Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ik ga je vermoorden!.

U leest om dit moment het verhaal Ik ga je vermoorden! gepost door Angelina. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Angelina
Gepost op: 2010-6-14

Verhaal:

Ik ga je vermoorden!
Dit verhaal gaat over een klein meisje, Rossella van 9 jaar die door haar vader is vermoord omdat haar naam zo veel betekend. Het betekend: Beeldschone roos. Het is een fictieverhaal dat zich in Italië afspeelt in het jaar 1922.

Rossella en haar gezin zijn erg arm, terwijl haar ooms, tantes, neven en nichten stinkend rijk zijn. Niemand in hun familie helpt hun. Rossella's vader is altijd lief voor haar, net zo veel als haar moeder. Ondanks de armoede leven ze gelukkig. Op een dag wanneer moeder op bezoek gaat bij een kennis van hun gaan Rossella en haar vader een stukje wandelen om bessen te plukken. Ze slaan een slag over en lopen een andere kant op.,Papa,waarom gaan we hier naartoe?’vraagt ze.,Ik ken een kortere weg'antwoordt haar vader. Ze gaat mee naar een donkere plek bij een soort put. Ze vind het niet fijn maar als ze met haar vader is is ze nergens bang voor.,Ga jij maar even water uit de put halen Rossella'. Ze pakt de emmer en loopt naar de put toe. Haar vader duwt haar de put in en pakt de emmer. Ze kan niet zwemmen. Help! Roept ze, help! Na een halve minuut verdrinkt ze en loopt haar vader terug naar huis. Als moeder naar huis komt vraagt ze:,Waar is Rossella? Vader staat met zijn rug naar moeder toe en heeft een brede gemene grijns op zijn gezicht. Hij pakt een mes en loopt langzaam op moeder af.,Wat is er met je'? ,Ik heb Rossella vermoord, ik heb haar in de put gegooid'. Moeder krijgt tranen in haar ogen, ze vraagt waarom. ,Ze heeft een veel te mooie naam, zo iemand moet vermoord worden. Moeder rent weg en vader pleegt zelfmoord. Een paar jaar later kwamen er nieuwe bewoners. Een gezin met 3 kinderen. Steeds als ze gingen slapen hoorden ze krakende deuren. Als het jongste zoontje moet plassen hoort hij een stem. De jongen luistert en hoort een liedje: aaaaaaah aaaah aaaaah, Ho ucciso, Ho ucciso, Ho uccisoooooooo. Ora vi omicidio. Steeds opnieuw. De jongen vraagt zich af wat de meisjesstem zegt. Het betekend: Ik ben vermoord, ik ben vermoord, ik ben vermooooord. Nu kom ik jou vermoorden, in het Italiaans. De vader van het jongetje hoort het en staat op. Hij loopt naar zijn zoon. Ze gaan naar buiten om te kijken wie het is. Ze zien niemand. Dan komen ze bij de put, ze kijken erin. Ze horen: Help! Het jongetje is doodsbang. Er komt plotseling een meisje tevoorschijn. Ze heeft geen ogen, haar oogkassen zijn leeg. Ze is helemaal nat. Moeder en de andere kinderen staan erbij. Ze zijn doodsbang. Ze besluiten te vluchten. Ze pakken alles weer in wat ze uit hadden gepakt en gaan weg. En steeds als er mensen langslopen horen ze een heel akelig gegil. En weer steeds opnieuw het liedje: aaaaaaah, aaaaah, aaaaaah, Ho ucciso, Ho ucciso, Ho uccisooooooo. Ora vi omicidio...



Aantal keer bekeken: 3755
Waardering: 7.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online