vincent?
Groetjes je toekomstige vriendin Julia

toen Was Neuz harstikke kwaad op haar.Hij zei dat hij haar niet wou en zo.Toen op het laatst zei hij Ik ga bij Roos wonen houd die kamer voor jezelf.groetjes Roos Neuz vriendinnetje

Zo roosje.Wat zullen we doen?Ik weet het niet.Zei Rosa.Zullen we mer appie naar de film gaan?Maar is dat geschikt voor hem?Het is een griezel film hoor.Nou als dat van mijn moeder mag.Marleen.Ja vincent.Mogen ik en Rosa met appie naar de film toe?Welke film? horhor.
Is goed hoor.Wacht ik kleed me ff om.Appie kom mee.Paar minuten later is Rosa naar Neuz gekomen.We zijn klaar en jij Neuz?Ik ook.Doei mam.Doei Roos Neuz en appie.Roos pakte abelte bij zijn hand.Roos ik heb al kaartjes gekocht.O dan is deze geld wel voor te eten in en cafataria.Is goed zei Neuz.In de film zat Rosa tegen Neuz aan omdat het een enge film was.Neuz had appie op zijn schoot.Na de film was Rosa helemaal geschrokken.Rustig nou maar Roosje het is maar een film.Dat weet ik ook wel,maar het is gwoon eng.Appie wist niet waar de film over gaat dus zat hij telken monster te zeggen.In de cafataria kwam Neuz zijn vrienden tegen.Die zijn een beetje flauw aan het doen.Heey kijk Vinni en zijn vriendinetje o ze hebben ook een baby hahah.En toen liepen ze door.Rosa was een beet rood geworden.Roosje ik ben lang niet meer vrienden met hun darom zo plagerig.Toen kwamen zijn andere vrienden.Heey Vinni en Roos.Ze kwamen bijn hun zitten.Alles kids vin?Ja hoor en met jullie?ook.En Rosa is dat jou broertje?Ja dat is mijn broetje hij heet abeltje ik noem hem appie.Hoi zeiden ze tegen appie.Appie zij aloow tegen ze.Een meneer kwam hun besteling brengen.Nou ik ga maar weer he boys.Doei zeiden Roos en Appie.doei zeiden hun.En ze liepen weer naar huis.


Hoofdstuk3
Heey Bolleboos
Ik heb niet van esther gehoord.Wat fijn dat Neuz bij jou op kamer woont.
Neuz woont bij jou
Hij weet niet hoeveel jij van hem hou.
dat kwam even boven.En hoe gaat het met Noa en Sas?Ik ben verliefd op Stefhani.Het is een mooi leuk aadig meisje.Ze is blond en heeft bruine ogen.Zij heeft mij gevraagt om naar de film te gaan.En raad wat het voor een film is?Ik verheug me erop.
Groetjes jonalientje in dromen land

Zal ik joon ff terug mailen neuz?Doe dat maar als je wil hoor.

Heey joon in dromenland
Leuk gedichtje van je.Er is iets erg gebeurt Sasha is weg!!We denken dat ze wegelopen is.
Omdat haar kleren kast leeg is.En fijn dat je iemand aardig vind.Ze lijkt mij een leuk meisje.
Ik denk dat het een romantische film is.Daar waren ik en neuz ook naar toe op onze eerste date.
Groetkes van Rosalina

Wat gaan we nu doen neuz?Kom we gaan een eindje wandelen.Toen ze gingen wandelen kwamen ze hun buurman tegen.Ik loop wel met jullie mee.Toen ze midden in het bos liepen.Kwamen er 3 manen tevoorschien.En ze pakten neuz vast.Buurman zoende Rosa.En zijn handen glijden onder haat jas.Ze spartelt tegen maar het lukt niet.Neuz probeert los te komen.Rosa beet en kwam los.Neuz schreeuwde.Ren ROsa REN !!!.Rosa rende het bos uit.Ze botste tegen Neuz vrienden op.Neuz kwam ook aan renen.Buurman kwam Rosa achterna.Rosa ging achter de vrienden staan en achter Neuz.Toen breekte er een knalende ruzie uit.Er kwam een agent naar hun toe.Wat is hier aan de hand?hun probeerde mijn vriendin Rosa te verkrachten.De agent keek zijn vrienden aan.Die knikten van ja.Wie is hier Rosa.Ik meneer.Is dat waar wat hij zegt?Ja meneer ik en Neuz waren aan het wandelen toen kwam hij met ons mee.In het bos kwamen die
3 mannen.Die pakte Neuz vast en zoende mij enzo.Ik beet en kwam los en rende weg.Ik kwam Neuz z'n vrienden tegen.nu zin ze aan het vechten.Rosa begint te huilen.Neuz slaat zijn arm om Rosa heen.En troost haar.De agent pakt de 4manen op onder arest.Neuz z'n vrienden liepen even mee met Rosa en Neuz.truste vins.Trusten gays.
Rosa!Riep Rosa's moeder ongerust.Wat is er gebeurt?
Neuz zeg.Rosa werd bijna verkracht.Rosa's moeder keek met groete ogen neuz aan.Door wie?
Door de buurman zegt neuz.Omijn hemeltje.Gaat het wel Roosje vroeg neus bezorgt.
ja zegt Rosa. Mam ik wil hier niet meer wonen


Aantal keer bekeken: 2743
Waardering: 4.39 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online