Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ik en Cindy.

U leest om dit moment het verhaal Ik en Cindy gepost door Cynthia van Doornen. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Cynthia van Doornen
Gepost op: 2009-9-21

Verhaal:

Ik en Cindy
Ik en Cindy
Het was zaterdagmiddag drie uur. Zoals gewoonliijk kwamen mijn vriendin Cindy en ik bij mij thuis samen. We wiselden onze nieuwtjes en gingen daarna op de computer. We zochten plaatjes van blote vrouwen. We werden er echt helemaal geil van. We besloten te stoppen en we gingen in de woonkamer op de bank zitten. Ik vroeg of Stefanie misschien dorst had. Cindy antwoordde dat ze wel een glaasje koud water luste. Ik ging naar de keuken en pakte een glas en vulde het met koud water. Voor mezelf schonk ik een glaasje ranja in. Toen ik terug kwam stond Cindy bij de cd-speler. Ze vroeg of ik samen met haar wilde dansen op de muziek van een cd die ze meegebracht had. Ik zei dat ik het best vond. Cindy haalde de cd uit haar tas. Er stond 'Sexy things' op. Cindy deed de cd in de cd-speler en zette de muziek op middelmatig. We begoonen te dansen. De muziek ging over Sexy dingen. We werden er nog geiler van. We gingen dicht tegen elkaar aan dansen. Na een tijdje werd Cindy zo geil dat ze vroeg of ik niet sex met haar wilde hebben op mijn slaapkamer. Ik zei dat ik het best vond. Dus zette Cindy de muziek uit en gingen we naar mijn slaapkamer. Daar trokken we al onze kleren uit en gingen we op bed liggen. We streelden elkaars borsten en billen. Toen vroeg Cindy of ze me mocht vingeren. Ik zei dat ik het best vond. En ze begon me te vingeren. Eerst een vinger, toen twee en daarna drie. Meer vingers konden er niet in mijn kutje. Ik vond het een heerlijk gevoel. Ik werd er geil van en Cindy ook. Toen vroeg Cindy of ik het goed vond dat we elkaar gingen beffen. Ik zei dat ik alles goed vond van wat ze mij vroeg. Dus ging ik bovenop haar liggen met mijn kutje vlak boven haar mond. En ik lag met mijn mond vlak boven haar kutje. We beften elkaar. En we kronkelden allebei in allerlei richtingen van genot. Toen zei Cindy dat ze mijn borsten wilde masseren. Ik ging tussen haar benen zitten en Cindy greep met haar handen mijn beide borsten. Ze omklemde ze stevig en begon met masseren. Ik zei dat ik het heerlijk vond. Toen ze klaar was met masseren vond ik het genoeg. En we gingen samen onder de douche. Maar we konden maar van elkaar afblijven. Tijdens het douchen zaten we aan elkaars billen. En na het douchen droogden we ons af en trokken schone kleren aan. Daarna gingen we nog gezellig een glaasje drinken. Daarna was het alweer tijd om afscheid te nemen. Ik deed haar uitgeleide. En we spraken af dat ik de volgende zaterdag bij Cindy thuis zou komen. Einde verhaal.

Aantal keer bekeken: 9138
Waardering: 3.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online