Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Horse Town 5.

U leest om dit moment het verhaal Horse Town 5 gepost door Ambrosia Kiesel. Dit verhaal is gepost in de categorie dieren verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar dieren verhalen?
Categorie: dieren verhalen
Gepost door: Ambrosia Kiesel
Gepost op: 2011-8-21

Verhaal:

Horse Town 5
Het was stil en donker. Amy's wekker ging af. Snel gaf ze er een klap op. Toen hij na drie keer nog niet gestopt was, gooide ze hem op de grond. Amy keek angstig naar de deur. Hopelijk was er niemand wakker geworden. Vier uur 's nachts was het. Amy trok snel een zwart T-shirt aan, een donkergroene broek, zwarte handschoenen en ze bond haar haar in een staartje. Nu gebeurde het. Amy sloop naar beneden. Snel pakte ze haar fiets en racete weg. Gelukkig was de straat van de man niet ver weg. Vier kilometer maar. Amy had het opgezocht. Na een tijdje kwam ze aan bij een wit huis met stallen. Er was een poort ervoor. Amy zette haar fiets voor de poort en probeerde eroverheen te klimmen. Handig sprong ze even later aan de overkant. Nu werd het pas echt gevaarlijk. Amy kroop over de grond en probeerde ongemerkt bij de stallen te komen. Ze zag Chapito. Amy glipte naar binnen. Chapito deinsde achteruit. Amy zag het wit van zijn ogen. Toen ze hem probeerde aan te raken, steigerde hij en hinnkikte hij schel en angstig. 'Rustig maar, stil nou. Je verraadt me nog,' siste Amy. Ze keek diep in zijn ogen en legde haar hand op zijn hals. Chapito legde de oren in de nek en blies. Langzaam maakte Amy lichte cirkels op zijn witte hals. Ze masseerde hem. Heel langzaam ontspande Chapito zich. Amy keek in zijn ogen en Chapito keek naar Amy. Toen gebeurde het. Chapito brieste zachtjes en duwde zijn neus tegen Amy aan. Amy straalde van blijdschap. Ze sloeg haar armen om de arabierenhals en sloot haar ogen. 'Ik zal je hier weghalen, Chapito,' fluisterde Amy. Opeens werden Chapito's ogen groot en wit. Hij deinsde achteruit en drukte zich tegen de wand achterin de stal aan. Amy fronste haar wenbrauwen. Toen werd ze vastgegrepen en werd een hand voor haar mond gelegd. Amy probeerde te gillen. Ze werd op de grond getrokken. Een man grijnsde naar haar. 'Zo, aan het inbreken?' vroeg hij. Amy gilde zo hard ze kon. Haar ogen groot van schrik.

Aantal keer bekeken: 9738
Waardering: 5.92 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online