Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ik en mijn vriendin.

U leest om dit moment het verhaal Ik en mijn vriendin gepost door Mijzelf. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Mijzelf
Gepost op: 2009-1-31

Verhaal:

Ik en mijn vriendin
ik en mijn vriendin hebben geregeld sex met elkaar. en zo ook laatst.
wij zitten allebei bij elkaar op school, en ik heb ruzie gekregen met mijn vriendin omdat ze jaloers was. omdat ik teveel met andere meisjes omging. nou ja, wij wilden dit allebei goed maken dus ik besloot haar te bellen. nadat we na een half uur geen ruzie meer hadden begon ze zachtjes aan de telefoon te hijgen. ik werd hier geil van en besloot het terug te doen. toen vroeg ze, kun je morgenmiddag niet komen? ik zei: nee, ik moet meteen weg ik zou alleen kunnen komen als ik zou spijbelen. dat vond zij wel een goed idee, dus wij zijn gaan spijbelen. ik kwam rond half 9 in de ochtend bij haar aan en ze was nog in badjas. waarbij mijn lul meteen begon te groeien bij de gedachten dat ze er niks onder aan heef. eerst hebben we in de woonkamer wat gepraat over koetjes en kalfjes. toen we opeens hevig begonnen te zoenen. onze tongen speelde een beetje met elkaar en al snel vroeg mijn vriendin of we niet beter naar boven konden gaan. dat hebben we dus gedaan en nadat we hevig hebben lopen zoenen ging haar hand naar de bobbel in mijn broek. dat was voor mij het startsein om mijn hand richting haar borsten te verplaatsen. al snel was ik in mijn onderbroek waarnaar je meteen kon zien dat ik er wel heel erg zin in had. dus ik trok de badjas van me vriendin uit en me eigen onderbroek en zo lagen we naakt op bed. eerst begon ze me langzaam af te trekken en heb ik wat met haar borsten gespeeld totdat mijn hand naar haar kutje ging. haar kutje was al erg nat en ik begon snel met vingeren. toen vroeg ik aan mijn vriendin: zal ik je daar eens lekker verwennen met mijn tong. en ze zei meteen ja!!! waarnaar ik langzaam zoenend naar beneden ging en haar kutje kleine likjes begon te geven, al snel begon mijn tong ver in haar kutje te steken waarnaar ze zei: Ik hou het niet meer, kom toch lekker in me!! meteen begon ik tussen haar benen te liggen en me lul in haar kutje te doen. eerst ging ik wat langzaam heen en weer maar steeds sneller. mijn vriendin was al hevig aan het kreunen en de buren zouden het waarschijnlijk kunnen horen. maar we gingen gewoon lekker door. toen mijn vriendin hard kreunend klaar was gekomen en ik bijna vroeg ze of ze me mocht pijpen. nou dat vind ik helemaal niet erg dus zij ging meteen naar beneden. ze begon me heerlijk te pijpen waarna mijn sperma ver omhoog kwam. ze voelde dat ik ging komen dus stopte ze en zei ze: ik wil dat je me kontje volspuit: nou ik had nog nooit anale sex met haar gehad en ooit moest de eerste keer zijn. ze pakte mijn lul en drukte die tegen haar anus aan waarna ze het gebaar maakte dat ik er zachtjes in kon gaan. ik ging zachtjes in haar krappe kontje dat kon je merken wat mijn vriendin kreunde ongelofelijk hard. ik voelde dat ik ging komen en zei dit tegen mijn vriendin. ze begon meteen met: Hmm.. spuit me lekker vol schatje hmm.. ik wil nooit meer sex met iemand anders.. alleen nog maar met jou.. en je mag alles met me doen, ALLES!!!
en al snel kwam ik klaar waarna ze vroeg of ik nog even erin kon blijven omdat het zo'n heerlijk gevoel was. toen we klaar waren gingen we nog samen in bad. we hebben daar hevig lopen zoenen en elkaar hier en daar gelikt nadat we klaar waren met douchen pakte we onze telefoons en zagen we dat er 10 gemiste oproepen waren. Alle 10 waren ze van school: oeps!! we hebben niet echt erge straf gekregen en anders had ik het er zeker voor over.

xxxx

Aantal keer bekeken: 10715
Waardering: 4.59 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online