Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Hoerenspel.

U leest om dit moment het verhaal Hoerenspel gepost door Anoniempje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Anoniempje
Gepost op: 2008-8-28

Verhaal:

Hoerenspel
Marjanne is een heel aardige meid.
Ze heeft alleen een probleem.
Kim, uit haar klas mag haar niet.
Dat heeft ze laten blijken.

Op een dag gaat Marjannes mobiel.
Ze neemt op en hoort meteen dat het Kim is. "Hallo Marjanne. Ik heb altijd stom tegen je gedaan. Ik wil het graag goed maken. Kom je even langs? Ik heb wat voor je. "Oke is goed. Ik kom eraan.

Tringgggggg. "Hallo Marjanne, kom binnen. Ga je mee naar boven?" "Ja." Eenmaal boven zegt Kim: "Zo en nu kleren uit. Dan maak ik even een leuke herrinering. En als je niet doet wat ik zeg dan gebeurt er iets heel ergs."
Marjanne doet het. Kim maakt foto's van haar. "Kim wat doe je nou?" "Leuke foto's maken en als je niet precies doet wat ik zeg geef ik ze aan je ouders." Tringgggggg. "Ik ga even naar beneden om te kijken wie er is. Ik had namenlijk een afspraak. Als ik straks boven kom en jij bent weg dan geef ik de foto's aan je ouders. Zullen ze vast leuk vinden." Kim loopt naar beneden. Marjanne hoort haar zeggen: "Oh hoi, kom maar mee." Ze hoort haar ze de trap opkomen. Kim met drie hele grote jongens. "Zij gaan je ontmaagden." Voordat Marjanne door heeft wat er gebeurt wordt er een stijve in haar mond geduwt. Ze moet hem aftrekken. Dan Voelt ze iets langs haar kutje glijden. Langzaam glijdt een hele grote pik in haar kutje en begint keihard te neuken. Dan moet Marjanne opstaan. Er gaat een van de jongens liggen en zij moet zo gaan zitten dat haar aarsje over zijn pik komt. Dan duwen ze haar om en ze voelt de pik steeds harder in haar aarsje. Het doet ontzettend zeer. Ze schreeuwt het uit. Dan voelt ze nog een pik in haar kutje glijden. En ook een in haar mond. Dan komen ze klaar. Het druipt van haar af. Ze spuiten ook een beetje over haar heen. Dan zegt Kim: "Zo is het wel genoeg. Dat is dan 50 euro allemaal. En daarna laat ik jullie even uit de deur. En jij Marjanneke blijft hier slapen vannacht." Marjannes aarsje is helemaal paars en opgezet. Dan komt Kim weer boven. "Zo ik heb even je ouders gebeld dat je hier bleef slapen. Ga maar slapen." De volgende dag wordt ze wakker en merkt dat ze is vastgebonden. Ze zit in de auto. Ze ziet een vreemde jongen die zegt: "Zo we zijn er. Nu het geld." "Hier is het." Marjanne werd losgemaakt maar dan moest ze wel meelopen. Dat deed ze. Ze gingen naar een gebouwtje. Kim zei:"Jij gaat hier zitten en dan ga ik even praten en owee als je wegloopt." Marjanne bleef zitten. Toen werd ze meegenomen naar een kamer. De man zei dat ze haar kleren even uit moest doen.
Dat deed ze. Toen pakte de man een soort pen. Hij zei dat Marjanne moest gaan liggen. Toen tatoeërde hij een draak op haar kutje en twee playboys op haar tieten. Toen schoot hij een ring in elke tiet, een door haar navel en een in haar kut. Ze schreeuwde het uit.
Toen haalde de man een ketting door de ringen. Vervolgens tatoeërde hij op elke bil een vibrator. Toen deed hij een piercing door haar tong en neus.
Toen was hij klaar maar van Kim mocht hij haar ook nog neuken en dan kwam er korting op alles dus dat deed hij.
Toen reden ze naar de wallen. Daar moest ze iedereen neuken die wilde. Toen reden ze terug. Onderweg gooide Kim Marjanne uit de auto en zei: "Ik wil je zo niet in de auto met al dat sperma. Dag." En Marjanne werd bloot ergens in het bos gedumpt. Haar kleren werden naast haar gegooid en ze lieten haar aan haar lot over. Marjanne zag het niet meer zitten en sprong in het water. Gelukkig kwam er iemand langs die haar uit het water heeft gevist. Ze heeft het overleefd maar moest wel worden opgenomen in het ziekenhuis. Een week nadat ze weer thuis was gekomen zijn de foto's opgestuurd naar Marjanne. Haar moeder opende de brief en Marjanne heeft alles vertelt. Toen liet ze alle tatoos zien. Er zat een briefje bij met daarop. Kijk op Youtube.nl en typ dan meisje getatoeerd en verkracht. Kim is geschorst. Marjanne heeft nog een zelfmoordpoging gedaan en die is ook mislukt. Dit was Marjannes verhaal. Hoe ik alles zo goed weet? Ik ben Marjanne en dit verhaal is echt gebeurt.


Aantal keer bekeken: 10560
Waardering: 5.71 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online