Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

In de trein.

U leest om dit moment het verhaal In de trein gepost door Robyne K. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Robyne K
Gepost op: 2011-2-17

Verhaal:

In de trein
Een lome rustige middag in de trein. Jake is op weg naar huis en voelt zich blij met een plekje bij het raam waar precies de lentezon op staat. Niet te benauwd, maar wel heerlijk warm zo achter het glas. Hij sluit zijn ogen en doezelt een beetje. De conducteur fluit en een ogenblik later steunen en zuchten de deuren als ze dichtklappen. Als hij de tussendeur wil sluiten, komt er op het laatste moment nog een leuk jong ding zijn coupe in.
‘Mag ik tegenover je zitten? Zo lekker in de zon?’
‘Uiteraard’, ze is een slank meisje van ongeveer 20 jaar met een bruin suedeleren jasje aan, een kort rokje en draagt zo te zien panty’s. Met dat uitzicht mag je wel voor me komen zitten, denkt Jake en schuift zijn lange benen wat opzij, zodat het meisje de ruimte heeft. Door zijn bijna gesloten ogen kan hij haar rustig opnemen, terwijl de warmte in zijn gezicht verspreidt over zijn lichaam. Het meisje heeft donker lang haar, een prachtig fijn kopje, misschien net teveel makeup op haar ogen, maar daardoor zijn ze wel mooi zwoel om te zien. Het jasje ritst ze een beetje open, er verschijnt een wit shirtje, de afbeelding is door de halfopen jas niet echt te zien. Het rokje is wat omhoog geschoven en jake kan net aan de rand van haar kousen zien. Mmm een jongedame met kousen, dat is een stuk spannender dan met een dikke legging om haar benen. Laarzen zijn net zo bruin als het jasje, Jake zucht onhoorbaar en sluit zijn ogen helemaal. De warmte van het zonnetje en het beeld van het meisje op zijn netvlies maakt hem geil en hij voelt zijn pik tegen zijn jeans aandrukken. Ondanks dat ze dat misschien kan zien, laat hij het zo, hij heeft toch zijn ogen gesloten.
Opeens voelt hij iets tegen zijn been en hij opent zijn ogen. Het meisje leunt naar voren, trekt haar leren jasje uit en gaat dan gemakkelijk tegen de rugleuning aanhangen. Ook zij heeft haar ogen gesloten en Jake geeft zijn ogen goed de kost. Haar kleine borsten zijn duidelijk zichtbaar onder het shirtje en hij ziet dat ze geen bh draagt. Haar tepels zijn iets gezwollen, de aanblik van deze pronte borstjes laten zijn pik harder worden. Hij trekt een beetje aan zijn broek waardoor zijn pik iets meer ruimte krijgt. Voorlopig duurt deze reis nog wel even. Het meisje wrijft wat over haar buik en dan ziet Jake dat haar hand even over haar borsten wrijft. De tepels zijn nu erg stijf en steken bijna door het shirtje heen, wat een geil gezicht! Blijkbaar heeft het meisje niet in de gaten dat ze bekeken wordt, ze hangt weer lekker achterover. Haar rokje is nog iets verder omhoog gekropen en een been trekt ze wat op en zet die tegen het prullenbakje. Ook zij geniet duidelijk van de warme stralen achter glas. Jake wacht even met verzitten, maar als hij dan iets later een andere houding aanneemt kan hij precies haar rokje inkijken. Dankzij het kleine stringetje ziet hij een groot gedeelte van haar kaalgeschoren lipjes, het uitzicht is adembenemend. Binnen luttele seconden is zijn pik zo stijf, dat hij zijn tas op schoot trekt om daardoor de dikke bobbel te verbergen. Het meisje lijkt niets door te hebben, het is of ze slaapt. Jake maakt twee knopen van zijn jeans open en schuift dan zijn boxer opzij, waardoor zijn pik wat meer de vrijheid heeft. Het stijve gevoel is heerlijk, zonder dat ze het weet maakt ze hem helemaal gek.
