Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

In de tuin.

U leest om dit moment het verhaal In de tuin gepost door Verhalenduo. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Verhalenduo
Gepost op: 2009-9-1

Verhaal:

In de tuin
We liggen lekker in de tuin van het zonnetje te genieten. Het is de eerste dag van het jaar dat we in badkleding buiten kunnen zijn. Dat is altijd een opwindende ervaring, vinden wij. Met wij bedoel ik Evelien en mijn vriend Johan. We wonen samen en zijn ouders van een dochtertje van ruim 1 jaar. Het is rond 3uur in de middag en Evelien gaat naar binnen om thee in te schenken.

Johan ligt dromerig in het middagzonnetje op het tuinbed. Evelien loopt door de kamer als ze zichzelf in de spiegel ziet bij het langslopen en toch even blijft kijken. Ze dacht: Nou, best goed ze strijkt over haar buik en kon het niet laten ook even haar volle borsten te omvatten met haar handen. En doet ze weer even goed in het bovenstukje van haar bikini. Ze kon niet ontkennen dat haar tepels er op reageren door lekker stijf te worden. Een geile gedachte schiet bij Evelien binnen…

Evelien loopt weer terug de tuin in met 2 mokken thee en zet deze op tafel. Dan zie ze Johan op het bed liggen in de zon en loopt op hem toe. Onderweg trekt ze op haar rug het touwtje van het bovenstukje los en trekt deze over haar hoofd heen weg. Eveliens prachtige borsten komen tevoorschijn en dansen zachtjes heen en weer bij iedere stap die ze doet. Schrijlings gaat ze op de buik van Johan zitten en streelt met haar handen zijn borst, Johan geniet met zijn ogen dicht. Evelien buigt voorover om hem op zijn mond te kussen, terwijl ze dat doet raken haar inmiddels weer harde tepels de borst van Johan. Ze schud een beetje zodat de tepels over zijn borst schuren en hem zo uitdaagt een siddering gaat door haar heen. Verder voorover buigend zoent ze Johan vol op de mond, hun tongen beginnen een woest spel in hun mond. Johan legt zijn handen op de zij van Evelien en drukt haar iets omhoog en zo steunt ze op haar handen op de rand van het bed. Johan kijkt haar indringend in haar ogen en grijpt met beide handen haar borsten beet en begint ze zacht te masseren en strelen. Soms neemt Johan haar tepels tussen duim en wijsvingers en knijpt dan wat steviger Evelien geniet duidelijk van deze behandeling. Ze buigt weer wat dieper naar hem toe en drukt een harde tepel op zijn mond. Johan likt en zuigt de tepel vurig, maakt hem lekker nat en blaast er dan naar. Evelien rilt ervan en draait met haar kontje over zijn onderbuik en schaamstreek en ze voelt Johans inmiddels stijve lul door haar bikinibroekje heen. De andere borst en tepel wordt op gelijke manier verwent, terwijl de andere borst lekker gemasseerd wordt. Dan trekt hij Evelien hoger zodat ze op zijn borst zit. Zijn handen glijden over haar buik naar beneden waar een donkere natte plek in het bikinibroekje waar te nemen is en drukt stevig op die plek. Een kreun komt over Eveliens lippen en begrijpt de bedoeling, en ze gaat staan om het broekje uit te doen. Dan gaat Evelien met haar kutje boven het gezicht van Johan zitten die daarop direct zijn armen om haar benen heen slaat en met zijn vingers haar inmiddels natte kutje voorzichtig opentrekt. Hij trekt haar iets naar zich toe en raakt met het puntje van zijn tong het glimmende klitje aan… een zachte grom ontsnapt aan haar mond. Dan laat ze zich verder zakken en Johan likt nu vol haar kutje en zuigt haar klitje en schaamlipjes in zijn mond. Met 1 hand ondersteund hij haar en met zijn andere hand gaat hij achterlangs met zijn vingers over haar kutje en het sterretje tussen haar billen. Zelf masseert ze nu haar volle borsten, knijpt en trekt aan haar tepels en geniet volop van deze geile behandeling. Terwijl ze haar borsten vasthoud en iets uiteen trekt, kijkt ze naar beneden recht in de ogen van Johan. Hij kijkt terug naar haar en gaat door met likken. Nog 1 streek met zijn natte tong over haar hele kutje en Evelien begint te schudden met haar hele lichaam. Binnensmonds kreunend komt ze klaar en haar sappen lopen uit haar kut in Johans mond en hij likt deze gretig op. Als het orgasme is wegge-ebd gaat ze iets verzitten en drukt een kus op zijn mond en proeft haar eigen geile kutsappen op zijn lippen. Nu is het jouw beurt fluistert ze geil in zijn oor.
