Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ik en mijn vriendin verkracht.

U leest om dit moment het verhaal Ik en mijn vriendin verkracht gepost door Dewi van koevorde. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Dewi van koevorde
Gepost op: 2007-7-9

Verhaal:

Ik en mijn vriendin verkracht
Het was eindelijk vakantie, en mijn ouders waren zonder mij op vakantie.
ik was immers al 16. Dus ik mocht alleen thuis blijven. Ik had die avond mijn vriendin uitgenodigd om een dvdtje te komen kijken.
Ze kwam op de afgesproken tijd. Om 9 uur begon de film. Het was een romantische comedie, onze lievelings dvd. We zaten vol spanning te kijken toen de bel ging. Ik deed maar open.
Het was mijn buurjongen van de overkant. ''Hooi'', zei ik. Hij reageerde snel en liep toen de gang in. ''Wat kom je doen?'' vroeg ik.
Hij zei nog steeds niks en liep de woonkamer in. Hij zag mijn vriendin in haar rokje en topje. Het was een doorschijnent topje waardoor je haar BH zag. Hij keek heel erg geil naar haar. ''Zijn jullie een lekkere geile film aan het kijken?, mag ik meedoen?'' Ik schrok toen hij me opeens op de bank duwde en mijn rokje omhoog schoof. Mijn vriendin begon te schreeuwen en hem op zijn rug te slaan. Hij duwde haar weg en hield mij stevig vast. Hij was bezig haar vast te binden. Ik had een kans om weg te komen. Ik rende zo snel als ik kon naar boven en ging in de kast zitten. Ik hoorde een paar voetstappen naar boven komen. Mijn adem stokte in m'n keel. Hij trok het dekbed eraf om te kijken of ik daar lag. Hij keek heel boos uit zijn ogen en begon met spullen te gooien. Ik was doodsbang. Ik hoorde m'n vriendin beneden schreeuwen. Voor ik het wist trok hij de kast open en trok me eruit. hij duwde me ruw op het bed en begon me wild te zoenen. Ik kon me niet bewegen.. Hij trok m'n bloes open en keek geil naar m'n bh. Hij deed die uit en begon m'n borsten de masseren. Eerst was het nog zachtjes, maar hij kneede er steeds harder en harder in. Tot ik het uitschreeuwde.
Hij likte me tussen mijn borsten tot mijn navel en trok mijn rokje uit.
Hij likte door naar m'n vagina. Ik vond het gevoel lekker, maar ik wou dit niet meemaken! Ik gilde het uit. Maar hij lette er niet op en ging rustig verder. Hij duwde een vinger in m'n vagina, en ging zachtjes heen en weer. Weer deed hij het steeds harder. Het deed zo een pijn! Hij kreeg een bobbel in z'n broek en trok die toen ook uit. Hij haalde zijn stijfe pik tevoorschijn. Hij ging met zijn pik mijn vagina in. Hij neukte me hard en zoog daarbij aan m'n borsten. Ik had eerst veel pijn maar dat ging over naar genot. maar geen plezierig genot. We kregen samen een orgasme en ik voelde het sperma in me spuiten. Toen hij klaar was bond hij mij ook vast.

Eenmaal beneden legde hij mij op de bank, en liep naar m'n vriendin die nog steeds huilend op de grond lag. Hij pakte haar en maakte d'r los. Ze Keek me angstig aan. Ik kon helemaal niks doen! Ze werd op tafel gelegd, en hij trok eerst aar bloes uit. Ze gaf een gil. Hij kuste haar op haar mond. ze spuugde in zijn gezicht van angst. Hij werd woedend en gaf haar een heftige tongzoen. Ze huilde weer.
Hij toonde geen medelijden en ging gewoon verder. Hij zoog aan haar borsten en kneede erbij. Nog steeds zuigend aan haar borsten ging hij met z'n hand naar haar vagina. Hij ging met z'n hand in haar slipje en vingerde haar. Ze Kreunde zachtjes. En hij duwde er 2 vingers in. Ze schreewde het uit!! Nu trok hij al haar kleding uit. Ze keek heel bang.
Ze moest op haar rug gaan liggen en hij had al een behoorlijke stijfe pik.
Hij masturbeerde eerst zichzelf een beetje tot ie nog stijfer was. Nu ging hij haar in d'r kont neuken. Eerst schreeuwde ze, en later kreunde ze. Hij zat nog steeds aan haar borsten. Hij neukte haar hard en mijn vriendin kwam bij het hoogtepunt. Ze kreeg een orgasme. Nog geen minuut later mijn buurjongen ook.

Na het wilde potje seks wou hij dat ik op de grond ging liggen en mijn vriendin erboven op. We waren heel bang. Ze moest mij beffen met haar kont omhoog. Zo kon hij haar opnieuw neuken in haar kont. Ik vond het walgelijk. Gelukkig was het snel klaar en hij befte ons allebei.
We kregen allebei een orgasme en keken hem toen bang aan. Hij keek geschrokken. Hij deed opeens de tv uit. En we moesten hem pijpen, ik kokhalste erbij.
Toen we klaar waren vond hij het eindelijk genoeg. Hij waarschuwde dat als we iets zeiden over deze avond hij ons zou vermoorden. We waren doodsbang! Hij ging weg en we bleven daar bang achter. m'n vriendin bleef slapen en we kunnen dit nooit vergeten.. ik had altijd al een gevoel dat ik die buurjongen niet kon vertrouwen!

Aantal keer bekeken: 19362
Waardering: 4.83 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online