Zonder dat ze het weet.. Of toch wel? Als hij wegdroomt en zich voorstelt dat haar shirtje omhoog geschoven is en hij over die heerlijk klein borsten kan strelen en op haar tepels mag zuigen voelt hij opnieuw iets bij zn knie. Hij kijkt naar het meisje en ziet dan dat ze haar benen wijd uit elkaar heeft, het rokje is tot boven haar string geschoven en naast het kleine driehoekje stof voor haar poesje is zijn uitzicht de geile kousen die tot halverwege haar bovenbenen zijn opgeschoven die gespreid staan, haar handen strelen even de binnenkanten van haar dijen en voor hij het weet trekt ze haar shirt van uit en doet het leren jasje weer aan. Zwoel kijkt ze hem aan.’Heb jij ook zoveel zin’. Hoorde hij dat goed? Allemachtig, dit geile engeltje stript voor hem en vraagt om een beurt? Voor de zekerheid checkt hij het nog even. ‘Wij samen? In de trein?’ Ze knikt en doet haar jasje open waardoor de heerlijke borsten hem opnieuw aanstaren. De tepels zijn perfect, stijf van verlangen. Hij zou ze graag in zijn mond nemen, maar als hij zich naar haar toebuigt duwt ze hem weg en fluistert:’Even wachten nog’. Na een knipoog gaat ze staan, draait ze zich om en terwijl ze met haar kontje schudt doet ze het stringetje uit. Als ze weer gaat zitten, verdwijnt deze in haar tas. Weer opent ze haar benen en hij ziet haar kale lippen wijd uit elkaar staan waardoor hij een heerlijk zicht heeft op de kleine lipjes en het roze knopje aan de bovenkant. Ze blijft zo zitten en gaat dan met haar vingers over haar buik en trekt de jas weer opzij. Haar tepels zijn zo mogelijk nog harder geworden, wat zou hij er graag aanzitten! Onder zijn tas stijgt zijn pik van opwinding, het doet gewoon pijn in zijn jeans. Als hij met zijn hand zijn broek wil losmaken pakt ze deze vast en leidt hem over haar borsten heen. De zachtheid van de kleine borsten en de harde tepels maakt hem gek, maar hij wacht geduldig om te zien wat dit geile ding nog meer in petto heeft.
Ze fluistert zachtjes dat hij zijn tas moet wegleggen en niet aan zijn broek mag zitten. Ondertussen gaat de tussendeur aan de andere kant van de coupe open, het is de conducteur. In een mum van tijd heeft het meisje haar jasje dicht en het rokje naar beneden getrokken. Als hij zijn tas wil pakken om de enorme stijve pik te verbergen geeft ze aan dat hij dat niet mag. De conducteur komt steeds dichterbij en het meisje doet haar benen uit elkaar en het uitzicht op haar geile grotje zorgt er niet voor dat zijn pik kleiner wordt. Toch vind hij het erg opwindend dat hij nu met een zichtbare bobbel in zijn broek zijn kaartje aan de conducteur moet tonen. Het meisje gaat netjes zitten als de conducteur hun vervoersbewijzen checkt en de man loopt verder. Of hij de stijve pik gezien heeft, Jake weet het niet, maar het interesseert hem weinig. Langzaam ritst het meisje haar jasje open, zakt onderuit en geeft aan dat hij zijn gang mag gaan. Naast de pijnlijk stijve pik voelt hij overal kriebels, het liefst zou hij haar de hemel inbeffen. Maar plagen kan hij ook. Hij streelt over de borsten tot haar tepels keihard zijn, ze zucht zachtjes en heeft haar ogen dicht. Kriebelend laat hij zijn vingertoppen over haar buik gaan, ze glimlacht en kreunt zachtjes. Hij schuift haar benen uit elkaar en om ervoor te zorgen dat ze deze niet zomaar kan sluiten gaat hij ertussen zitten. Zo dichtbij kijkt hij op haar kutje neer en ziet hij dat alles vochtig is en haar lippen een beetje opgezwollen zijn. Haar gezicht is nog in de zon en de rijdende trein zorgt ervoor dat ze een beetje trilt. Het dichtgevallen jasje schuift hij open en de tepels zijn ter hoogte van zijn gezicht, het ziet er uitdagend uit. Hij kan zich niet inhouden en neemt een tepel in zijn mond en de andere borst in zijn hand. Zoals het eruit zag, zo voelt en proeft het ook. Als een gek zuigt hij aan haar tepel, deze wordt nog stijver en zo te voelen ook gevoeliger. Met zijn duim en wijsvinger pakt hij de andere tepel en stevig draait hij eromheen. Het meisje voelt zich blijkbaar