Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

In de etalage.

U leest om dit moment het verhaal In de etalage gepost door mijngeheimpjes@hotmail.nl. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: mijngeheimpjes@hotmail.nl
Gepost op: 2011-4-22

Verhaal:

In de etalage
Mijn vriend Peter en ik zijn allebei exhibitionisten. Voor de verandering mocht ik zelf mijn outfit eens kiezen. Ik koos voor een kanten witte string en bijpassende bh. Daaroverheen trok ik een wit kort jurkje aan. Ik maakte het geheel compleet met blauwe pumps. Peter floot toen hij me zag. Vervolgens bond hij me een blinddoek voor omdat ik niet mocht weten waar we naartoe gingen. Het was een uur of elf ’s avonds en hij hielp me in de auto en toen reden we weg. Ik had geen flauw idee waar we naartoe gingen, maar na zo’n half uur stopte hij. Hij hielp me uit de auto en ik wilde mijn blinddoek afdoen. Dat mocht niet van Peter. Ik moest het allemaal gewoon maar over me heen laten komen. Hij nam me bij de arm en ik hoorde een deur open gaan. Vervolgens liepen we een stukje en toen hielp hij mij een klein trapje op. Hij draaide me en zei dat ik daar moest blijven staan. Ik stond daar enige tijd zinder dat er iets gebeurde. Ik hoorde verder ook niets. Toen waren er ineens een paar handen die over mijn jurkje gleden. Peter fluisterde in mijn oor dat ik moest genieten. Zijn handen gleden over mijn lichaam en kwamen bij de zoom van mijn jurkje. Plagend streelde hij even langs mijn billen en toen verdwenen zijn handen weer onder mijn jurkje vandaan. Omdat ik geblinddoekt was voelde alles veel intenser en ik kreunde dan ook onder zijn aanrakingen. Hij streelde mijn borsten en kneep erin. Vervolgens voelde ik hoe zijn vingers de knopen van mijn jurkje losmaakten en hij het bovenstukje naar beneden schoof. Zijn handen streelden over de kant van mijn bh en hij kneep zachtjes in mijn harde tepels. Mijn kutje was inmiddels als erg nat geworden. Hij stroopte mijn jurkje verder af en vroeg me mijn voeten op te tillen zodat ik helemaal uit het jurkje kon stappen. Daarna maakte hij de sluiting van mijn bh los en mijn borsten waren bevrijdt van het stukje kant. Hij streelde ze en kneep erin. Even later voelde ik zijn tong over mijn tepels gaan en voelde ik hoe hij er zachtjes in beet. Zijn handen waren inmiddels gezakt naar mijn billen. Peter ging achter me staan en ik voelde zijn stijve paal tegen mijn billen. Hij liet zijn hand aan de voorkant in mijn slipje glijden en ik zette mijn benen wat uit elkaar. Ik genoot van de streling van zijn vingers langs mijn natte kut. Vervolgens haakten zijn vingers achter mijn string en trokken hem naar beneden. Ik stapte eruit. Even later voelde ik hoe hij de string tussen mijn benen langs mijn kutje op en neer haalde en ik kreunde van genot. Hij liet twee vingers diep in mijn kut glijden en ik draaide met mijn heupen en wreef met mijn billen langs zijn harde paal. Zijn vingers verdwenen uit mijn kut en ik moest even wachten van hem. Toen hij terug kwam zei hij dat ik op de stoel achter me moest gaan zitten. Hij vertelde me dat er een tafeltje naast me stond waarop allemaal heerlijke speeltjes lagen om mezelf te verwennen. Hij wilde graag toekijken als ik dat deed. Omdat ik een blinddoek om had moest ik op de tast naar de speeltjes zoeken. Het eerste wat ik pakte voelde als genotsballetjes en ik bracht ze tussen mijn benen en duwde ze langzaam mijn kletsnatte kut in. Ik duwde met mijn kutje tot ze er weer uitfloepten en duwde ze weer terug. Dat deed ik een paar keer en toen legde ik ze weg. Vervolgens voelde ik iets wat leek op een vibrator. Ik bracht hem tussen mijn kutlipjes en duwde hem langzaam in mijn kutje. Ik vind de knop om hem aan te zetten en zette hem gelijk op de hoogste stand. Ik haalde hem steeds uit mijn kutje en voordat ik hem er weer in duwde liet ik hem eerst langs mijn klitje vibreren. Ik kreunde van genot en deed mijn benen zover mogelijk uit elkaar. Ik hield de vibrator stil op mijn klitje en kwam al snel klaar. Omdat ik ook wel van een gevuld kontje houd zakte ik onderuit op de stoel en zocht steun met mijn benen. Mijn hakken klikten op een hard glad oppervlak en gleden steeds weg. Ik schopte mijn schoenen uit en zette mijn blote voeten op het oppervlak. Het voelde koud aan. Ik drukte langzaam de vibrator in mijn aarsje en haalde hem op en neer. Toen hij diep in mijn kontje zat voelde ik op de tafel naar een ander voorwerp. Volgens mij voelde ik een komkommer. Ik liet hem tussen mijn handen op en neer gaan en was er vrij zeker van. Het was een lekkere dikke komkommer en ik duwde hem diep mijn kletsnatte kut in en begon hard te stoten. Ik voelde het vibreren in mijn kontje en neukte mezelf met de komkommer naar een hoogtepunt. Mijn kutje sopte en ik schokte. “Goed zo, schatje” zei Peter. “Het is zo geil om te zien hoe je jezelf verwent”. Ik trok de komkommer uit mijn kut en likte langs de komkommer mijn eigen sappen op. Ineens waren daar de handen van Peter weer. Hij streelde mijn borsten en daalde af naar mijn kletsnatte kut. Ik huiverde onder zijn aanraking. Hij trok langzaam de vibrator uit mijn kontje en nam de komkommer uit mijn handen. Vervolgens verwijderde hij de blinddoek. Ik knipperde met mijn ogen en zag ineens achter glas een heleboel mensen staan die applaudisseerden. “Dat doen ze voor jouw show schat”, zei Peter. Ik keek om me heen en ik bleek in een etalage te zitten tussen verschillende etalagepoppen. Ik geneerde me een beetje, maar vond het tegelijk wel opwindend. Peter bleek me in de uitgaansbuurt in een etalage gezet te hebben, dus iedereen die ging stappen heeft van me kunnen genieten. Zoals gewoonlijk hebben Peter en ik thuis weer geweldig hete seks gehad en verheug ik me alweer op het volgende avontuur. Wie heeft er een opdracht? Mail me en misschien vertel ik erover.

Aantal keer bekeken: 36642
Waardering: 7.79 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online