Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Hotel kamer.

U leest om dit moment het verhaal Hotel kamer gepost door Max Teacher. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Max Teacher
Gepost op: 2007-2-14

Verhaal:

Hotel kamer
Eindelijk is het dan zo ver, na weken speuren op het Internet gaat het vanavond gebeuren. We hebben na veel correspondentie over weer, 3 lekkere lichamen met 3 lekkere lullen uitgenodigd om mijn vrouw te laten verwennen. Mijn fotocamera is opgeladen en de spanning stijgt.

Om toch wat privé te creëren hebben we afgesproken in een hotel op de Veluwe. We zijn saampjes lekker vroeg en bereiden alles voor om de geile gasten te ontvangen. De dildo die we hebben meegebracht wordt voorzien van een jasje en we leggen de condooms vast klaar voor gebruik. Het voelt een beetje vreemd dat mijn vrouwtje zo meteen geneukt gaat worden door een paar ander mannen. Dat ze haar aanraken, kussen op intieme plekjes, haar borsten gaan betasten, haar tepels likken en haar billen beetpakken om uiteindelijk flink genomen te worden door 4 mannen in het totaal. Als alles klaarligt, gaan we samen douchen, mijn vrouwtje scheert haar kutje nog lekker en zorgt dat ze klaar is om haar bezoek te ontvangen.

Ze doet haar groene badjas aan en neemt plaats op het grote bed. Inmiddels is het heerlijk warm geworden op de hotelkamer. De geur van de kaarsen streelt zachtjes langs haar neus en ze voelt zich redelijk ontspannen voor alles wat komen gaat. En dat er iets gaat komen dat is duidelijk wat daar wordt al op de deur geklopt. Haar hart gaat sneller slaan en even denk ze eraan om weg te lopen. Haar lust is echter groter en ze doet d’r badjas een beetje open zodat het decolleté duidelijk zichtbaar wordt. Ik zie dat haar tepels stijver worden, er gaat een tinteling van lust door haar hele lichaam. Ze wil ervoor gaan, ze wilt voelen!

De drie mannen komen samen binnen en ik laat ze plaatsnemen op de stoelen die aan het voeteind van het bed staan waar ze op ligt. Haar nieuwsgierigheid en haar lust houden d’r tegen om niet weg te lopen. Wat zijn het eigenlijk voor mannen en wat zullen ze met d’r gaan doen? Om met het spel te beginnen kom mijn vrouwtje langzaam naar voren, d’r badjas valt een beetje open en er staren 3 paar ogen naar de mooie ronde welvingen van d’r borsten. Ze zit voorover gebogen op de knieën en ze vraagt de eerste man om zich voor haar uit te kleden. Hij luistert maar al te graag naar d’r en binnen niet al te lange tijd staat de eerste naakte man voor haar. Ze heeft het warm en ze krijgt een rode kleur, schaamte en verlangen spelen door elkaar heen. Ze vraagt de man dichterbij te komen, ze raakt zijn borst aan en haar vingers glijden langzaam naar beneden. Zijn penis is hard en heeft een aangename lengte en dikte. Haar hand omklemt zijn penis en ze trekt hem langzaam aan zijn penis dichter naar het bed. Daar op de juiste hoogte aangekomen geef ze hem een kus op zijn eikel en ze nodigt de man uit om achter haar op het bed te gaan zitten. Nummer twee is nu aan de beurt om zijn kleren uit te doen. Het is een charmeur en hij weet de juiste manier te vinden om haar op te winden door zijn kleren uit te trekken. Ze helpt hem bij zijn boxershort en haalt een geweldige penis te voorschijn. Een penis waarvan ze staat te kijken, groot en dik! Ook bij hem grijpt ze zijn penis vast om vervolgens een kus op zijn eikel te geven. Hij neemt achter haar plaats en hij begint haar meteen sensueel te strelen. De derde man ontdoet zich van zijn kleren en ook hij heeft een heerlijk lekkere penis. Ze voelt ondertussen de handen van de andere twee mannen over d’r rug en ze merkt dat de badjas van haar schouders glijdt. Vier gretige handen beginnen hun weg te zoek over haar wulpse lichaam.