heerlijk in deze positie, want met een gelukzalige glimlach kreunt ze zachtjes terwijl ze hem zijn gang laat gaan. Terwijl hij met zijn mond en tong de borsten verwend en de tepels zo stijf mogelijk houdt, dwalen zijn handen af naar beneden. Omdat hij op zijn knieen zit kan hij makkelijk de knopen van zijn gulp openmaken, het is heerlijk om zijn boxer naar beneden te trekken en zijn stijve dikke pik de ruimte te geven. Fier staat deze overeind en de tocht van de de trein onder de banken door geeft hem het gevoel dat hij zachtjes wordt gelikt. Na zijn ballen ook uit de benarde positie bevrijd te hebben, streelt hij met beide handen de binnenkant van haar dijbenen. Heel zachtjes en langzaam benaderd hij het genotsgrotje tussen haar benen. De zon voelt hij in zijn haar, evenals haar handen. Het meisje trekt zijn hoofd tegen haar borst aan en fluistert dat hij er zachtjes in mag bijten. Beide borsten zijn rood van de aanrakingen en zo geil als hij is, zuigt en bijt hij door. Omdat zijn pik op springen staat fluistert hij terwijl hij haar diep in de ogen kijkt:’En ik dan?’ Hij laat iets ruimte ontstaan en ze kan nu zijn stijve pik recht overeind zien staan. Er hoeft weinig te gebeuren voor hij klaarkomt. Dit moet ze gezien hebben, maar toch zegt ze dat hij door moet gaan, het geile gevoel is overweldigend. Hij kijkt op haar kale kutje en zit wat geile druppeltjes langs haar lippen naar beneden druppelen. Het liefst zou hij dat geile vocht opzuigen en inslikken, maar hij besluit het langzaam aan te pakken. Kriebelend aan haar dijbenen voelt hij haar trillen en schokken, hij weet dat ze wil dat hij haar natte kutje likt en beft. Maar ook haar geduld stelt hij op de proef. Hij blaast tegen haar klitje en ziet dan dat ze schokt en haar benen bij elkaar wil doen. Dat kietelt blijkbaar, hij blaast nog eens en nog eens ondertussen haar benen nog verder uit elkaar duwend. De open lippen tonen hem heerlijke kleine schaamlipjes en het harde klitje. Zonder eraan gevoeld te hebben, weet hij dat het een hard en nat knopje is, hij blaast er nog eens zachtjes tegen. Haar lipjes trillen en het kutgaatje trekt zich samen. Het idee om daar zo met zijn megastijve pik in te mogen laat het voorvocht uit zijn pik druipen. Met zijn duim trekt hij de buitenste lippen wijd uit elkaar en blaast nog eens, hard en koud. Ze kreunt luider en met haar vingers streelt ze haar harde tepels. Hij trekt haar verder onderuit en blijft even naar haar genotsgrotje kijken. Zijn pik is zo stijf, het liefst zou hij deze in haar smalle kutgaatje duwen. Toch weet hij zich te vermannen en met kriebelende vingers gaat hij over haar lippen. ‘Bef me’, ze duwt haar kutje omhoog, hij trekt zijn hoofd terug en ze weet nu dat hij het heft in handen heeft. Met zijn vingers gaat hij langs de binnenkant van haar natte lipjes en likt dan zijn vingers af. Met een geile blik kijkt ze naar hem en hij laat nog eens zijn donkere geaderde pik zien. Het is een extra geil idee dat hij ook te zien is van buiten vandaan, hoewel de trein voorlopig nog door het groene landschap zoeft. Ze pakt zijn pik even beet met haar kleine handen en moet moeite doen om zijn voorhuid over de dikke eikel te krijgen, veel stijver kan hij niet worden. Het heerlijke gevoel van die warme handen maakt dat hij bijna komt en snel zakt hij weer door zijn knieen. Het kutje glinstert en als hij de lipjes uit elkaart trekt, druipt het kutgaatje van het vocht. Jeetje wat is dit een geil ding, wat een genot. Hij kan zich niet langer beheersen en gaat met zijn tong op verkenning. Eerst likt hij haar buitenkant en langzaam belandt hij bij het trillende stijve genotsknopje. Opnieuw duwt ze zich tegen hem aan en hij zuigt nu haar harde klitje naar binnen, met zijn tong draait hij er rondjes omheen. Hierdoor trilt ze