Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

In de bar.

U leest om dit moment het verhaal In de bar gepost door Geil wijffie. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Geil wijffie
Gepost op: 2011-8-28

Verhaal:

In de bar
Het is druk in de bar, heel druk. Ik kijk om me heen, op zoek naar die ene leuke man die mij vanavond mag verwennen.
Als er een paar mensen voor mij langs willen, krijg ik een zetje naar achteren. Voordat ik er iets van kan zeggen voel ik dat ik tegen iemand aan word geduwd. Een warme adem in mijn nek, twee handen die me beetpakken.
Voorzichtig dame, hoor ik hem zeggen. Omdraaien is zinloos, dat lukt niet in deze drukte. Langzaam voel ik de handen onder mijn shirtje verdwijnen. Omhoog, richting mijn borsten. Mijn tepels worden stijf, en meteen voel ik een reactie tussen mijn benen. Terwijl hij met een hand mijn borsten bewerkt, voel ik zijn andere achterlangs onder mijn rok verdwijnen. Mijn god, hij weet er wel raad mee...
Met zijn duim draait hij tergende rondjes om mijn klitje, terwijl hij met een paar vingers langzaam in en uit mijn kletsnatte kutje beweegt. Plots houdt hij op, maar ik voel wel dat hij iets doet...maar wat? Al snel voel ik het, als hij me weer naar zich toe trekt. Ik voel een harde, stijve, kloppende paal tussen mijn billen. Tegelijk begint hij mijn kutje weer te bewerken met zijn ene hand. Met zijn andere voel ik hem mijn kontgaatje strelen. Voor ik het weet drukt hij zijn dikke eikel in mijn kontje.
Ahhhhhh, dit is geil. En ik weet niet eens hoe hij eruit ziet. Langzaam beweegt hij in en uit, terwijl hij voorzichtig doorgaat met vingeren. Ik voel een enorm orgasme naderen. Hij voelt het ook en en trekt zijn lul uit mijn kontje, alleen maar om hem in een beweging in mijn drijfnatte kutje te duwen. Tegelijk komen we klaar. Ik kijk hulpeloos om me heen, maar niemand lijkt iets door te hebben.
Terwijl ik bijkom, voel ik weer een hand tussen mijn benen. En weer voel ik dat ik opgewonden raak....

Aantal keer bekeken: 26411
Waardering: 5.15 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online