Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

In de Duinen van Hoek van Holland.

U leest om dit moment het verhaal In de Duinen van Hoek van Holland gepost door Jo. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Jo
Gepost op: 2008-3-20

Verhaal:

In de Duinen van Hoek van Holland
De Duinen van Hoek van Holland/ s´Gravezande,

Dit is een waar gebeurt verhaal van afgelopen zomer 2007.

In de duinen lag een stel met een dochter van een jaar of veertien. Allen waren naakt en netjes geschoren. De dochter had wat moeite met naakt zijn en lag daarom ook de hele tijd op haar buik. Waarschijnlijk had ze niet door dat ze op een hoopje zand lag waardoor haar kontje omhoog stak en haar jonge smalle schaamlipjes heel goed zichtbaar waren.

De moeder lag op haar rug en had haar benen meer dan gespreid. Het leek wel of ze lekker vond om de zon vol op haar kutje te hebben. De vader stond recht op en hield de omgeving in de gaten. Hij had een mooie dikke kale lul met een volle zak die netjes onder zijn lul hing. Af en toe pakte hij zijn lul beet en gaf er een kort rukje aan.

Ik ben zelf in de buurt gaan liggen van dit gezin en kon vanaf ± 25 meter alles goed zien.

Na ± een half uur ging de vader boven de moeder staan en begon hij langdurig aan zijn lul te trekken. De dochter keek aandachtig naar haar vader en ik zag dat ze haar kontje meer omhoog stak. De moeder gaf aan de vader aan dat een ieder hem kon zien echter zijn antwoord was: nou en. Zijn lul stak fier in de lucht en hij zei dat hij geil was.

De dochter vroeg wat hij bedoelde met het woord geil. Zijn antwoord hierop was dat zij dat nog wel zou merken.

De moeder lag nog steeds op haar rug met haar benen gespreid en begon ook een beetje geil te worden van die dikke recht opstaande lul boven haar hoofd.
De dochter kreeg de opdracht van haar moeder om achter haar vader te gaan zitten en achter langs de ballen van vader te strelen en deze zachtjes te knijpen. De dochter stond op en ging zonder moren achter haar vader zitten en pakte zijn ballen. Nog zonder ervaring pakte ze de volle zak van haar vader beet en begon deze te strelen en lichtjes te knijpen.

De lul van de vader werd dikker en dikker en de moeder begon zichzelf langzaam te strelen.
Na ± 5 minuten gaf de dochter aan dat ze dit een beetje moeilijk vond echter haar vader gebood haar door te gaan en gaf aan dat zij later aan de beurt zou komen.

Het leek wel of de vader er genoeg van had en hij pakte zijn dochter beet en gebood haar op handen en knieën te gaan zitten met haar kont in de lucht. Met zijn keiharde lul pakte hij een fles zonnebrand en smeerde hiermee zijn handen in. De dochter werd bevolen om de poes van haar moeder te likken die gewillig haar grote schaamlippen uit elkaar trok.

Ik lag inmiddels met een paal van hier naar Tokio.
De zonnebrandcrème werd in de bilspleet van de dochter gesmeerd. De vader ontzag daarbij niet het kleine sterretje van zijn dochter. Sterker nog hij liet 1 van zijn vingers gemeen in haar kanaaltje zakken. Met een zuchtje liet de dochter merken dat ze het toch wel lekker vond en staakte even de likbeurt die ze haar moeder gaf.

De vader knielde achter zijn dochter en gaf aan dat hij had gezegd dat zij nog aan de beurt zou komen. Hij richtte zijn dikke eikel op haar kleine sterretje en haalde zijn lul heel kort door haar bilspleet heen. Zonder pardon stak hij in 1 keer zijn lul in haar kont. Tevens pakte hij haar losse haren beet en stote 4 a 5 maal diep in haar kontje. De dochter slaakte een gil door de duinen echter er kwam geen publiek op af. Na de korte stoten begon de vader langzaam zijn dochter in haar kontje te neuken waarbij hij zijn hand via haar dijen naar haar kale kutje voerde en haar redelijk hart begon te vingeren. Zijn lul verliet geen seconde het kontje van zijn dochter. De moeder lag reeds zelf te masturberen en wreef wild over haar clit heen..

Na 5 minuten wilde de vader van positie wisselen en trok zijn lange dikke lul uit het kontgaatje van zijn dochter. De moeder gaf aan dat zij zijn lul in haar kont wilde hebben. De vader gaf aan dat zij straks aan de beurt was en gebood zijn dochter op te staan en langzaam te hurken en op zijn lul te gaan zitten. Dit lukte niet direct echter de moeder had meteen door dat ze even moest helpen en geleide de lul van de vader richting de kut van de dochter. Wacht zei de vader. Wil je hem in je kut of in je kontje? Doe maar mijn kutje pa, gaf de dochter aan. OK, ma, haar kont dus, want ik maak het wel uit. De moeder zette de eikel voor het anusje van haar dochter en duwde direct haar dochter naar beneden zodat de lul van vader meteen in haar aarsje schoof. Zakken schat zei haar moeder, hij moet er helemaal in.