Evelien stapt van hem af en Johan schuift op het bed naar beneden, zover dat zijn billen nog op het bed liggen aan het voeteneind. Evelien gaat op haar knieën tussen zijn benen zitten en streelt zijn harde lul door de stof van de gespannen zwembroek, even plaagt ze hem door met haar vingertoppen in de pijpjes te gaan en zo met haar nagels over zijn kale balzak krast. Nu kreunt Johan op zijn beurt. Evelien trekt zijn zwembroek nu uit en zijn lul springt zijn vrijheid tegemoet. Evelien buigt voorover en kust en likt nu zijn ballen, zuigt zijn zak in haar mond. Vanaf zijn zakt likt ze over de hele stam naar zijn vuurrode eikel. Zo blijft ze hem nog even plagend likken. Alsjeblieft steunt hij zachtjes. Dan pakt ze zijn lul onderaan de stam beet en knijpt er wat in. Een paar druppels voorvocht lopen uit zijn eikel en ze likt die gretig weg. Dan zakt ze langzaam met haar hoofd omlaag en zijn lul gaat steeds dieper haar mond in. Haar warme lippen omvatten de volledig schacht van zijn neukstaaf. Ze gaat weer omhoog tot alleen de eikel nog in haar mond steekt en likt deze met haar natte tong. Met haar hand trekt ze aan zijn schacht en masseert zijn balzak. Johan geniet hier zo van dat hij met beide handen de bedrand pakt en knijpt tot zijn knokkels wit zijn en zegt: Oooooo, wat geilâ. Ze laat hem even uit haar mond en gaat met haar lippen langs zijn lul en neemt hem dan weer diep in haar mond. Als hij tegen haar keel stoot kokt ze iets maar hersteld zich snel. Ze maakt nu neukbewegingen met haar hoofd en maakt ook meer snelheid. Johan maakt haar duidelijk dat hij het echt niet lang meer houd en dat hij zo gaat klaarkomen. Als Evelien zegt: ik wil je zaad proeven, dus kom maar lekker gaat hij er goed voor liggen en voelt haar lippen en tong weer over zijn lul zakken. Dan kan hij niet meer terug en begint te grommen. Johan voelt vanuit zijn onderbuik het geile sperma borrelen en opkomen richting de uitgang van zijn harde lul. Evelien voelt hem schokken en zijn lul nog harder en stijver worden dan hij al was. Na nog een lik met haar tong over zijn eikel voelt ze de eerste straal sperma in haar keel schieten en slikt deze gretig door. Straal na straal spuit Johan in haar mond en ze probeert zoveel mogelijk door te slikken en dat lukt. Als Johan weer iets rustiger wordt en de hardheid van zijn lul iets afneemt geniet hij nog van het schoonlikken van zijn lul. Ze likt de laatste druppels van zijn lul en houd deze in haar mond.
Evelien gaat met haar hoofd naar boven en kust Johan nu op zijn mond. Hun tongen vinden elkaar weer en omstrengelen elkaar terwijl de druppels sperma meegaan in dit spel. Johan had al eens aangegeven dat hij het best lekker vind om zijn eigen sperma te proeven en dat heeft Evelien onthouden. Hij gaat nu zitten terwijl Evelien op zijn bovenbenen zit. Ze zoenen zo nog even en dan zegt hij; zal ik mijn lul in je kutje schuiven en je hard neuken.? Hier in de tuin, op het bedje, de stoel of bij het tuinhuisje. In je geile kutje maar misschien ook wel in je kontje. Geil geeft Evelien nog een kus ...........


Als jullie genoten hebben van ons verhaal, laat dan een bericht achter op: verhalenduo@gmail.com.
Dit is weer een waar gebeurd verhaal van ons, maar we hebben de namen gefingeerd.

Kus en groetjes.
Van ons samen ;-)

Aantal keer bekeken: 25106
Waardering: 7.28 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online