Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Houten Pop....

U leest om dit moment het verhaal Houten Pop... gepost door Jan-Pieter. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Jan-Pieter
Gepost op: 2009-7-8

Verhaal:

Houten Pop...
Lieselore is vandaag jarig. Ze heeft veel kadootjes gekregen. Ze mocht zelfs een houten pop uitzoeken. Toen ze een mooie pop had uitgezocht zei de winkelier dat de pop s’nachts in de schuur moest slapen. Waarom? Had Lieselore gevraagd. Het moet, de schuur moet ook op slot... had de winkelier gezegd. Lieselore deed de pop in de avond in de schuur, en deed de schuur op slot.
Toen ging ze slapen. Opeens hoorde ze de keukendeur opengaan. Wat was dat nou? Opeens hoorde ze: Krak Krak Krak... het leek alsof er iemand de trap op liep... ik zal het me wel verbeeld hebben. Dacht Lieselore. Op dat moment zwaaide iemand de deur open. Het licht ging aan. Lieselore gilde. Daar stond de pop! De pop liep naar haar bed toe. Krak Krak Krak... Lieselore gilde nog harder. Opeens zei de pop: Rustig maar, ik ben alleen maar eenzaam in die koude schuur. Ik kan het niet helpen dat ik leef, en gevoelens heb. Gooi me alsjeblieft niet in de prullenbak! Ik ben echt lief! Lieselore ontspande toen ze de aardige blik in de ogen van de pop zag. Ik geloof je. Zei ze toen. Kom maar bij me in bed slapen. De pop was eindelijk gelukkig dat iemand hem aardig vond.


Aantal keer bekeken: 3196
Waardering: 4.55 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online