Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ik kwam bij de dokter.....

U leest om dit moment het verhaal Ik kwam bij de dokter.... gepost door thea verhoeckx. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: thea verhoeckx
Gepost op: 2009-3-7

Verhaal:

Ik kwam bij de dokter....
Daar zit ik dan, 20 jaar jong met mijn baby’tje op schoot, het schaamrood op mijn kaken. De huisarts kan met moeite zijn lachen inhouden. Een week geleden was ik bij hem op het spreekuur gekomen. Mijn zoon van vier maanden huilde al dagen en greep dan naar zijn oren. Waar ik al bang voor was bleek waar te zijn: een oorontsteking. Vijf minuten later stond ik weer buiten met een flesje penicilline: “oraal toe te dienen.”
“Nog helemaal niet makkelijk om dat te doen bij zo’n kleintje” vertel ik de dokter, op zijn vraag of de oorontsteking over is. “De penicilline loopt steeds zijn oren weer uit”. Na zijn geruststellende mededeling: baat het niet dan schaadt het niet, en de uitleg dat "oraal" echt iets anders betekent, weet ik niet hoe snel ik weer buiten moet komen.

Aantal keer bekeken: 9074
Waardering: 5.23 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online