Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ik wil gewoon mezelf zijn.

U leest om dit moment het verhaal Ik wil gewoon mezelf zijn gepost door N.. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: N.
Gepost op: 2009-7-9

Verhaal:

Ik wil gewoon mezelf zijn
Het is niet zulk lekker weer buiten en toch ben ik eigenwijs genoeg om in een t-shirt te lopen. Na flink te hebben doorgestapt ben ik eindelijk in het bos. Een gevoel van vrijheid overspoelt me. Even ontsnappen van de dagelijkse werkelijkheid...

Ik kijk nog snel om me heen om te checken of er echt niemand is. Wanneer ik niemand zie en niks hoor, laat ik mijn tranen de vrije loop. Langzaam zak ik in elkaar tegen een boom. Het enige wat je nog hoort in het bos is het gezang van de vogels en mij snikken.

Mijn wang bonkt nog steeds van de pijn. Ja het was weer eens zover. Ze vonden het thuis weer eens nodig om me te straffen. Ha! Weet je waar voor? Omdat ik mezelf ben.

Als ik staar naar een bemoste boomstam denk ik Fuck Nadia waar ben je mee bezig? Je bent nooit een softie geweest dus nu ook niet.
Ik wurm mijn mobieltje uit mijn zak en draai het enige nummer wat ik uit mijn hoofd ken.
''Kim, het is weer zover.''
Meer hoeft Kim niet te weten. We praten nog een beetje en dan zet ik koers naar haar.

Kim's voordeur heb ik altijd al mooi gevonden. Zo'n donkergekleurde eikendeur.
Kim doet open en verstart even bij het zien van mijn gezicht.
''Schatje.. Je zei dat je alleen een klap op je wang had gekregen.''
Dat is ook zo, dat zei ik tegen haar. Omdat.. Dat was toch ook zo? Ik loop langs haar heen en kijk in de spiegel die in de gang hangt. Mijn mond gaat open, en dicht, want er komt niks uit. Mijn gezicht was er veel erger aan toe dan ik dacht. Mijn lip bloedde en was opgezwollen. Verder waren er nog enige schrammen in mijn gezicht en waren mijn ogen bloeddoorlopen.
Dan voel ik twee armen om me heen. En op dat moment kan ik me niet meer groot houden. De tranen biggelen stilletjes over mijn wangen. Kim neemt me mee naar de woonkamer. Ze zet een kopje thee voor me en komt weer naast me zitten. Die blik in haar ogen maakt me kapot. Ik zie haar woede en bezorgdheid. Ze heeft me zo vaak gesmeekt om bij haar te in te trekken, maar ze begrijpt niet dat dat niet kan.

Zoals normaal blijf ik niet lang een zielig wrak. Ik sta even op en kijk uit het raam. Wanneer ik me weer omdraai ben ik een ander persoon. Met zelfvertrouwen marcheer ik op mijn vriendin af. Heel even kijk ik haar aan en fluister dat ik van haar houd.
Mijn lippen druk ik zachtjes op die van haar. Hoe intenser en langer de zoen duurt, hoe meer ik alle pijn voel wegvloeien uit mijn lichaam. She is my medicine. Al snel vinden mijn handen de sluiting van haar bh en binnen no time is ze naakt. Vol verlangen en bijtend op mijn lip kijk ik naar haar prachtige lichaam. Ik laat een spoor van kusjes achter op haar zachte huid. Een spoor wat naar beneden leidt.

Kim houdt me in haar armen. Ze vertelt me hoe zat ze het is dat ik zo moet leven. En dat alles zo stiekem moet. Ik weet precies wat ze bedoelt want zo denk ik er ook over. Even graag wil ik hand in hand met haar lopen over straat. Net zoals ik haar ouders ken wil ik dat zij mijn ouders kent, maar dat kan niet.
Het probleem dames en heren is dat ik lesbisch ben, nou op zich geen probleem. Wel in combinatie met een Marokkaanse cultuur en een strenge religie.

Niet veel later loop ik naar huis. Kut, het is nog veel kouder dan een paar uur geleden. De eerste keer doet niemand open. Na drie keer te hebben aangebeld zie ik mijn jongere zusje.

Salaam aleikom. Hoewel ik netjes groet krijg ik geen groet terug. Sjah dan niet denk ik. Wanneer ik naar mijn kamer wil lopen grijpt een stevige hand me bij mijn schouder. Meteen volgt een dreun op mijn gezicht waardoor ik op de grond val. Het bloed spuit uit mijn neus. Wat.. wat is dit. Wanneer mijn zwager Hollandse hoer zegt weet ik genoeg. Hij schreeuwt tegen de familie dat ik neuk met een Hollandse hoer en dat hij ons voor haar deur heeft zien zoenen. Het tempo van mijn hart versnelt aanzienlijk. Iedereen kijkt toe hoe ik in elkaar wordt getrapt. Eerst waren het alleen maar geruchten in de buurt die mijn familie ten schande maakten. Nu wisten ze het zeker. Duizelig als ik ben strompel ik naar de deur. Mijn aardige zwager helpt me een handje en trapt me letterlijk de deur uit. Zo hard in mijn ribben dat ik even in elkaar gekrompen lig te jammeren in ons trappenhal.

Het enige wat ik weet en wat ik wil is dat ik nu naar Kim moet gaan. Ik kan echt niet meer verder. Nu moet het een keer afgelopen zijn. Het enige wat ik wil is mezelf zijn.

Ik staar voor de laatste keer naar het blauwe bord met de straatnaam erop.
Hijgend toets ik een telefoonnummer in.
''Politie Amsterdam-Amstelland wat kan ik voor U doen.?''
''Ja hallo. Ik ben een meisje van 17.. En .. ik wil een ernstige mishandeling aangeven.''
Nog één blik werp ik op het raam. Ik draai me om, en kijk nooit meer achterom.

Aantal keer bekeken: 5419
Waardering: 8.51 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online