De moeder pakte de billen van de dochter beet en begon haar van boven naar beneden te bewegen. De dochter begon te kreunen en de lul vulde haar geweldige kontje.
De moeder pakte de schaamlippen van haar dochter beet en begon deze uit te rekken zodat de klit van de dochter duidelijk zichtbaar werd. De klit was zo opgezwollen dat je op 25 meter afstand duidelijk kon zien dat het hier om een lekkere genotsknobbel ging.

Inmiddels hadden een aantal voorbijgangers deze sexpartij ontdekt en er stonden daarom ook aardig wat mensen te kijken, waarbij respectvol een gepaste afstand werd gehouden.

Toch was er een van de toeschouwers die de stoute schoenen aantrok en de vader, moeder en dochter benaderde. Mevrouw, kan ik u misschien ook verwennen was zijn vraag.
Nee dat doe ik wel zij de vader en tilde zijn dochter van zijn nog steeds keiharde lul af.
Maar pappie zei de dochter? Niet zeuren zei de vader en gebood zijn dochter weer op handen en knieën te gaan zitten. Neem haar maar effe in haar kutje want dat heeft ze nog niet gehad, zie de vader en gebaarde naar zijn dochter. De toeschouwer liet dit zich geen tweede keer zeggen en had reeds een erectie van formaat. Jezus wat een lul had die vent.

De dochter bukte gewillig voorover waarbij je haar openstaande schaamlippen duidelijk kon zien. Zonder schromen stootte de toeschouwer zijn ± 23 cm harde paal in 1 x tot aan de wortel bij de dochter naar binnen. Zo schat, jij kan wel wat hebben, en wat ben je nat, lekker hoor, zei de inmiddels niet meer toeschouwer, maar deelnemer. Met lange halen begon hij de dochter te neuken waarbij regelmatig een tik op de billen van de dochter gaf. De dochter reageerde op deze tikken met het opwippen van haar kontje waardoor de lul van de man nog dieper in haar toch nog kleine gaatje verdween. Na tien stoten van caliber gaf de dochter aan dat ze klaar ging komen. De vader beval de man direct zijn lul uit haar te halen omdat hij vond dat ze nog niet klaar mocht komen. De man deed dit.
Spuit eerst haar mondje maar eens vol, zei de vader. De man stopte zijn lul in haar mond en de dochter begon te zuigen. Na 2 tellen spoot de man zijn hele kwak bij de dochter naar binnen. Sterker nog, ze had moeite om de hele lading weg te werken.

Inmiddels lag de vader de moeder op zijn hondje in haar kont te neuken, waarbij de moeder kraaide als een krolse kat. De vader gaf aan klaar te gaan komen en wilde dat de moeder ook kwam. Blijkbaar was dit een seintje want de moeder kwam direct klaar als een vulkaan. Ook de vader begon harder te stoten en kwam klaar in de kont van zijn vrouw.

Na bijgekomen te zijn gaf de dochter aan dat ze het jammer vond dat zij nog niet klaargekomen was. De vader begreep dit en zei dat ze een aantal toeschouwers in de duinen aan moest wijzen die haar klaar mochten maken.

Snel verzocht ze drie mannen dichterbij te komen. De mannen stelde zich voor en gaven aan dat ze een zeer geil schouwspel hadden gevonden.

De vader gaf aan dat de dochter hun had uitgekozen om zijn dochter klaar te maken. Er werd een duidelijke verdeling gemaakt en de dochter werd door 2 mannen opgetild waarbij haar benen werden gespreid. De dochter was nog zeer nat en ontving direct een lul van 1 van de drie mannen in haar kutje. De vader haalde een klein flesje spa uit de koelbox en stak deze in haar kontje.

En nu hart klaarkomen, was de opdracht van haar vader. Het was nog niet uitgesproken of de dochter gilde het uit waarbij ze een ongelooflijk orgasme beleefde. De overgebleven toeschouwers in de duinen applaudisseerden en sommigen floten zelf.

Na dit alles gingen de vader, moeder en dochter lekker weer in de zon liggen.
De dochter gaf nog aan dit wel vaker te willen meemaken. De vader gaf aan dat bij mooi weer deze duinen weer opgezocht zouden worden.

Door het kijken nar dit schouwspel ben ik lekker verbrand in de zon.
Wel wil ik aangeven dat in deze duinen altijd wat te beleven valt.

Mede hierdoor ga ik vaker lekker naar de duinen van Hoek van Holland/ s´Gravezande.







Aantal keer bekeken: 27719
Waardering: 6.30 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online