Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

In de bus(heel kort).

U leest om dit moment het verhaal In de bus(heel kort) gepost door BlueEyedGirl. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: BlueEyedGirl
Gepost op: 2011-5-29

Verhaal:

In de bus(heel kort)
Werk. De hele dag op een stoel zitten en belastingen nakijken. Ik vind het werk alleen leuk om de terugreis. In de bus zit altijd een man met geile blikken naar mij te kijken. Vandaag, heb ik me voorgenomen, spreek ik iets met hem af.

In de bus.
De man zit er weer. Ik vraag hem uit eten. De man vraagt "Hoezo? Ik neem je nu!" Hij rukt mijn rok van mijn billen en trekt mijn shirt uit. Ik voel zijn paal tegen mijn kletsnatte kut. Dan trekt hij zijn broek omlaag en stoot bij me naar binnen.

Ik hou van werk

Aantal keer bekeken: 19348
Waardering: 2.34 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online