De man die voor haar staat doet een stap in d’r richting en ondersteunt zijn penis en biedt die aan om door haar gepijpt te worden. Ze hapt gretig toe en kijkt vlug in mijn richting. Ik knik bemoedigend en ze gaat ervoor. Terwijl ze haar lippen en tong over de penis van de derde man laat glijden wordt ze voorzichtig opgetild door de anderen. Ze positioneren haar zodanig dat ze op handen en knieën staat. De een voelt aan haar borsten en de ander laat zijn handen over haar rug en billen glijden. De man die aan haar borsten voelt masseert deze en speelt voorzichtig met de stijve tepels. Zijn hoofd komt dichterbij en zodra zijn lippen hun weg vinden naar haar tepels begint zijn tong de borsten en tepels te strelen. Voorzichtig bijt hij in haar stijve tepels en ze hebt moeite om zich te blijven concentreren op het pijpen. Haar lichaam trilt, rilt en maakt kleine schokken van genot. De man die haar billen kneedt begint de meer intieme plekjes bij d’r te ontdekken. Zijn vingers vinden de weg naar haar natte grotje waar hij voorzichtig speelt met haar schaamlippen. Als de man onder haar gaat liggen voel ze ineens zijn tong strelen over haar natte grotje. Hij doet dingen met haar die haar helemaal naar een hoogte punt brengen, zuchtend en schokkend kom ze klaar in zijn mond en …. hij gaat maar door. De mannen worden gretiger en gretiger, de man die aan haar borsten zat wisselt van plaats met degene die ze aan het pijpen was. Ze krijgt zijn flinke jonge heer voor d’r neus waar ze zichzelf helemaal op gaat uitleven. Ze is zo geil als boter. De likkende man pakt een condoom uit het mandje en schuift die over zijn penis. Ze ziet dit vanuit een ooghoek en ze kan niet wachtend om wat lekkers naar binnen geschoven te krijgen ………………………..

Als de condoom goed zit pakt de man met zijn volle hand haar kutje vast en begint haar weer te masseren. Hij raakt haar op de juiste plekjes en ze kunt maar aan één ding denken: “ik wil een lul in mijn natte grotje en wel NU�. De man windt d’r helemaal op en de andere twee mannen strelen de rest van haar gespannen en hete lijf. Ze wordt overal aangeraakt en betast. Dan is het even rustig en net voordat ze kan denken “wat gaat er nu gebeuren� voel ze zijn eikel op d’r schaamlippen. Voorzichtig drukt die lekkere lul zijn eikel naar binnen, langzaam maar diep gaat hij haar grotje in. Ze zucht een paar keer kort achter elkaar. Zijn lul gaat ritmisch op en neer en penetreert haar iedere keer weer opnieuw. Het ritme wordt sneller en de passie neemt toe ze voelt hoe haar borsten van voor naar achteren bewegen en dat deze worden beetgepakt door een van de mannen. De man die met zijn grote penis voor haar staat pakt d’r hoofd vast en opent met zijn vinger voorzichtig haar lippen om vervolgens zijn penis tussen haar hijgende lippen te schuiven om d’r in haar mond te nemen. Ze vindt het moeilijk om zichzelf te concentreren op het pijpen terwijl ze van achter zo héérlijk genomen wordt. Haar kutje is ondertussen zo nat geworden dat er zachte soppende geluidjes uitkomen tijdens iedere keer dat de penis in haar grotje verdwijnt. De man die haar van achteren neemt heeft zijn ritme weer hervonden en hij heeft tijd gevonden om mijn vrouwtje verder te ontdekken.

Zijn natte vinger glijdt door je bilspleet heen en speelt voorzichtig met je anus. Alles is lekker nat en glad en langzaam glijdt hij met zijn vingertopje naar binnen. Steeds verder voel je zijn vinger …………………….

maxteacher@hotmail.com


Aantal keer bekeken: 20904
Waardering: 7.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online