Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ik moet haar helpen.

U leest om dit moment het verhaal Ik moet haar helpen gepost door Janine . Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Janine
Gepost op: 2007-8-16

Verhaal:

Ik moet haar helpen
Maar een half uurtje, egt maar een half uurtje rijden en ik ben er.
Ik heb het er voor over. Maar hoe kom ik er riep Sacha uit. Ik word hier egt helemaal gek.
Ik wil er naar toe maar kan het niet, ik kan het niet. Ik durf het niet maar het moet.
Ik was op Vakantie naar Australië en daar gebeurde het.
In zat bij het zwembad en daar liep een heel klein meisje te huilen. Hoe oud zal ze zijn zeker niet ouder dan 5. Er kwam maar één ding in me op: ga naar haar toe NU!
Ik rende zo hard als ik kon naar haar toe en begon tegen haar te praten. Ik had geluk het meisje sprak ook Nederlands want mijn opleiding was niet hoog genoeg geweest om er een andere taal bij te leren.
Ik vroeg aan het meisje hoe ze heet. Met een heel klein zielig stemmetje kwam er alleen uit: ik ben bang ik ben bang.
Ik keek om me heen en was aan het zoeken naar mensen die haar misschien zochten.
Meisje vertel eens waar zijn je ouders? NEEE ik wil niet naar papa…
Oké, word rustig kom eens met mij mee dan gaan we even ergens anders heen.

Heel rustig vroeg ik aan het kleine meisje wat haar naam was. Uiteindelijk vertelde ze mij dat ze Annemiek heet.
Hé, Annemiek mijn naam is Sacha, wil je mij vertellen wat er is gebeurd?
Sacha ik ben bang. Maar Annemiek waar ben je dan zo bang voor? Mijn papa, Mijn Papa!
Annemiek wat is er met je papa? Mijn mama, mijn Mama! Annemiek nu snap ik er niets meer van? Wat is er met je papa en wat is er met je mama? Mijn papa heeft mijn mama dood gemaakt.
WAT Annemiek? Is dit waar? Ja echt waar gisteren gingen wij naar het bos en daar heeft mijn papa mijn mama vast gebonden aan een boom. En wat gebeurde er toe Annemiek? Hij gooide iets wat heel strek rook over haar heen… en stak haar toen in brand.
Shit man waarschijnlijk benzine.
Annemiek waar was jij toen het gebeurde? Ik stond er vlak bij maar ik kon niets doen.
O, Annemiek. Waar is je Papa nu? Boven in de Hotel kamer.
Oké, Annemiek we gaan nu gelijk naar de politie.

Zo gebeurde het dat ik nu thuis iedere keer dat meisje weer zie dat bang was voor haar vader.
Helaas konden we niet naar de politie want haar vader kwam haar net ophalen!
Nu ben ik bang dat er iets ergs met Annemiek gaat gebeuren.
Ik weet het zeker morgen ga ik naar het politie bureau en zorg ik dat Annemiek bij mij komt wonen. Ik woon op mezelf ik ben 16 jaar dus waarschijnlijk gaat dat nog moeilijk worden maar ik geef om het meisje alsof het mijn eigen kind is.


Aantal keer bekeken: 3898
Waardering: 7.03 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online