Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ik en mijn nicht deel 2.

U leest om dit moment het verhaal Ik en mijn nicht deel 2 gepost door Alain. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Alain
Gepost op: 2009-10-25

Verhaal:

Ik en mijn nicht deel 2
Voor dat je begint, kan je ook deel 1 nog lezen....


Ik liep naar beneden en zag dat Joyce het ontbijt aan het klaarmaken was. Ik bloosde toen ik haar aankeek. Ze glimlachte.
Na het ontbijt zei m'n moeder dat ze even boodschappen moest doen.
Wij moesten de tafel even opruimen.
Ze stond achter het aanrecht de afwas te doen. Ik ging achter haar staan en lgde mijn handen op haar borsten. Ik kneep er zachtjes in. Ik ging langzaam naar beneden met m'n hand en ik schoof haar rokje omhoog en stak twee vingers in haar kutje. Ze kreunde van genot. Ze zei dat ik moest ophouden omdat mijn moeder ieder moment kon binnenkomen.
Een uurtje later was Joyce weg met haar vriendin naar de stad en ik ging naar een vriend van me toe. Ik kwam tegen twaalven pas thuis. Ik liep naar boven en zag dat Joyce nog wakker was. Ze stond bij de kast haar kleren op te ruimen. Ze liep naar me toe en drukte haar lippen op de mijne.'Ik heb op je gewacht.',zei ze.
Ze duwde me in mijn bureaustoel en boog zich voorover en deed haar rokje omhoog zodat ik haar kontje kon zien.
'Niet zo verlegen, je mag best even voelen.' Ik legde m'n hand op haar kont en streelde zachtjes.Ik deed haar string en rokje uit. Toen deed ik twee vingers in mijn mond en stak ze toen in haar gaatje. Ik ging staan en duwde haar op haar buik op bed. Ik likte m'n vingers weer nat en stak ze weer in haar lekkere kontje. Ik maakte haar bh los en kneedde haar borsten. Ik deed mijn broek en boxer uit en schoof mijn harde pik in haar kontgat. Ik ging op en neer terwijl ik in haar borsten wreef. Ze schreeuwde het helemaal uit. Een paar minuten later draaide ze zich op haar rug en ik begon aan haar tepels te zuigen terwijl ik haar vingerde. Ze had haar benen wijd open gedaan. Ik deed haar benen omhoog en begon haar vanonder te likken. Ze duwde me weg en riep, 'Ik heb een idee!', en ze rende naar beneden. Twee minuten later kwam ze boven aan en ze had slagroom meegenomen. Ze bond me vast aan mijn bed en spoot me onder het slagroom. Ze begon m'n ding te likken en ik keek recht in haar kontje. Ik probeerde naar voren te gaan om haar in haar reet te likken. Nog een klein stukje.Toen alle slagroom op was ging ze uitgeput naast me liggen.
Ze pakte de slagroom ,spoot wat in haar kut en ging op m'n hoofd zitten. Ik likte alle slagroom van haar kutje af. Ze maakte weer los en zei'Ik wil je in me voelen.' Ik sprong op haar en deed langzaam m'n penis in haar poesje. Ze gilde het helemaal uit.'Neuk me godverdomme!
Ik zei dat ik ging komen en niet veel later spoot ik haar kutje vol.
Ik ging uit haar en ging naast haar op bed liggen. Ik pakte haar borsten en streelde zachtjes haar tepels.
'Je kan er wat van voor een jochie.
Ik vond je er altijd al lekker uit zien met je lichtblauwe ogen, je getinte huid, je pikzwarte haar, je mini sixpack.' Ik lachte en begon haar te zoenen. We liepen naar de douche en even later vielen we in slaap.



Aantal keer bekeken: 18126
Waardering: 4.54 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online