helemaal,de schokken gaan door haar lijf heen, Jake voelt dat ze haar benen om zijn nek gooit en hem dichter tegen zich aandrukt. Het zoete geil kutvocht is heerlijk, hij blijft likken. Als hij iets afdaalt en zijn tong uitsteekt om haar kutgaatje te beroeren fluistert dat hij zijn tong stijf moet uitsteken. Ze neukt zijn tong! Heen en weer gaat ze, zijn tong in haar kutgaatje en haar klit wrijft over zijn neus. Hij weet niet wat hij met zijn stijve pik aanmoet, die trilt en stuitert van ongenoegen. Nog even en hij komt klaar zonder haar ooit gevoeld te hebben! Hij geniet nog even van haar geile bewegingen in zijn gezicht en houdt haar dan van zich af. ‘Sssst, niet bewegen’. Ze luistert en ligt stil. Zijn duim gaat langzaam in haar drijfnatte kutgaatje en haar klitje heeft hij tussen wijsvinger en middelvinger. Hij is benieuwd naar haar kontje en zakt langzaam met haar tong. Ze ligt nog doodstil maar trilt van genot. Terijl hij haar vingert likt hij haar anus en steekt even zijn tong in haar sterretje. Een gesmoorde kreun, hij ziet dat ze haar handen voor haar mond heeft. ‘Mmm, is het lekker?’Ze duwt zich tegen hem aan en hij wisselt met zijn mond en vingers. Terwijl hij haar klit harder en dikker likt, beft en zuigt, duwt hij twee vingers van zijn linkerhand in haar kutgaatje. Ze stuitert bijna. Hij ook, het kan nu niet lang meer duren, hij wil haar neuken. Om zichzelf te pesten streelt hij met zijn rechterhand over haar anus en gaat dan langzaam met zijn vinger naar binnen. Terwijl hij alle vingers in haar gaatjes beweegt blijft hij haar lipjes en klitje likken. Zachtje bijt hij in haar en ze heeft het niet meer. ‘Ik ga komen’, klinkt het zachtjes. Dat is te voelen, ze schokt, kreunt en rijdt zich tegen hem en zijn vingers aan. Haar kutgaatje trekt zich samen en het vocht druipt langs zijn vingers, ze is drijfnat en bijt op haar hand om het niet uit te gillen.
Het moment om haar flink te nemen, lang zal het niet duren. Hij gaat iets omhoog zitten terwijl hij haar klitje blijft strelen laat hij haar op zijn grote stijve pik zakken. Haar nauwe kutje is drijfnat en ze is warm, rood en kijkt hem met een geile blik diep in zijn ogen. ‘Streel me, ga door, ja zo’, ze wrijft zich nog eens klaar op zijn vingers. Door de geile minuten hiervoor en het opnieuw samentrekken van haar kutje spuit hij zijn ballen leeg. Hij blijft komen, hij blijft spuiten. Dit geile ding heeft hem in een kwartier de lekkerste beurt sinds jaren gegeven. Mmm, als hij klaar is, komt ze overeind en hij ziet zijn zaad uit haar neukgaatje druipen. Het geilste plaatje wat hij zich kan voorstellen. De trein neemt snelheid af en de het eerste station is bereikt. Snel trekt ze haar kleding goed en gaat als een dametje naar buiten zitten kijken. Hij zit inmiddels ook weer en verbergt zijn druipende pik onder zijn tas. Mensen die voorbij lopen naar de uitgang hebben vast niets in de gaten. ‘Moet jij er niet uit?’ Het meisje schudt haar hoofd. ‘Jij?’ ‘Nee ik zit hier voorlopig nog’. Ze glimlacht, opent haar jasje half en terwijl hij ziet dat haar tepels weer stijf worden, hoort hij de deuren opengaan. Niet veel later fluit de conducteur om het vertrek aan te geven en komt er nog een jonge vent aan de andere kant van het gangpad in hun coupe zitten. Enigszins teleurgesteld probeert Jake zijn broek dicht te knopen. Als hij naar het meisje kijkt ziet hij dat ze wisselend van hem naar de andere man kijkt. Jake voelt de opwinding in zijn kruis terugkomen als hij begrijpt wat ze wil. Een andere man, dat had hij nog nooit gedaan.. Zou het….? Nog twintig minuten tot de volgende halte, even sluit hij zijn ogen…

Wordt vervolgd?

reacties: robyne.k@live.nl








Aantal keer bekeken: 56880
Waardering: 8.73 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online