Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ik zie je toekomst!.

U leest om dit moment het verhaal Ik zie je toekomst! gepost door gewooneeniemand. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: gewooneeniemand
Gepost op: 2011-5-15

Verhaal:

Ik zie je toekomst!
'Wie als eerste thuis is heeft gewonnen,, zegt Manon tegen haar vriendin.
Samen racen ze naar huis.
'Yes, gewonnen,, Roept Manon.
Ze stapt van haar fiets en loopt naar binnen.
Haar vriendin loopt achter haar aan.

'Mama, hoe laat gaan we eten ?,, roept Manon vanaf haar kamer.
Nora, haar vriendin is al weg.
'Zo, schat,,. Antwoord ze terug.
Manon loopt naar beneden.
'Mam, ik moet je iets vertellen,, zegt ze.
'Wat dan?,,.
'Nou Nora zei hele rare dingen. Dat ze tegen iemand had gezegd van : Ik had een droom dat jij op je 12e dood zou gaan.
En toen diegene 12 werd stierf hij precies om 12 uur.,,
Haar moeder kijkt haar met ongelovige ogen aan.
'Dat is dik nep hoor schat,,. Zegt ze.
' Maar man, ik heb het lijk van diegene nog gezien. Het was namelijk Rosa. Weet je nog, die uit mijn klas. Die toen ze 12 werd gestorven.,,.
Haar moeder zegt dat dat toeval is, maar dat is het niet.

Een paar dagen daarna kreeg Manon het nieuws binnen dat Nora is gestorven op haar 13e verjaardag. Dat was gisteren.
Hoe zou dat komen?
Manon liep naar het huis van Nora.
Er stonden allemaal politie wagens.
Ik keek nog naar Nora's lijk, maar zag dat er een briefje aan haar haar hing.
Er stond op :' Manon, als je dit leest, ik had Eergisteren een droom dat ik op mijn 13e dood zou gaan. Dat is dus ook zo. Maar ik had ook gedroomd dat jij niet meer veilig zou zijn op je 19e...,,


Aantal keer bekeken: 3036
Waardering: 6.38 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online