Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Horror house.

U leest om dit moment het verhaal Horror house gepost door Manon boonstoppel. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Manon boonstoppel
Gepost op: 2011-6-4

Verhaal:

Horror house
Het begon allemaal 100 jaar geleden. In een oud, klein dorpje, stond eens een groot verlaten huis.Niemand mocht er komen, want er gingen hele rare verhalen rond. Je mocht er alleen komen als je met de rondleiding mee ging.Maar dat vonden Cidney en Charlie te kinderachtig. Cidney en Charlie waren twee hele rijke meisjes, die al 1 keer zijn mee geweest in'' Het Horror house''. De eerste keer vonden ze het allemaal wel grappig, maar nu hebben ze wel een beetje een raar gevoel. Het ziet er veel enger uit. Samen lopen ze vooruit, naar de deur. Vandaag gingen ze niet mee met de rondleiding. Trillend staan ze voor de deur, ze kijken om zich heen. Het verhaal ging zo:
Een paar weken geleden, leefde er eens een oude vrouw. Ze had 2 hele lieve kinderen. Haar man was een paar dagen geleden overleden. Hij had een hele erge ziekte. Het enige wat de vrouw nog had waren haar kinderen. Op een dag waren haar kinderen niet thuis gekomen, de vrouw werd daar door erg ongerust. Ze belde de politie. Toen kreeg ze het nieuws binnen dat haar 2 kinderen waren vermoord. De vrouw was zo verdrietig, dat ze 1 dag later zelfmoord had gepleegd.
Sindsdien zwerft de vrouw door het huis. Elke keer als er iemand komt, dan verstopt ze zich. Maar komt aan het einde weer tevoorschijn.

Cidney en Charlie doen de deur open. Net als ze binnen zijn horen ze geritsel, voetstappen, gegil. De meiden slaken een diepe kreet. Op dat moment komt er een oude vrouw vol bloed de trap af. De meiden willen weg rennen, maar het is te laat.Ze zijn dood.

Dit huis staat nog steeds ergens in Amerika. Ze hebben het huis een andere naam gegeven. The Hill House. Nog steeds horen mensen gegil, harde voetstappen, en zien ze een schim achter het raam.

Aantal keer bekeken: 6424
Waardering: 6.56 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 31 bezoekers online