Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

In het zwembad ....

U leest om dit moment het verhaal In het zwembad ... gepost door meandi at hotmail. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: meandi at hotmail
Gepost op: 2010-3-17

Verhaal:

In het zwembad ...
Weet je wat ik gisteren heb meegemaakt (of hoopte !!) ???



Ik ben gaan zwemmen en voor me aan de kassa stond een leuke dame met een klein kindje dat blijkbaar zwemles kwam volgen. Ik knipoogde naar de dame omdat de kleine nogal ongeduldig was. Ik bekeek haar even en het bleek een leuke dame te zijn. Mooi figuurtje, leuke stretchbroek dewelke haar billen en benen mooi deed uitkomen. Haar spannende t-shirt liet geen al te grote maar wel zeer mooi gevormde borsten zien. Ik lachte nog even naar haar en ging naar het zwembad. Ik zag dat er veel volk aanwezig was in het zwembad. Ik ging naar de kleedkotjes. Ik zag nog net dat de dame verdween in een kotje met haar zoontje en ik ging het kotje naast haar binnen. Ik hoorde ze praten en zeggen dat ze even naar de winkel ging terwijl hij les kreeg. Ik kleedde me ook verder om en ging toen mijn kleren weghangen. Terwijl ik hier mee bezig was, kwam de dame er aan gestapt en hing de kleren ook weg in een hokje iets naast dat van mij. We keken elkaar aan en we glimlachten naar elkaar. Ik merkte nogmaals op dat ze een meer dan leuk figuurtje had. Er was erg veel volk en het zwemmen ging moeilijk hierdoor. Omdat er te veel volk was besloot ik maar te stoppen en te gaan douchen. Ik zag dat de les van de kindjes nog bezig was en zag de dame achter de ramen staan kijken. Toen ik gedoucht had zag ik ze niet meer staan. Ik ging naar de kleedhokjes en toen ik de kleren uit mijn kastje had genomen, wou ik het hokje achter mij binnen gaan. Verrast keek ik op toen ik merkte dat de dame in het hokje stond in haar stretchbroek en t-shirt. Ze glimlachte en zei dat het iets te druk was om te zwemmen. Ik beaamde en zei al glurend naar haar mooie lichaam dat we misschien nog zouden moeten vechten voor het kotje. Dat zou geen probleem zijn zei ze, je bent welkom … Ze knipoogde naar me. Ik kreeg het toen toch een beetje warm, vooral omdat ze haar t-shirt uittrok. Dan duwde ze haar borsten recht, gleed van voor met haar vingers tussen haar stretchbroek en trok deze ter hoogte van haar heupen wat van haar lichaam. Ze had geen string aan zoals ik eerder had gedacht … ze had geen onderbroek aan. Ik kon zeer gemakkelijk zien dat ze een mooi donker gekleurd Braziliaans streepje had. Tenslotte draaide ze zich om, trok de broek tussen haar billen uit, er goed voor zorgende dat ik een zicht had op deze prachtbillen. Ik keek ongegeneerd naar haar toen ze zich terug omdraaide. Toen er andere mensen aankwamen stapte ik het kleedhokje binnen. Ik sloot de deur en toen nam ze mijn hoofd vast en zoende me op mijn mond. Ik voelde haar warme lippen op de mijne en haar tong tussen mijn lippen glijden. Ik nam haar vast rond haar middel en drukte haar tegen me aan alvorens haar terug te kussen. We stonden zo enige tijd te zoenen, terwijl mijn handen haar billen masseerden. Ze duwde al met haar bekken tegen mijn stijver wordende lul. Ik gleed de bandjes van haar schouders en liet haar bh zakken. Ik zag dat ze heerlijke tepels had en zeer mooie borsten. Ik boog naar voor en nam een borst in elke hand. Voorzichtig kneedde ik ze en likte en zoog intussen afwisselend aan haar linker en rechter tepel. Deze tepels stonden snel stijf en ze kon het goed verdragen. Toen trok ze mijn hoofd recht en duwde me met mijn rug tegen het kotje. Ze zakt door haar knieën en geeft een kus op mijn stijve door mijn zwembroek Ze trekt mijn zwembroek naar beneden en voordat mijn stijve recht kan gaan staan heeft ze hem al naar binnen gezogen in haar