Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

IJsbeer als ster deel 1.

U leest om dit moment het verhaal IJsbeer als ster deel 1 gepost door Yael Areana. Dit verhaal is gepost in de categorie dieren verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar dieren verhalen?
Categorie: dieren verhalen
Gepost door: Yael Areana
Gepost op: 2009-8-11

Verhaal:

IJsbeer als ster deel 1
Hoi! Ik ben IJsbeer. Ik ben nog niet zo oud maar ik ben al zeker een ster! Dit is er gebeurd:
Ik zat met mijn broer Tijsbeer TV te kijken toen we moesten eten. IJsworst met Ijskoudkool en ons desert was een IJstaart. We smulden vooral van de IJsworst en onze IJstaart en toen we uiteindelijk TV mochten kijken zag ik een leuke Wannabe A Icestar-wedstrijd op TV. Ik wou gelijk meedoen maar was te jong. Een jaar later meldde ik me aan bij Wannabe A Icestar. Ik ging zo door de audities tot en met de finale. Het was niet eens zo moeilijk die andere ijsbeertjes te verslaan. Ik moest in de finale tegen een heel klein ijsbeertje die Harijsd heet. Zoals jullie Harold noemen. We gingen druk in de weer met een nieuw lied.
Toen ik werd gekozen voor de nieuwe Wannabe A Icestar was iedereen erg aan het klappen. Het laatste en het eerste lied was een echt spektakel. Het eerste lied heette: More more ice. Het tweede lied heette: Rock and roll Icebear.
We maakte erge lol en mijn broer en zus Tijsbeer en Miryijsie hielpen me maar al te graag met de liedjes schrijven. Mijn neef en nicht Nijkbeer en Emmyijsie hielpen me met de muziek.
Moederijsbeer en Vaderijsbeer hielpen me met goed eten en drinken van Icethea met IJshoning. Ik kon al goed zingen toen ik aan de beurt was. Ik kreeg een troffee en een platencontract maar daar was ik nog niet helemaal blij mee.
Ik kreeg de smaak van Icestar zijn eindelijk te pakken en mocht gelijk een tournee doen met More More Ice, Rock and roll Icebear, en mijn nieuwste nummer, Icedance. Mijn hele familie en achtergrondzangers en zangeressen gingen mee. Ik vermaakte me opperbest in New Ice, Los IJseles, Washington IJ.C en FloriIjs. Toen kreeg ik mijn IJsgrammy en ik werd gevraagd voor een filmrol. Daar vertel ik je over in IJsbeer als ster deel 2!

=========
Deel 2


Ik kreeg een filmrol nadat ik een tour had gemaakte door New Ice, Los IJseles, Washington IJ.C en FloriIJs. Ik ben IJsbeer en ik kreeg een filmrol!

Ik werd op een mooie ochtend gevraagd voor een filmrol. Ik knikte enthousiast ja en stemde toe. Toen ik een week daarna op de set in Los IJseles kwam werd van mij verwacht dat ik het hulpeloze IJsbeertje speelden! Maar ik zei: "Neuh, dat doe ik niet!" Toen kreeg ik een nog grotere rol. De hoofdrol: Ik zal ontvoerd worden en daarna moest ik dus als het hulpeloze IJsbeertje uit New Ice spelen. Ik stemde toe. Ik vond het natuurlijk een pracht idee. Dus we namen in twee maanden tijd de film op. We kregen er Platina en Grammy's voor terug. En veel roem. In plaats van ons Sneeuwhutje midden in de Middle of Nowhere kregen we een IJsvilla in Beverly Ice. Dicht bij HollywIJs waar mijn volgende film werd opgenomen. Toen kregen we in Beverly Ice een IJsvilla met 2 zwembaden, tennisbaan, atletiekbaan, een stuk bos, de IJsvilla zelf en nog veel meer leuke snufjes. Toen kreeg ik nog duizenden IJs-Claps en IJssneeuwcenten. En toen was ik rijk....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aantal keer bekeken: 4213
Waardering: 4.83 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 56 bezoekers online