Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ik ben bang....

U leest om dit moment het verhaal Ik ben bang... gepost door zenab. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: zenab
Gepost op: 2005-7-22

Verhaal:

Ik ben bang...
Kimberly,we gaan! Doe alle deuren goed op slot en ga vroeg naar bed,je weet dat we om 8 uur thuiskomen.Dag!
Het is weer zover,Kimberly moet alleen thuisblijven.Nu denk je mischien: 'Nou, zo erg is is toch zo weer niet?'.Nou, dan moet je hier naar luisteren: Kimberly was - toen ze 10 was- alleen thuisgebleven.Na een paar minuten hoorde ze een geluid.Het kwam vanuit haar ouders' slaapkamer.Voorzichtig ging ze voetje voor voetje de trap af.Opeens zag ze een gestalte die haar adem deed stokken.Wie was dat? Opeens zag ze dat die dief naar haar keek! Gillend van angst rende ze naar de telefoon en wou 112 bellen,toen de dief haar arm vastpakkte.Met een krijsende stem hoorde zij hem zeggen: 'Als je een toets durft aan te raken,dan... en hij maakte een gebaar met zijn vinger en zijn nek.Opeens werdt Kimberly bleek en viel flauw .Opeens hoorde de dief een geluid.Het kwam van buiten.De deur ging open.Daar zag de politie de dief.Hij kom geen kant meer uit en de politie pakte hem beet en zei: 'Daar waren we juist naar op zoek,grijp hem mannen! Opeens waren de ouders van Kimberly thuis.Ze vroegen wat er was en toen zagen ze Kimberly op de grond.Haar moeder rende naar haar dochter en haar vader belde 112.De ouders gaan naar het ziekenhuis en eindelijk werdt ze wakker uit haar bewustzijn.Kimberly heeft nu een prive-oppas.Daar wende ze gauw genoeg aan.En voor Kimberly was dat een dag om NOOIT te vergeten, vindt je niet?

Aantal keer bekeken: 7694
Waardering: 4.98 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online