warme mond. Ze zuigt hem helemaal naar binnen en ik voel mijn eikel dieper en dieper weggezogen worden in haar mond. Ze neemt met een andere hand mijn ballen vast en kneedt ze zacht. Met een vinger streelt ze mijn kontje en als ze voelt dat ik dit wel kan verdragen duwt ze hem langzaam harder en harder tegen mijn kontje tot ze er vingerkootje in gestoken heeft. Het voelt heerlijk aan en ik voel dat dit niet lang kan duren. Heftig gaat ze op en neer met haar mond over mijn stijve. Net op het moment dat ik voel dat ik ga komen, staat ze recht, trekt haar bh en stretchbroek uit en gaat gebogen staan op het bankje. Ze zorgt ervoor dat ze net niet met haar hoofd boven het kotje uitkomt. Ik steun met mijn knieën op het bankje zodat haar kutje net voor mijn mond “hangt”. Ik lik met heel mijn tong over de ganse lengte van haar kutje. Ik proef dan al de heerlijke sappen. Langzaam glijd ik opnieuw met mijn tong over haar kutje maar nu laat ik mijn tong tussen haar lipjes glijden. Haar natte kutje smaakt heerlijk. Ik zuig me vast op haar klitje en bijt er zachtjes in. Ze neemt mijn hoofd vast en duwt mijn mond nog steviger tegen haar klitje. Ze leunt voorover en haar borsten liggen op mijn hoofd vanachter. Ik lik, zuig, kus, bijt, …. Ze smaakt heerlijk. Heerlijk zacht geschoren met een mooi streepje zwart haar boven haar klitje. Ik geniet en streel ondertussen haar billen. Mijn vingers glijden af en toe ook haar kletsnatte kutje in. Als ik mijn vinger dan kletsnat uit haar kutje trek, laat ik één vinger rusten tegen haar kontje. Nadat ik dit een paar keer herhaald heb, laat ze zich plots wat zakken zodat mijn vinger vrijwel zonder wrijving haar kontje inschuift. Zachtjes beweegt ze op en neer en aan haar ingehouden ademhaling word ik gewaar dat ze bijna gaat komen. Ik lik nog heftiger aan haar klitje en enkele ogenblikken later komt ze sidderend klaar. Ze houdt zo goed als het kan haar adem in en geeft slechts een klein kreuntje, eender een zeer diepe zucht. Ze komt van de bank af, neemt mijn nog steeds stijve in haar mond en pijpt me heftig. Dan stopt ze, staat recht en fluistert in mijn oor : “Als je geen condoom bij hebt neem me dan langs achter in mijn kont want ik neem de pil niet …”. Hierop draait ze zich om en buigt voorover. Ze zet één been op het bankje en ik zet mijn stijve die kletsnat is van het voorvocht en haar speeksel tegen haar kontje. Ik dacht van voorzichtig te werk te gaan en langzaam aan te doen maar ze duwt plots haar bekken naar achter en mijn stijve schuift in één keer helemaal haar kontje in. Ze kreunt zacht en begint dan over en weer te bewegen. Ik buig voorover en met één hand streel ik haar klitje terwijl mijn andere hand haar borsten afwisselend kneedt. Ik stoot harder en harder zonder te proberen te veel lawaai te maken. Mijn stijve komt er bijna telkens helemaal uit om er vervolgens volledig terug in te schuiven. Ik voel de spannende warmte en ik voel ook mijn orgasme dat ik al 2 keer wist uit te stellen harder en harder opkomen. Nog enkele stoten en dan kreun ik in haar oor dat ik ga komen. Ze draait haar hoofd en terwijl ze me tongzoent spuit ik haar kontje vol. Mijn orgasme lijkt te blijven duren. Ik stoot nog enkele keren en dan plots komt ze opnieuw sidderend klaar. Ik trek me dan voorzichtig terug en we zetten ons beide op het krappe bankje. We kijken elkaar aan. Ik streel haar borsten en kutje nogmaals en dan kleden we ons beide aan. Net voor ik mijn broek wou aandoen heeft ze mijn slappe lul nog eens in haar mond genomen en hem halfstijf gezogen. We hebben gsm-nummers uitgewisseld en hebben ons dan verder aangekleed.



Was leuk zene …. of zou leuk kunnen geweest zijn !!!



Aantal keer bekeken: 22955
Waardering: 7.46 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online